eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Świadczenie usług w zakresie pełnienia całodobowej ochrony mienia WZMiUW na terenie obiektów1. Budynku biurowego Oddziału WZMiUW w Radomiu przy ul. Wernera 4a wraz z przyległym terenem; 2. Budynku zaplecza eksploatacyjnego w Domaniowie, Wólka Domaniowska 27 gm. Przytyk wraz z przyległym terenem oraz zaplecza techniczno - noclegowego; 3. Zbiornika wodnego Domaniów wraz z urządzeniami melioracji podstawowych, Wólka Domaniowska 27 gm. Przytyk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-17

Radom: Świadczenie usług w zakresie pełnienia całodobowej ochrony mienia WZMiUW na terenie obiektów:
1. Budynku biurowego Oddziału WZMiUW w Radomiu przy ul. Wernera 4a wraz z przyległym terenem;
2. Budynku zaplecza eksploatacyjnego w Domaniowie, Wólka Domaniowska 27 gm. Przytyk wraz z przyległym terenem oraz zaplecza techniczno - noclegowego;
3. Zbiornika wodnego Domaniów wraz z urządzeniami melioracji podstawowych, Wólka Domaniowska 27 gm. Przytyk

Numer ogłoszenia: 47206 - 2011; data zamieszczenia: 17.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu , ul. Wernera 4a, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3626138, faks 048 3624453.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie pełnienia całodobowej ochrony mienia WZMiUW na terenie obiektów:
1. Budynku biurowego Oddziału WZMiUW w Radomiu przy ul. Wernera 4a wraz z przyległym terenem;
2. Budynku zaplecza eksploatacyjnego w Domaniowie, Wólka Domaniowska 27 gm. Przytyk wraz z przyległym terenem oraz zaplecza techniczno - noclegowego;
3. Zbiornika wodnego Domaniów wraz z urządzeniami melioracji podstawowych, Wólka Domaniowska 27 gm. Przytyk
.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie pełnienia całodobowej ochrony mienia WZMiUW na terenie niżej wymienionych obiektów:
Budynku biurowego Oddziału WZMiUW w Radomiu przy ul. Wernera 4a wraz z przyległym terenem,
Budynku zaplecza eksploatacyjnego w Domaniowie, Wólka Domaniowska 27 gm. Przytyk wraz z przyległym terenem oraz zaplecza techniczno - noclegowego,
Zbiornika wodnego Domaniów wraz z urządzeniami melioracji podstawowych, Wólka Domaniowska 27 gm. Przytyk
Lokalizacja robót: miasto Radom i gminy Przytyk, województwo mazowieckie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia obejmuje świadczenie na rzecz Zamawiającego stałej, bezpośredniej ochrony mienia należącego do Zamawiającego (po jednym posterunku stałym na każdym obiekcie przez 7 dni w tygodniu):
I obiekt: budynek biurowy WZMiUW O/Radom przy ul. Wernera 4a wraz z przyległym terenem.
W skład usługi ochrony wchodzą następujące elementy:
- całodobowe strzeżenie powierzonego obiektu i mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego, w tym przed kradzieżą i kradzieżą w włamaniem,
- patrolowanie terenu Zamawiającego,
- monitorowanie systemu alarmowego i telewizji przemysłowej,
- zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości,
- podejmowanie niezbędnych interwencji w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia porządku,
- kontrola pojazdów wjeżdżających na teren obiektu,
- utrzymanie ładu i porządku na terenie objętym ochroną, w tym sprzątanie chodników i placu,
- w okresie letnim koszenie trawy oraz dbanie o zieleń na placu,
- w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie piaskiem oblodzeń, usuwanie śniegu i lodu z chodnika,
- wykonywanie drobnych prac naprawczych w obiekcie oraz pomoc w przenoszeniu materiałów i wyposażenia w obiekcie,
- doręczanie korespondencji do Urzędu Pocztowego w godz. 1430-1500, - wydawanie kluczy do pomieszczeń oraz przekazywanie korespondencji osobom uprawnionym.
II obiekt: budynek zaplecza eksploatacyjnego w Domaniowie, Wólka Domaniowska 27, gm. Przytyk wraz z przyległym terenem oraz zapleczem techniczno - noclegowym.
W skład usługi ochrony wchodzą następujące elementy:
- całodobowe strzeżenie powierzonego mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem,
- obserwowanie terenu Zamawiającego oraz dokonywanie obchodów,
- monitorowanie obiektu i bieżąca obsługa systemu alarmowego, telewizji przemysłowej i centrali telefonicznej,
- zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości,
- podejmowanie niezbędnych interwencji w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia porządku,
- kontrola wstępu osób na teren objęty zakazem,
- utrzymanie ładu i porządku na terenie objętym ochroną (w tym m.in. odśnieżanie w okresie zimowym),
- wydawanie kluczy do pokoi gościnnych po uprzednim dopełnieniu formalności z upoważnionym pracownikiem administracyjnym tj. okazaniu dowodu wpłaty i rejestracji w księdze gości.
III obiekt: zbiornik wodny Domaniów wraz z urządzeniami melioracji podstawowych obejmujący:
a) zaporę czołową wraz z budowlą upustowo-przelewową i elektrownią,
b) zapory boczne i stacje pomp Konary i Brudnów,
c) czaszę zbiornika ze szczególnym nadzorem pasa 30m powyżej budowli upustowo-przelewowej w obszarze oznaczonym znakami ostrzegawczymi,
d) budynek usługowy elektrowni z terenem,
e) pomost cumowniczy wraz z obiektami pływającymi.
W skład usługi ochrony wchodzą następujące elementy:
- całodobowe strzeżenie powierzonego mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem,
- patrolowanie terenu Zamawiającego poprzez monitoring oraz dokonywanie obchodów. Po godzinie 1500 szczególnie wzmożone kontrole i obchody przydzielonego terenu w nieregularnych odstępach czasu,
- monitorowanie i bieżąca obsługa systemu alarmowego i telewizji przemysłowej,
- zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości,
- kontrola wstępu osób na teren objęty zakazem,
- utrzymanie ładu i porządku na terenie objętym ochroną (w tym m.in. odśnieżanie w okresie zimowym)
.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, że posiada koncesję wydaną przez Ministra właściwego do Spraw Wewnętrznych na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r., Nr 145,poz.1221 z późn.zm.).
      Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokument określony w pkt X.2 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę ochrony mienia trwającą minimum 9 kolejnych miesięcy o wartości co najmniej 140 000,00 zł. Zamawiający dopuszcza sumowanie zamówień o mniejszej wartości, jednak co najmniej jednego zamówienie musi mieć wartość większą lub równą 70 000,00 zł.
      Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokument określony w pkt X.3 i 4 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien dysponować niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia.
      Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokument określony w pkt X.1 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował min. 1 pracownikiem posiadającym licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia sprawującym nadzór nad pracownikami nie posiadającymi licencji oraz dysponuje zorganizowaną i zmotoryzowaną grupą interwencyjną.
      Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokument określony w pkt X.5 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla spełnienia powyższego warunku wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
      Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokument określony w pkt X.6 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy jeżeli zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można było uniknąć ani im zapobiec, a w szczególności zmiany mogą dotyczyć:
- terminu realizacji umowy,
- zakresu i wartości umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu ul. Wernera 4a, pok. nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu ul. Wernera 4a, pok. nr 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.