eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › ZAKUP I DOSTAWA LEKÓW ORAZ MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH W TYM SPECJALISTYCZNYCH DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO W ŁOMŻY I SZPITALA OGÓLNEGO W KOLNIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-03

Łomża: ZAKUP I DOSTAWA LEKÓW ORAZ MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH W TYM SPECJALISTYCZNYCH DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO W ŁOMŻY I SZPITALA OGÓLNEGO W KOLNIE
Numer ogłoszenia: 47244 - 2016; data zamieszczenia: 03.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego , Al. Piłsudskiego 11, 18-404 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 4733610, faks 086 4733210.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-lomza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA LEKÓW ORAZ MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH W TYM SPECJALISTYCZNYCH DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO W ŁOMŻY I SZPITALA OGÓLNEGO W KOLNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa leków oraz materiałów opatrunkowych w tym specjalistycznych, dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży i Szpitala Ogólnego w Kolnie zwanych dalej Zamawiającym w ilościach, asortymencie i o wymaganiach wg załącznika nr 1 do SIWZ. Liczba pakietów: 187. 2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w istotnych postanowieniach umowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.14.11.10 - Opatrunki .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 187.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub posiada zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych (jeżeli wykonawca jest wytwórcą) lub posiada zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego dotyczy Wykonawców którzy złożyli ofertę na produkty lecznicze. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Zamawiający uważał będzie te warunki za spełnione wtedy, gdy Wykonawca wykaże ich treścią, że je spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 dostawy produktów farmaceutycznych lub materiałów opatrunkowych - każda o wartości nie mniejszej niż suma wartości określonych dla poszczególnych pakietów, na które Wykonawca składa ofertę: Pakiet nr 1: 400,00 zł Pakiet nr 2: 200,00 zł Pakiet nr 3: 200,00 zł Pakiet nr 4: 10 700,00 zł Pakiet nr 5: 5 100,00 zł Pakiet nr 6: 600,00 zł Pakiet nr 7: 1 900,00 zł Pakiet nr 8: 800,00 zł Pakiet nr 9: 300,00 zł Pakiet nr 10: 100,00 zł Pakiet nr 11: 300,00 zł Pakiet nr 12: 100,00 zł Pakiet nr 13: 100,00 zł Pakiet nr 14: 100,00 zł Pakiet nr 15: 300,00 zł Pakiet nr 16: 1 000,00 zł Pakiet nr 17: 700,00 zł Pakiet nr 18: 1 700,00 zł Pakiet nr 19: 100,00 zł Pakiet nr 20: 5 000,00 zł Pakiet nr 21: 500,00 zł Pakiet nr 22: 500,00 zł Pakiet nr 23: 600,00 zł Pakiet nr 24: 200,00 zł Pakiet nr 25: 2 300,00 zł Pakiet nr 26: 100,00 zł Pakiet nr 27: 100,00 zł Pakiet nr 28: 900,00 zł Pakiet nr 29: 800,00 zł Pakiet nr 30: 100,00 zł Pakiet nr 31: 500,00 zł Pakiet nr 32: 200,00 zł Pakiet nr 33: 1 200,00 zł Pakiet nr 34: 300,00 zł Pakiet nr 35: 300,00 zł Pakiet nr 36: 600,00 zł Pakiet nr 37: 300,00 zł Pakiet nr 38: 100,00 zł Pakiet nr 39: 100,00 zł Pakiet nr 40: 700,00 zł Pakiet nr 41: 200,00 zł Pakiet nr 42: 5 400,00 zł Pakiet nr 43: 100,00 zł Pakiet nr 44: 100,00 zł Pakiet nr 45: 200,00 zł Pakiet nr 46: 1 300,00 zł Pakiet nr 47: 100,00 zł Pakiet nr 48: 200,00 zł Pakiet nr 49: 900,00 zł Pakiet nr 50: 1 200,00 zł Pakiet nr 51: 400,00 zł Pakiet nr 52: 700,00 zł Pakiet nr 53: 100,00 zł Pakiet nr 