eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ulic Lubichowskiej, Skośnej, Rodzinnej, Braterskiej, Malinowej, Zachodniej w Starogardzie Gdańskim.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-20

Ogłoszenie nr 47249 - 2017 z dnia 2017-03-20 r.

Starogard Gdański: Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ulic Lubichowskiej, Skośnej, Rodzinnej, Braterskiej, Malinowej, Zachodniej w Starogardzie Gdańskim.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 22550-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Starogard Gdański, krajowy numer identyfikacyjny 52524000000, ul. ul. Gdańska  6, 83200   Starogard Gdański, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 585 306 006, faks 585 306 111, e-mail ratusz@um.starogard.pl
Adres strony internetowej (URL): www.starogard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ulic Lubichowskiej, Skośnej, Rodzinnej, Braterskiej, Malinowej, Zachodniej w Starogardzie Gdańskim.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1 Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ulic Lubichowskiej, Skośnej, Rodzinnej, Braterskiej, Malinowej, Zachodniej w Starogardzie Gdańskim - w zakresie zgodnym z uchwałą Rady Miasta XXXI /296/ 2016 z dnia 28 września 2016r w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ulic Lubichowskiej, Skośnej, Rodzinnej, Braterskiej, Malinowej, Zachodniej w Starogardzie Gdańskim Rady Miasta Starogard Gdański. 2.2. Informacje dodatkowe: 1) obszar opracowania: ok. 114 ha, 2) dotychczas obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w rejonie ulic Lubichowskiej, Skośnej Rodzinnej, Braterskiej, Malinowej, Zachodniej uchwalony uchwałą Nr XLVI/443/2006 Rady Miejskiej Starogardu Gdańskiego z dn. 13 września 2006r., publikacja: w Dz.Urz.Woj.Pomorskiego Nr 33 z dn.08.02.2007r., poz. 486 oraz jego zmiany: 1. zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ulic: Lubichowskiej, Skośnej, Rodzinnej, Braterskiej, Malinowej Zachodniej w Starogardzie Gdańskim uchwalonego uchwałą Nr XLVI/443/2006 Rady Miejskiej w Starogardzie Gdańskim z dnia 13 września 2006r. publikacja w Dz.Urz.Woj.Pomorskiego Nr 33 z dn. 08.09.2007r., poz.486, uchwalona uchwałą nr IX/75/2011 Rady Miasta Starogard Gdański z dnia 15 czerwca 2011r. - publikacja w Dz.Urz.Woj.Pomorskiego Nr 81 z dn. 07.07.2011r. poz.1720 (obszar planistyczny o powierzchni ok. 1,49 ha), 2. zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ulic Lubichowskiej, Skośnej, Rodzinnej, Braterskiej, Malinowej i Zachodniej w Starogardzie Gdańskim (obszar strefy ochrony ujęcia wód podziemnych "Południe", terenu ochrony pośredniej) dla obszarów oznaczonych symbolami: "39.W,U", "016KDW" i "34.ZP" uchwalona uchwałą Nr XXIV/ 222 /2016 Rady Miasta Starogard Gdański z dnia 30 marca 2016r. - publikacja w Dz. Urz. Woj. Pomorskiego z dn.07.06.2016r., poz.2117 dostępne na stronie internetowej miasta www.starogard.pl BIP (w uchwałach podjętych w odpowiednich kadencjach Rady) oraz w zakładce "Geoportal" pod adresem: http://stg.e-geoportal.pl/ , przy czym powyżej wymienione plany zostały umieszczone pod numerami: 21, 34, 46. 3) ustalenia obowiązującego "Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Starogard Gdański" uchwalonego uchwałą nr V/27/2015 Rady Miasta Starogard Gdański z dnia 28 stycznia 2015r. w sprawie uchwalenia zmiany "Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Starogard Gdański", dostępne na stronie internetowej miasta www.starogard.pl BIP (w uchwałach podjętych w odpowiednich kadencjach Rady Miasta). 2.3. Opracowania i czynności Wykonawcy: 1) opracuje ekofizjografię podstawową dla obszaru sporządzania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 2) przygotuje i przedstawi Zamawiającemu wyniki analizy sytuacji wyjściowej z uwzględnieniem ekofizjografii oraz wniosków, o których mowa w art. 17 pkt 1 ustawy z dn.27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, do sporządzenia projektu zmiany planu wraz z koncepcją tworzonego dokumentu, 3) opracowanie projektu miejscowego planu dla wymienionego obszaru wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz z uzasadnieniem, o zakresie którego mowa w art.15 ust.1 pkt 1-3 ustawy z dn.27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym 4) sporządzenie prognozy skutków finansowych o której mowa w art.17 pkt 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, minimum w 2 egzemplarzach wydruku i w postaci cyfrowej umożliwiającej kopiowanie i wydruk, 5) przygotowanie niezbędnej ilości egzemplarzy projektu planu z prognozą oddziaływania na środowisko w celu przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko - w trybie ustawy z dnia 03.10.2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, w tym przygotowanie dokumentu projektu przedmiotowego planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu (zgodnie z art. 39 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko), tj. minimum 5 egzemplarzy wydruku projektu planu z prognozą oddziaływania na środowisko, 6) opracowanie propozycji rozstrzygnięć do złożonych uwag w procedurze strategicznej oceny oddziaływania na środowisko o której mowa w dziale IV ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz przygotowanie podsumowania, o którym mowa w art. 55 ust.3 w/w ustawy - w formie zarządzenia Prezydenta Miasta, 7) przygotowanie niezbędnej ilości egzemplarzy projektu przedmiotowego planu, uwzględniając wydruki materiałów graficznych do opiniowania i uzgodnień, w tym niezbędną ilość egzemplarzy prognozy oddziaływania na środowisko stanowiącej załącznik do uzgodnień / opiniowania - zgodnie z art. 25 ust.1 ustawy z dn. 