eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Dostawa mięsa drobiowego, wieprzowego i wołowego dla Domu Pomocy Społecznej w Głogowie w okresie od 01.01.2008r. do 31.12.2008r., zgodnie z załączoną tabelą ilościową.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-01-08

Głogów: Dostawa mięsa drobiowego, wieprzowego i wołowego dla Domu Pomocy Społecznej w Głogowie w okresie od 01.01.2008r. do 31.12.2008r., zgodnie z załączoną tabelą ilościową.
Numer ogłoszenia: 4719 - 2008; data zamieszczenia: 08.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 243209 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Neptuna, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 0 76 833 88 09, fax 0 76 833 88 09.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa drobiowego, wieprzowego i wołowego dla Domu Pomocy Społecznej w Głogowie w okresie od 01.01.2008r. do 31.12.2008r., zgodnie z załączoną tabelą ilościową..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa mięsa drobiowego, wieprzowego i wołowego dla Domu Pomocy Społecznej w Głogowie w okresie od 01.01.2008r. do 31.12.2008r., zgodnie z załączoną tabelą ilościową. Dostawy towarów odbywać się będą codziennie za wyjątkiem niedziel i świąt od godziny 7.00 do godziny 11.00, na podstawie zamówienia złożonego u Wykonawcy. Zamówienia towarów będą składane pisemnie, telefonicznie lub faksem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.02 - 15.11.00.02 Oryginalny kod CPV: 15.11.20.00 - Drób Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.20.00 - Drób .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 158187,1 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAUFAJ NATURZE Sp. z o. o., ul. Krotoszyńska 15, 63-760 ZDUNY, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 158187.10
  • Oferta z najniższą ceną: 158187.10 / oferta z najwyższą ceną: 158730.64
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.