54: 400,00 zł Pakiet nr 55: 400,00 zł Pakiet nr 56: 1 000,00 zł Pakiet nr 57: 100,00 zł Pakiet nr 58: 200,00 zł Pakiet nr 59: 100,00 zł Pakiet nr 60: 300,00 zł Pakiet nr 61: 100,00 zł Pakiet nr 62: 100,00 zł Pakiet nr 63: 600,00 zł Pakiet nr 64: 2 800,00 zł Pakiet nr 65: 200,00 zł Pakiet nr 66: 100,00 zł Pakiet nr 67: 300,00 zł Pakiet nr 68: 300,00 zł Pakiet nr 69: 200,00 zł Pakiet nr 70: 200,00 zł Pakiet nr 71: 100,00 zł Pakiet nr 72: 100,00 zł Pakiet nr 73: 100,00 zł Pakiet nr 74: 500,00 zł Pakiet nr 75: 900,00 zł Pakiet nr 76: 200,00 zł Pakiet nr 77: 600,00 zł Pakiet nr 78: 300,00 zł Pakiet nr 79: 400,00 zł Pakiet nr 80: 2 700,00 zł Pakiet nr 81: 100,00 zł Pakiet nr 82: 200,00 zł Pakiet nr 83: 200,00 zł Pakiet nr 84: 500,00 zł Pakiet nr 85: 600,00 zł Pakiet nr 86: 100,00 zł Pakiet nr 87: 200,00 zł Pakiet nr 88: 300,00 zł Pakiet nr 89: 700,00 zł Pakiet nr 90: 300,00 zł Pakiet nr 91: 200,00 zł Pakiet nr 92: 800,00 zł Pakiet nr 93: 300,00 zł Pakiet nr 94: 9 100,00 zł Pakiet nr 95: 300,00 zł Pakiet nr 96: 1 800,00 zł Pakiet nr 97: 2 200,00 zł Pakiet nr 98: 400,00 zł Pakiet nr 99: 200,00 zł Pakiet nr 100: 100,00 zł Pakiet nr 101: 400,00 zł Pakiet nr 102: 600,00 zł Pakiet nr 103: 6 000,00 zł Pakiet nr 104: 300,00 zł Pakiet nr 105: 700,00 zł Pakiet nr 106: 100,00 zł Pakiet nr 107: 400,00 zł Pakiet nr 108: 16 900,00 zł Pakiet nr 109: 13 400,00 zł Pakiet nr 110: 400,00 zł Pakiet nr 111: 200,00 zł Pakiet nr 112: 200,00 zł Pakiet nr 113: 1 000,00 zł Pakiet nr 114: 200,00 zł Pakiet nr 115: 300,00 zł Pakiet nr 116: 300,00 zł Pakiet nr 117: 1 800,00 zł Pakiet nr 118: 1 300,00 zł Pakiet nr 119: 300,00 zł Pakiet nr 120: 200,00 zł Pakiet nr 121: 600,00 zł Pakiet nr 122: 300,00 zł Pakiet nr 123: 100,00 zł Pakiet nr 124: 100,00 zł Pakiet nr 125: 7 800,00 zł Pakiet nr 126: 2 500,00 zł Pakiet nr 127: 400,00 zł Pakiet nr 128: 800,00 zł Pakiet nr 129: 400,00 zł Pakiet nr 130: 4 200,00 zł Pakiet nr 131: 5 000,00 zł Pakiet nr 132: 3 800,00 zł Pakiet nr 133: 141 500,00 zł Pakiet nr 134: 27 900,00 zł Pakiet nr 135: 9 600,00 zł Pakiet nr 136: 200,00 zł Pakiet nr 137: 100,00 zł Pakiet nr 138: 100,00 zł Pakiet nr 139: 100,00 zł Pakiet nr 140: 300,00 zł Pakiet nr 141: 100,00 zł Pakiet nr 142: 2 400,00 zł Pakiet nr 143: 100,00 zł Pakiet nr 144: 100,00 zł Pakiet nr 145: 200,00 zł Pakiet nr 146: 100,00 zł Pakiet nr 147: 200,00 zł Pakiet nr 148: 4 400,00 zł Pakiet nr 149: 300,00 zł Pakiet nr 150: 100,00 zł Pakiet nr 151: 100,00 zł Pakiet nr 152: 200,00 zł Pakiet nr 153: 100,00 zł Pakiet nr 154: 900,00 zł Pakiet nr 155: 100,00 zł Pakiet nr 156: 700,00 zł Pakiet nr 157: 300,00 zł Pakiet nr 158: 500,00 zł Pakiet nr 159: 400,00 zł Pakiet nr 160: 300,00 zł Pakiet nr 161: 1 300,00 zł Pakiet nr 162: 1 900,00 zł Pakiet nr 163: 4 400,00 zł Pakiet nr 164: 1 200,00 zł Pakiet nr 165: 3 600,00 zł Pakiet nr 166: 1 200,00 zł Pakiet nr 167: 700,00 zł Pakiet nr 168: 100,00 zł Pakiet nr 169: 100,00 zł Pakiet nr 170: 400,00 zł Pakiet nr 171: 3 700,00 zł Pakiet nr 172: 600,00 zł Pakiet nr 173: 100,00 zł Pakiet nr 174: 500,00 zł Pakiet nr 175: 600,00 zł Pakiet nr 176: 500,00 zł Pakiet nr 177: 500,00 zł Pakiet nr 178: 400,00 zł Pakiet nr 179: 300,00 zł Pakiet nr 180: 100,00 zł Pakiet nr 181: 500,00 zł Pakiet nr 182: 300,00 zł Pakiet nr 183: 200,00 zł Pakiet nr 184: 100,00 zł Pakiet nr 185: 100,00 zł Pakiet nr 186: 200,00 zł Pakiet nr 187: 7 400,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane w ofercie produkty farmaceutyczne posiadają pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministra Zdrowia i na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi: kserokopię - poświadczoną za zgodność z oryginałem - w/w pozwolenia na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego - dotyczy ofert złożonych na leki. 2. Opisy lub fotografie produktów zawierające opis oferowanego produktu w języku polskim potwierdzający spełnianie wymogów określonych w załączniku nr 1 do SIWZ, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę - dotyczy ofert złożonych na materiały opatrunkowe. Wykonawcy powinni oznaczyć, której pozycji i Pakietu dotyczy. Jeżeli w prospektach brak opisu danego wymogu, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów, w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu danego wymogu. Uwaga: W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych dokumentów, potwierdzających spełnianie wymogów, które zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego. 3. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia został wprowadzony do obrotu i stosowania na terenie Polski, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r, Dz. U. Nr 107, poz. 679) oraz posiada deklaracje zgodności i na każde wezwanie Zamawiającego dostarczymy dokumenty w w.w. zakresie - dotyczy ofert złożonych na materiały opatrunkowe.* Uwaga! jeżeli wyrób, który nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych (Ustawa z dnia 20.05.2010r.) i nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru, a więc nie posiada znaku CE to w tym przypadku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, że oferowany przedmiotowym postępowaniem produkt, .... (należy go wymienić) nie jest objęty tym wymogiem i podać uzasadnienie tego faktu oraz podstawę prawną - załączyć do oferty.* Na ww. dokumentach należy umieścić adnotację, którego pakietu i pozycji dotyczą.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełnione załączniki przygotowane według wzorów stanowiących załączniki do SIWZ od 1 do 5, 6, 7*. *- jeśli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Termin dostawy - 1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dotyczy załącznika nr 8 do SIWZ - PROJEKT UMOWY dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży 1.Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe i trwałe w trakcie jej obowiązywania w sytuacji: a) obniżenia cen towaru o procent zmiany ceny, b) zmiany towaru na inny pod inną nazwą spełniający wszystkie parametry towaru zamówionego o ile dotychczasowy przestał być wytwarzany, c) zmiany obowiązującej stawki VAT, o procent +/- zmienionej ustawowo stawki podatku, d) zmiany ceny w przypadku zmiany cen urzędowych leków, e) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, f) zmiany nazwy, siedziby stron umowy, nr-ów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, g) Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewyczerpania całości zamówienia do czasu wykorzystania całości zamówienia lub rozstrzygnięcia nowego postępowania przetargowego. h) zamiany asortymentu lub zmiany producenta produktu jaki wykazał w złożonej ofercie za zgodą Zamawiającego. i) w przypadku gdy zaoferowany lek onkologiczny w trakcie trwania umowy zostanie wykreślony z wykazu leków refundowanych, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia oraz wyrobów medycznych Zamawiający dokona zamiany na lek znajdujący się w aktualnie obowiązującym wykazie leków refundowanych, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia oraz wyrobów medycznych, z zachowaniem ceny ofertowej. