Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-26
Olsztyn-Kortowo: Dostawa oksymetrów oraz pipet automatycznych o pojemności nastawnej w ramach projektu pt. Opracowanie alternatywnych metod zarządzania rybołówstwem drapieżnych ryb jeziorowych polegających na zastosowaniu materiału zarybieniowego pochodzącego z intensywnego chowu w obiegach recyrkulacyjnych realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013, (Umowa nr 00004-61724-OR1400001_09_11).
Numer ogłoszenia: 471764 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza , ul. Oczapowskiego 10, 10-719 Olsztyn-Kortowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5240171 w. 60; 5241060, faks 089 5240505.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.infish.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oksymetrów oraz pipet automatycznych o pojemności nastawnej w ramach projektu pt. Opracowanie alternatywnych metod zarządzania rybołówstwem drapieżnych ryb jeziorowych polegających na zastosowaniu materiału zarybieniowego pochodzącego z intensywnego chowu w obiegach recyrkulacyjnych realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013, (Umowa nr 00004-61724-OR1400001_09_11)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: oksymetru stacjonarnego - laboratoryjnego wraz z kablem i sondą - 1 sztuka; oksymetru ręcznego z wyposażeniem - ręcznego miernika tlenu rozpuszczonego (tzw. tlenomierza ręcznego) wraz z kablem i sondą optyczną - 1 sztuka; pipet automatycznych o pojemności nastawnej - 5 sztuk w ramach projektu pt. Opracowanie alternatywnych metod zarządzania rybołówstwem drapieżnych ryb jeziorowych polegających na zastosowaniu materiału zarybieniowego pochodzącego z intensywnego chowu w obiegach recyrkulacyjnych realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013, (Umowa nr 00004-61724-OR1400001_09_11). 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia-formularz cenowy, który jest Załącznikiem nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2, 38.43.70.00-2, 38.43.71.00-8, 38.43.71.10-1, 38.43.71.20-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W zakresie Części nr 3 certyfikat TUV - dokument potwierdzający spełnianie przez oferowany produkt wymagań tego certyfikatu. Dokumenty należy oznaczyć w taki sposób, aby jasno wynikało, jakiej części dotyczą. W zakresie Części nr 1, 2 i 3 folder zawierający opis przedmiotów oraz ich parametry techniczne, które będą potwierdzeniem, że oferowane przedmioty odpowiadają wymaganiom zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Dokumenty należy oznaczyć w taki sposób, aby jasno wynikało, jakiej części dotyczą. W zakresie Części nr 1, 2 i 3 wymagana jest autoryzacja producenta do sprzedaży i serwisu na terenie Polski. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu rejestrowego oraz jej podpisem. 5. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy. 6. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, Formularz zestawienie parametrów technicznych stanowiący jednocześnie formularz cenowy. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, według. wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany dotyczą okoliczności: - zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, tj. zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki; - zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. W przypadku zaistnienia którejś z wymienionych okoliczności, strony ustalają nowy termin realizacji przedmiotu umowy, który będzie stanowił zapis w aneksie do umowy. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.infish.com.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza
ul. Oczapowskiego 10
10-719 Olsztyn
