eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenia usług zdrowotnych w zakresie badań densytometrycznych, rezonansu magnetycznego, tomografii komputerowej, radiologii klasycznej, konsultacji ginekologicznych, USG GINEKOLOGICZNEGO NA POTRZEBY SZPITALA WOLSKIEGO.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-09

Warszawa: Świadczenia usług zdrowotnych w zakresie badań densytometrycznych, rezonansu magnetycznego, tomografii komputerowej, radiologii klasycznej, konsultacji ginekologicznych, USG GINEKOLOGICZNEGO NA POTRZEBY SZPITALA WOLSKIEGO.
Numer ogłoszenia: 47255 - 2011; data zamieszczenia: 09.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3894859, faks 022 3894922.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenia usług zdrowotnych w zakresie badań densytometrycznych, rezonansu magnetycznego, tomografii komputerowej, radiologii klasycznej, konsultacji ginekologicznych, USG GINEKOLOGICZNEGO NA POTRZEBY SZPITALA WOLSKIEGO..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych w zakresie badań densytometrycznych, rezonansu magnetycznego, tomografii komputerowej, radiologii klasycznej, konsultacji ginekologicznych, USG ginekologicznego na potrzeby Szpitala Wolskiego w podziale na następujące pakiety: 1. Badania Densytometryczne 2. Badania Rezonansu Magnetycznego 3. Konsultacje ginekologiczne, USG ginekologiczne i Rezonans Magnetyczny 4. Badania Tomografii Komputerowej 5. Badań Radiologii Klasycznej 6. Badania urograficzne.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: w tym postępowaniu nie obowiązuje

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokonana oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia (ocena binarna) na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP, załączonego do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokonana oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia (ocena binarna) na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP, załączonego do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokonana oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia (ocena binarna) na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP, załączonego do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokonana oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia (ocena binarna) na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP, załączonego do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokonana oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia (ocena binarna) na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP, załączonego do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Osoby, które będą realizować umowę, posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, wiedzę i doświadczenie zgodnie z prawem niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia. 3. Posiadają niezbędną aparaturę i sprzęt do wykonania przedmiotu zamówienia oraz bazę lokalową. 4. Spełniają wymagania formalno - organizacyjne do realizacji świadczeń oraz spełniają określone wymogi sanitarne. 5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawców zapewni wykonanie zamówienia. 6. Świadczenia zdrowotne muszą spełniać wymagania Narodowego Funduszu Zdrowia, ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 roku o zakładach opieki zdrowotnej (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 14, poz. 89 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 sierpnia 2009 roku w sprawie świadczeń gwarantowanych Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 29 sierpnia 2009r w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu ambulatoryjnej opieki specjalistycznej( Dz.U 2009r. NR 139 poz. 1142 z późn. zm.), Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 29 sierpnia 2009r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu leczenia szpitalnego (Dz.U. 2009r nr 140 poz.1143 z późn. zm.). Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 30 sierpnia 2009r w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu rehabilitacji leczniczej (Dz.U. 2009 nr 140 poz. 1145 z późn. zm.). Rozporządzenie Ministra zdrowia z dnia 30 sierpnia 2009r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu opieki psychiatrycznej i leczenia uzależnień (Dz.U. 2009r nr 140 poz. 1146 z późn. zm.).Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa, podlega obowiązkowi poddania się kontroli NFZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia na podstawie dokumentów i oświadczeń, z których powinno wynikać jednoznacznie, iż warunki zostały spełnione. Zamawiający dokona oceny spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Oświadczenia i dokumenty 1aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, 2. Aktualny wypis z rejestru ZOZ prowadzonego przez wojewodę lub Ministra Zdrowia wystawiony nie wcześniej niże 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokument określający status prawny podmiotu założycielskiego (w przypadku NZOZ); 4. Aktualna opłacona polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w tym w szczególności w zakresie wykonywanych świadczeń zdrowotnych. 5. Wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 1; 6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2; 7. Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z treścią SIWZ - Załącznik nr 3; 8. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - Załącznik nr 4; 11. Zaakceptowane przez Wykonawcę Istotne dla Stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy - Załącznik nr 5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1-4 Wykonawca przedkłada w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia w imieniu Wykonawcy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, b) konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) Strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert. 5. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie: 1) zmiany ilości wykonywanych badań w ramach ogólnej wartości umowy, 2) zmiany terminu realizacji umowy do wyczerpania wartości umowy, 3) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 4) zmiany terminu realizacji badań.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolski.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wolski im dr Anny Gostyńskiej SP ZOZ, 01-211 Warszawa ul. Kasprzaka 17 Sekcja Zamówień Publicznych pawilon nr 8 pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wolski im dr Anny Gostyńskiej SP ZOZ, 01-211 Warszawa ul. Kasprzaka 17, Kancelaria Główna, pawilon nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług zdrowotnych w zakresie badań densytometrycznych, rezonansu magnetycznego, tomografii komputerowej, radiologii klasycznej, konsultacji ginekologicznych, USG ginekologicznego na potrzeby Szpitala Wolskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług zdrowotnych w zakresie badań densytometrycznych, rezonansu magnetycznego, tomografii komputerowej, radiologii klasycznej, konsultacji ginekologicznych, USG ginekologicznego na potrzeby Szpitala Wolskiego 1. Badania Densytometryczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług zdrowotnych w zakresie badań densytometrycznych, rezonansu magnetycznego, tomografii komputerowej, radiologii klasycznej, konsultacji ginekologicznych, USG ginekologicznego na potrzeby Szpitala Wolskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług zdrowotnych w zakresie badań densytometrycznych, rezonansu magnetycznego, tomografii komputerowej, radiologii klasycznej, konsultacji ginekologicznych, USG ginekologicznego na potrzeby Szpitala Wolskiego 2. Badania Rezonansu Magnetycznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług zdrowotnych w zakresie badań densytometrycznych, rezonansu magnetycznego, tomografii komputerowej, radiologii klasycznej, konsultacji ginekologicznych, USG ginekologicznego na potrzeby Szpitala Wolskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług zdrowotnych w zakresie badań densytometrycznych, rezonansu magnetycznego, tomografii komputerowej, radiologii klasycznej, konsultacji ginekologicznych, USG ginekologicznego na potrzeby Szpitala Wolskiego 3. Konsultacje ginekologiczne, USG ginekologiczne i Rezonans Magnetyczny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. odległość do 2 km - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług zdrowotnych w zakresie badań densytometrycznych, rezonansu magnetycznego, tomografii komputerowej, radiologii klasycznej, konsultacji ginekologicznych, USG ginekologicznego na potrzeby Szpitala Wolskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług zdrowotnych w zakresie badań densytometrycznych, rezonansu magnetycznego, tomografii komputerowej, radiologii klasycznej, konsultacji ginekologicznych, USG ginekologicznego na potrzeby Szpitala Wolskiego 4. Badania Tomografii Komputerowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usług zdrowotnych w zakresie badań densytometrycznych, rezonansu magnetycznego, tomografii komputerowej, radiologii klasycznej, konsultacji ginekologicznych, USG ginekologicznego na potrzeby Szpitala Wolskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług zdrowotnych w zakresie badań densytometrycznych, rezonansu magnetycznego, tomografii komputerowej, radiologii klasycznej, konsultacji ginekologicznych, USG ginekologicznego na potrzeby Szpitala Wolskiego 5. Badań Radiologii Klasycznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Świadczenie usług zdrowotnych w zakresie badań densytometrycznych, rezonansu magnetycznego, tomografii komputerowej, radiologii klasycznej, konsultacji ginekologicznych, USG ginekologicznego na potrzeby Szpitala Wolskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług zdrowotnych w zakresie badań densytometrycznych, rezonansu magnetycznego, tomografii komputerowej, radiologii klasycznej, konsultacji ginekologicznych, USG ginekologicznego na potrzeby Szpitala Wolskiego 6. Badania urograficzne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.