eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › WYKONANI E ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH, ELEKTRYCZNYCH I NISKOPRĄDOWYCH W BUDYNKU NR 3/ 3008 W BOLESŁAWCU - ZADANIE 21395 i 21832

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-20

Ogłoszenie nr 47226 - 2017 z dnia 2017-03-20 r.

Wrocław: WYKONANI E ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH, ELEKTRYCZNYCH I NISKOPRĄDOWYCH W BUDYNKU NR 3/ 3008 W BOLESŁAWCU - ZADANIE 21395 i 21832
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 17977-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 22865, 20866


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, krajowy numer identyfikacyjny 93010390600000, ul. ul. Obornicka  126, 50-984   Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 261 65 68 01, faks 261 65 68 02, e-mail rziwroclaw.kancelaria@ron.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYKONANI E ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH, ELEKTRYCZNYCH I NISKOPRĄDOWYCH W BUDYNKU NR 3/ 3008 W BOLESŁAWCU - ZADANIE 21395 i 21832

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

77/VII/WB/16/R

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane, elektryczne i niskoprądowe w budynku koszarowym nr 3/3015 w Bolesławcu- zadanie 21395. 1. Zakres robót. W ramach zadanie planowane jest: 1.1. Na poziomie II piętra budynku- adaptacja pomieszczeń biurowych na pododdziałowy magazyn broni- roboty w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i niskoprądowej, 2. Szczegółowe zakresy robót. 2.1.Poziom II piętrapoddziałowy magazyn broni- branża ogólnonotbudowlana określona w opisie technicznym , rysunkach roboczch,przedmiarze robót- które to stanowią integralną część niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. 2.2. Poziom II piętra- poddziałowy magazyn broni- branża elektryczna i niskoprądowa określona w projekcie i przedmiarze robót. UWAGA: W ramach zamówienia należy pamiętać o dostarczeniu, w dniu odbioru technicznego 1 szt. kłódki o parametrach opisanych w opisie technicznym w magazynie broni oraz dostawie i montażu (na ścianie obok kraty otwieranej) 1 szt. skrzynki metalowej G150 na klucz z zamkiem z przeznaczeniem na przechowywanie klucza kłódki. 3.Wytwórcą odpadów jest Wykonawca robót i do niego należy właściwa gospodarka odpadami. To na wykonawcy ciąży obowiązek zagospodarowania odpadów. Kopie kart przekazania odpadów, Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej podczas odbioru końcowego/ technicznego. 4. Przebywanie na terenie budowy oraz terenie JW. obcokrajowców oraz poruszanie się po terenie pojazdów zarejestrowanych poza granicami RP, reguluje Dec. Nr 21/MON z 2012r. rozdz.6. II. Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane na poziomie poddasza użytkowego w budynku koszarowym nr 3/3015 w Bolesławcu- zadanie 21832. 1. Zakres robót. 1.1. Na poziomie poddasza użytkowego roboty ogólnobudowlane remontowe oraz dostawa i montaż 8-miu krat okiennych w wymienionych oknach PCV lukarn oraz w 2-ch oknach szczytowych zlokalizowanych na korytarzach. 2. Szczegółowe zakresy robót. 2.1. Poziom poddasza użytkowego- roboty remontowe ogólnobudowlane określone załączonym przedmiarem robót stanowiącym integralną część niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. 2.2. Poziom poddasza użytkowego- roboty budowlane- dostawa i montaż krat okiennych wewnętrznych otwieranych szt.8 w oknach lukarn oraz 2 szt. w oknach szczytowych( w korytarzach). Widok i parametry okien podano w załączniku stanowiącym integralną część niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. UWAGA: W ramach zamówienia należy pamiętać o dostarczeniu, w dniu odbioru technicznego 11 szt. kłódek na klucz patentowy typu "Yeti"do wykonanych i zamontowanych krat wraz dostawą i montażem (na ścianie obok kraty) małych skrzynek metalowych G150 na klucz ewakuacyjny z zamkiem szt.ll z przeznaczeniem na przechowywanie klucza kłódki. 3. Wytwórcą odpadów jest Wykonawca robót i do niego należy właściwa gospodarka odpadami. To na wykonawcy ciąży obowiązek zagospodarowania odpadów. Kopie kart przekazania odpadów, Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej podczas odbioru końcowego/ technicznego. 4. Przebywanie na terenie budowy oraz terenie JW. obcokrajowców oraz poruszanie się po terenie pojazdów zarejestrowanych poza granicami RP, reguluje Dec. Nr 21/MON z 2012r. rozdz.6. 5. Wynagrodzenie za w/w roboty będzie ryczałtowe i niezmienne w czasie realizacji zadania, stąd oferent winien zapoznać się dokładnie z przedmiotem zamówienia i w ofercie ująć wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45000000-0, 45000000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT246031.02
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Instalacyjno - Montażowy ZIM, Edyta Czernigiewicz, ul. Kościuszki 60, 59-700 Bolesławiec,  ziminsalacje@pocztaonet.pl,  ul. Kościuszki 60,  59-700,  Bolesławiec,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 294708
Oferta z najniższą ceną/kosztem 267752
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 389089.70
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.