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień w zależności od posiadanych środków finansowych, tym samym ma prawo ograniczenia ilości przedmiotu umowy, co może spowodować zmniejszenie wartości umowy, jednak nie więcej niż o 30%. 3. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych strony w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT dopuszczają zmianę wartości umowy. W takim przypadku (ustawowej zmiany stawki podatku VAT mającej miejsce przed datą wystawienia faktury) wartość brutto umowy ulegnie automatycznie zmianie proporcjonalnej do wprowadzonych zmian. Dotyczy załącznika nr 9 do SIWZ - Wzór umowy dla SZPITALA OGÓLNEGO w Kolnie. 1. Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe i trwałe w trakcie jej obowiązywania pod warunkiem: a) że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, b) strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, c) ilekroć nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, d) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego zamienić dotychczasowy wyrób na nowy produkt o tych samych właściwościach i parametrach lub lepszych po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, chyba że Wykonawca wykaże, że brak jest wyrobu zamiennego, e) w przypadku nie wykorzystania ilości określonych w umowie, przedłużenia aneksem terminu obowiązywania umowy, f) zmiany nazwy, siedziby stron umowy, nr-ów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień w zależności od posiadanych środków finansowych, tym samym ma prawo ograniczenia ilości przedmiotu umowy, co może spowodować zmniejszenie wartości umowy, jednak nie więcej niż o 20%. 3. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych strony w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT dopuszczają zmianę wartości umowy. W takim przypadku (ustawowej zmiany stawki podatku VAT mającej miejsce przed datą wystawienia faktury) wartość brutto umowy ulegnie automatycznie zmianie proporcjonalnej do wprowadzonych zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-lomza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITAL WOJEWÓDZKI im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego, Sekcja zamówień publicznych. Hotel Pielęgniarek, I piętro, Al. Piłsudskiego 11a, 18 - 404 Łomża.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Apteka Szpitalna Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego, Al. Piłsudskiego 11, 18 - 404 Łomża - parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/ upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty. Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w części V pkt 1.1. tj. posiadania wiedzy i doświadczenia, winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w części V pkt 2 i 3 SIWZ tj. dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego winien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. 6. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Uwaga: 1. Korzystając z wiedzy i doświadczenia innych podmiotów Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie jaki zakres dostaw wykona ten podmiot jako podwykonawca co pozwoli na wykorzystanie ich doświadczenia i wiedzy. 2. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawca za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 4. Zamawiający żąda podania przez wykonawcę nazw ( firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art.26 ust 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art.22 ust1 ustawy Pzp. 5.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Zamawiający uważał będzie te warunki za spełnione wtedy, gdy Wykonawca wykaże ich treścią, że je spełnia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.