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; minimum 5 egzemplarzy wydruku oraz w postaci cyfrowej umożliwiającej kopiowanie i wydruk, 8) przygotowanie dla Zamawiającego propozycji rozpatrzenia wyników opiniowania i uzgadniania projektu przedmiotowego planu, 9) wprowadzenie zmian do dokumentu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, 10) przygotowanie projektu przedmiotowego planu do publicznego wglądu w trybie ustawy z dn. 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 1 egzemplarz wydruku, 11) udział w dyskusji publicznej nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie przedmiotowego planu, 12) przygotowanie dla Zamawiającego propozycji rozstrzygnięć do złożonych uwag wniesionych w trybie określonym w art.17 pkt 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w terminie nie dłuższym niż 12 dni od dnia zakończenia zgłaszania uwag; w przypadku rozstrzygnięcia o odmowie uwzględnienia uwagi - wymagane jest przygotowanie uzasadnienia odmowy, 13) wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu, będących rezultatem rozstrzygnięć uwag wniesionych do projektu planu z ewentualnym powtórzeniem w niezbędnym zakresie uzgodnień i opinii, 14) przygotowanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia przedmiotowego planu; projekt uchwały należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do projektu umowy 15) prezentacja rozwiązań odpowiedniej komisji Rady Miasta i na sesji uchwalającej Rady Miasta, 16) opracowanie ostatecznej formy dokumentów, w tym dla potrzeb publikacji w BIP i Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej. 2.4. Wymagania dotyczące ilości i sposobu przygotowania przedmiotu zamówienia: 1) rysunek/rysunki oraz tekst przedmiotowego planu należy przedłożyć w formie analogowej i cyfrowej: a/ postać analogowa: finalnie dla Zamawiającego należy przedłożyć 5 (pięć) egzemplarzy wydruku przedmiotowego planu, w tym rysunek/rysunki w skali 1:2000, w tym minimum 4 egzemplarze na etapie uchwalania przedmiotowego planu; projekt uchwały należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do projektu umowy, b/ prezentacje graficzne należy odpowiednio rozwarstwić i dostarczyć w postaci *.shp. (wg Instrukcji wykonania cyfrowej wersji Planów Zagospodarowania Przestrzennego użytkowanych w Miejskim Systemie Informacji Przestrzennej Urzędu Miasta Starogard Gdański; instrukcja będzie stanowiła załącznik nr 2 do umowy) pozwalające na włączenie warstw do miejskiego systemu informacji przestrzennej, c/ do celów wydruku rysunek/rysunki planu należy przygotować rysunek do pliku *.pdf w skali opracowania, z jakością pozwalającą na odzwierciedlenie wszystkich szczegółów rysunku planu, o rozdzielczości minimalnej 300 dpi i kompresji obrazów ZIP lub JPG nie większej niż 60% (co odpowiada jakości co najmniej średniej (medium) d/ tekst planu dostarczyć w formie pliku *.doc (MSWord) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do projektu umowy oraz w formie *.mdb (MSAccess). 2) Wykonawca zobowiąże się dostarczyć: -prognozę oddziaływania na środowisko w ilości niezbędnej do uzyskania właściwych uzgodnień/opinii, przy czym Zamawiający winien w efekcie otrzymać minimum 5 (pięć) egzemplarzy wydruku prognozy oraz w wersji elektronicznej umożliwiającej kopiowanie i wydruk, -prognozę skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu w ilości min. 2 egzemplarzy wydruku, przy czym tekst należy oprócz wydruku przygotować jako zapis cyfrowy w formie pliku *.doc (MSWord) lub *PDF umożliwiający kopiowanie i wydruk. 2.5. Zamawiający: -dostarczy Wykonawcy mapę zasadniczą w skali 1:2000, -dostarczy Wykonawcy wykaz właścicieli gruntów objętych projektem miejscowego planu, -pokrywa koszty wysyłki oraz publikacji ogłoszeń i zawiadomień, -zobowiązuje się do przeprowadzenia procedury planistycznej. c/ termin realizacji zamówienia: pożądany termin: do 30 maja 2018r. d/ pierwszą płatność w wysokości nie wyższej niż 45% wartości zamówienia przewiduje się po zakończonym procesie uzgodnień i opiniowania, o którym mowa w art. 17 pkt 6 ustawy z dn. 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z uwzględnieniem poprzedzającej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, ostatnia płatność w wysokości 15% wartości zamówienia przewiduje się po sprawdzeniu przez Wojewodę Pomorskiego uchwały uchwalającej przedmiotowy plan, e/ harmonogram prac i płatności winien obejmować terminy wykonania poszczególnych etapów wykonania zamówienia wraz z proponowanymi płatnościami (z uwzględnieniem zapisu pkt d); stanowić będzie załącznik nr 1 do umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71410000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT39700
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Projektowo - Realizacyjne "DOM" Sp. z o.o.,  ,  ul. Kościuszki 34G,  83-200,  Starogard Gdański,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48831
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48831
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51660
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.