To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-28
Zabrze: Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu. Nr sprawy DZP/05PN/2013.
Numer ogłoszenia: 47187 - 2013; data zamieszczenia: 28.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21545 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu, ul. M. C. Skłodowskiej 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3732308, 3732346, faks 032 3732308, 3732346.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu. Nr sprawy DZP/05PN/2013..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu. Nr sprawy DZP/05PN/2013 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 3- formularz cenowy - zestawienia materiałów. - Oferowany produkt musi posiadać ważny co najmniej 6 miesięcy termin przydatności do użycia w momencie jego dostawy. - Zamawiający nie określa wielkości opakowań składających się na poszczególne pozycje w Załączniku nr 3 do SIWZ Formularzu cenowym - zestawieniu materiałów. Wykonawca sam określa wielkość opakowania, przy zachowaniu zasady, że ogólna ilość musi być zgodna z ilością określoną przez Zamawiającego w kolumnie 3 Załącznika nr 3 do SIWZ - Ilekroć w przedmiocie zamówienia występuje nazwa konkretnego produktu lub określenia sugerujące nazwy wyrobów konkretnych firm należy uznać, iż podano produkt przykładowy, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych o parametrach technicznych, jakościowych nie gorszych niż przyjęto w przedmiocie zamówienia. W takim przypadku, udowodnienie pełnej równoważności oferowanego produktu leży po stronie Wykonawcy. - Produkty opisane w Załączniku 3 do SIWZ (pakiet nr 1, pozycje 4-9) muszą posiadać atest higieniczny (dopuszczenie do stosowania w Zakładach Opieki Zdrowotnej) wydany przez niezależną jednostkę notyfikowaną - Wszystkie materiały budowlane, konstrukcyjne i wykończeniowe opisane w Załączniku nr 3 do SIWZ muszą posiadać odpowiedni certyfikat zgodności lub deklarację zgodności do stosowania w budownictwie (m.in.i atest ITB, PZH, itp.) - W przypadku gdy mowa o: farbach (różne kolory wg. wzornika NCS), drzwiach metalowych (kolor biały, szary lub ciemny brąz), listwach wykończeniowych do płytek wewnętrznych i zewnętrznych - podstawowe kolory, pigmentach - podstawowe kolory, fugach - podstawowe kolory, listwach aluminiowych podłogowych - podstawowe kolory, itp. w momencie składania zamówienia Zamawiający określi konkretny kolor zamawianego asortymentu Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców: 1) zapewnią transport produktu zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 2) zaoferują produkt, który będzie posiadał ważny co najmniej 6 miesięcy termin przydatności do użycia w momencie jego dostawy. 3) zaoferują termin płatności 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, 4) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ 5) zaoferują produkty opisane w Załączniku nr 3 do SIWZ (pakiet nr 1, pozycje 4-9) posiadające atesty higieniczne (dopuszczenie do stosowania w Zakładach Opieki Zdrowotnej) wydane przez niezależną jednostkę notyfikowaną 6) zaoferują materiały budowlane, konstrukcyjne i wykończeniowe opisane w załączniku nr 3 do SIWZ posiadające odpowiedni certyfikat zgodności lub deklarację zgodności do stosowania w budownictwie (m.in. atest ITB, PZH, itp.). Zamawiający wymaga dostarczenia dla wszystkich materiałów budowlanych, konstrukcyjnych i wykończeniowych odpowiedniego certyfikatu zgodności lub deklarację zgodności do stosowania w budownictwie lub złożenia Oświadczenia Producenta w przedmiotowym zakresie. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, lub, o ile w tym czasie nie zostanie zrealizowany przedmiot Umowy w ilości, co najmniej 80 % wartości Umowy - do czasu realizacji, co najmniej 80% wartości umowy, nie dłużej jednak niż do upływu 4 lat od podpisania umowy. Dostawy sukcesywnie w trakcie trwania przedmiotowej umowy. Czas realizacji zamówienia 4 dni..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00 - Różne materiały budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARNOLD MOCEK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "MALEX"
jakie przetargi wygrała firma
ARNOLD MOCEK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "MALEX"
- Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MALEX Arnold Mocek, ul. Ujazdowska 78, 47-100 Strzelce Opolskie, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33553,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32124,61
Oferta z najniższą ceną: 30193,44 / Oferta z najwyższą ceną: 41194,79
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. "BUD-CHEM" ADAMEK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. "BUD-CHEM" ADAMEK SPÓŁKA JAWNA
- PPHU BUD-CHEM Adamek Spółka Jawna, ul. Nowy Świat, 41-706 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4251,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3313,90
Oferta z najniższą ceną: 3313,90 / Oferta z najwyższą ceną: 3832,14
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe PROFIT Ryszard Kentzer, Andrzej Czarnota Spółka Jawna Oddział Zabrze 41-800 Zabrze, ul. Hagera 21, Chorzowska 30c, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2174,64
Oferta z najniższą ceną: 2174,64 / Oferta z najwyższą ceną: 2174,64
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- "Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze"
- Zakup nowego samochodu 9 - cio osobowego dla OSP Zabrze - Makoszowy
- 10/TP/I/24 SUKCESYWNE DOSTAWY GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z TRANSPORTEM, DZIERŻAWĄ BUTLI ORAZ DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA NA TLEN MEDYCZNY CIEKŁY
- DOSTAWA ORAZ NAPRAWA SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
- Wykonanie robót remontowych lokalu mieszkalnego w budynku przy ul. Zwycięstwa 1/3 w Zabrzu
- ZAKUP POMP INSULINOWYCH
więcej: przetargi w Zabrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.