Sekretariat I piętro pok. 106.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza ul. Oczapowskiego 10 10-719 Olsztyn Sekretariat I piętro pok. 106.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Opracowanie alternatywnych metod zarządzania rybołówstwem drapieżnych ryb jeziorowych polegających na zastosowaniu materiału zarybieniowego pochodzącego z intensywnego chowu w obiegach recyrkulacyjnych realizowany w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013, (Umowa nr 00004-61724-OR1400001_09_11)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oksymetr stacjonarny - laboratoryjny wraz z kablem i sondą - 1 sztuka..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oksymetr stacjonarny - laboratoryjny wraz z kablem i sondą - 1 sztuka. a) pomiar tlenu rozpuszczonego (pomiary w mg/l i %), zasolenia, temperatury; b) wyświetlacz LCD; c) zasilanie: sieć 230V oraz akumulatorki (baterie); d) rodzaj sondy: z mieszadełkiem e) gwarancja min. 12 miesięcy (na miernik) f) parametry pomiarowe: - tlen rozpuszczony [%] zakres 0 do 600%, dokładność ?0,1%, rozdzielczość 0,1%; - tlen rozpuszczony [mg_l] zakres 0 do 60 mg_l, dokładność ?0,1%, rozdzielczość 0,01 mg_l; - temperatura [oC] zakres -5 do +50 oC, dokładność ?0,1 oC, rozdzielczość 0,01 oC; - zasolenie [ppt] zakres 0 do 40 ppt,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oksymetr ręczny z wyposażeniem - ręczny miernik tlenu rozpuszczonego (tzw. tlenomierz ręczny) wraz z kablem i sondą optyczną - 1 sztuka..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oksymetr ręczny z wyposażeniem - ręczny miernik tlenu rozpuszczonego (tzw. tlenomierz ręczny) wraz z kablem i sondą optyczną - 1 sztuka. a) przeznaczenie: analizy terenowe i laboratoryjne; b) pomiar tlenu z wykorzystaniem efektu luminescencji bez konieczności mieszania próby (typ sensora: optyczny); c) pomiar tlenu rozpuszczonego (pomiary w mg/l i %), zasolenia, ciśnienia atmosferycznego, temperatury; d) wyświetlacz LCD, podświetlany ekran i klawiatura; e) pamięć min. 2000 zestawów danych; f) barometr; g) zgodność z IP 67; h) możliwość połączenia miernika z komputerem (złącze USB); i) protokoły GLP; j) zasilanie: akumulatorki (baterie); k) długość kabla: min. 1 metr; l) 1 lub 2 punktowa kalibracja m) gwarancja min. 24 miesiące (na miernik); n) możliwość zachowania danych kalibracyjnych wewnątrz sondy bez konieczności dokonywania ponownej kalibracji po odłączeniu urządzenia; o) parametry pomiarowe: - tlen rozpuszczony [%] zakres 0 do 500%, dokładność 0 do 200% saturacji, ? 1% odczytu lub 1% saturacji większa z podanych wartości 200 do 500% saturacji, ? 15% odczytu, rozdzielczość 0,1%; - tlen rozpuszczony [mg_l] zakres 0 do 50 mg_l, dokładność 0 do 20 mg_l, ? 0.1 mg_l lub 1% odczytu, większa z podanych wartości 20 do 50 mg_l, ? 15% odczytu, rozdzielczość 0.01 mg_l lub 0.1 mg_l (auto-skalowanie); - temperatura [oC] zakres -5 do 70 oC, dokładność ?0,2 oC, rozdzielczość 0,1 oC, - barometr [mm Hg] zakres 375 do 825 mm Hg, dokładność ? 1.5 mmHg od 0 do 50 oC, rozdzielczość 0,1 mm Hg; - zasolenie [ppt] zakres 0 do 70 ppt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pipety automatyczne o pojemności nastawnej - 5 sztuk..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pipety automatyczne o pojemności nastawnej - 5 sztuk. 1. Regulowana pojemność w zakresie: a) 0,5 - 10 ?l - 1 sztuka; b) 10 - 100 ?l - 1 sztuka; c) 100 - 1000 ?l - 1 sztuka; d) 1000-5000 ?l - 2 sztuki. Pozostałe wymagania opisane są w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia-formularz cenowy, który jest Załącznikiem nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 38.43.71.00-8, 38.43.71.10-1, 38.43.71.20-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sukcesywna pipet automatycznych wraz z końcówkami do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
- Dostawa przenośnego systemu detekcji promieniowania jonizującego wraz z oprogramowaniem dla WEiP - DE-dzp.272-269/24
- Sukcesywna dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych dla pakietów 1-17 i 20-21 oraz jednorazowa dostawa dla pakietów 18-19.
- Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej dla Studenckiego Koła Naukowego NANO Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Dostawa testów, odczynników, akcesoriów laboratoryjnych, przyrządów pomiarowych oraz sprzętu laboratoryjnego dla laboratorium OŚ w Tychach - Urbanowicach i laboratorium Wodnego Parku Tychy
więcej: Przyrządy pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.