eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wynajem sali konferencyjnej w celach szkoleniowych, wraz z obsługą gastronomiczną dla Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-16

Rzeszów: Wynajem sali konferencyjnej w celach szkoleniowych, wraz z obsługą gastronomiczną dla Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie.
Numer ogłoszenia: 47174 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15738 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Izba Obrachunkowa, Ul. Mickiewicza 10, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 859 00 50; 785 00 50, faks 17 859 00 52 lub wew. 117.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy organ nadzoru i kontroli gospodarki finansowej jednostek samorządowych..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem sali konferencyjnej w celach szkoleniowych, wraz z obsługą gastronomiczną dla Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem sali konferencyjnej, wraz z obsługą gastronomiczną dla Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie. Sala konferencyjna powinna spełniać następujące warunki: 1.znajdować się w odległości do 15 km od siedziby Zamawiającego (Regionalna Izba Obrachunkowa w Rzeszowie: ul. Mickiewicza 10, Rzeszów), 2.znajdować się na parterze lub na piętrze, 3.wielkość - możliwość pomieszczenia od 150 do 200 osób w ustawieniu konferencyjnym zapewniającym wykładowcy kontakt ze wszystkimi uczestnikami szkolenia, 4.klimatyzowana, 5.posiadać profesjonalny system nagłośnienia sali, 6.posiadać możliwość podłączenia projektora multimedialnego, 7.wyposażona w projektor do folii oraz flipchart i markery. Ponadto Wykonawca powinien zapewnić bezpłatne miejsca parkingowe dla uczestników szkolenia w liczbie nie mniejszej niż 80 miejsc. Wykonawca winien dysponować odpowiednim zapleczem gastronomicznym i organizacyjnym umożliwiającym mu przygotowanie i podanie lunchu, podczas przerwy, dla uczestników szkolenia. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia serwisu kawowego, w formie 2 kawałków ciasta po 150g. na osobę, kawy, herbaty, wody, cukru, cytryny, mleka, przed rozpoczęciem szkolenia oraz serwisu kawowego, w formie kawy, herbaty, wody, cukru, cytryny, mleka, do zakończenia szkolenia. Lunch serwowany przy stolikach oraz serwis kawowy w formie bufetu powinny być podawane w odrębnej sali w budynku lub kompleksie budynków gdzie znajduję się sala wykładowa W zakresie lunchu zamówienie obejmuje: danie główne - mięso drobiowe lub wieprzowe lub ryba po 150 - 170g. na osobę, kaszę lub ryż lub ziemniaki po 100 - 150g. na osobę, surówkę po 100g. na osobę ; napoje - sok pomarańczowy lub jabłkowy po 250 ml. na osobę - w przerwie szkolenia o godz. 12. W ramach zamówienia planowane jest wynajęcie sali wraz z obsługą gastronomiczną w następujących terminach: -luty 2012 r. - 1 dzień, -marzec 2012 r. - 1 dzień, -kwiecień 2012 r. - 2 x 1 dzień, -maj 2012 r. - 1 dzień, -czerwiec 2012 r. - 1 dzień, -wrzesień 2012 r. - 1 dzień, -październik 2012 r. - 1 dzień, W ramach Umowy Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania sali konferencyjnej oraz zapewnienia obsługi gastronomicznej w dni wskazane przez Zamawiającego. Zamawiający jest zobowiązany do poinformowania Wykonawcy o dokładnym terminie szkolenia najpóźniej na 14 dni przed planowanym terminem szkolenia w formie telefonicznej, elektronicznej lub faksem. Zamawiający jest zobowiązany do poinformowania Wykonawcy o dokładnej liczbie uczestników szkolenia najpóźniej na 7 dni przed planowanym terminem szkolenia w formie telefonicznej, elektronicznej lub faksem...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • K&B DEVELOPMENT E,Barczak, Ł. Kloc Spółka Jawna, ul. Piotra Skargi 9, 36-060 Głogów Małopolski, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 25380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70697,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.