To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-16
Rzeszów: Wynajem sali konferencyjnej w celach szkoleniowych, wraz z obsługą gastronomiczną dla Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie.
Numer ogłoszenia: 47174 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15738 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Izba Obrachunkowa, Ul. Mickiewicza 10, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 859 00 50; 785 00 50, faks 17 859 00 52 lub wew. 117.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy organ nadzoru i kontroli gospodarki finansowej jednostek samorządowych..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem sali konferencyjnej w celach szkoleniowych, wraz z obsługą gastronomiczną dla Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem sali konferencyjnej, wraz z obsługą gastronomiczną dla Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie. Sala konferencyjna powinna spełniać następujące warunki: 1.znajdować się w odległości do 15 km od siedziby Zamawiającego (Regionalna Izba Obrachunkowa w Rzeszowie: ul. Mickiewicza 10, Rzeszów), 2.znajdować się na parterze lub na piętrze, 3.wielkość - możliwość pomieszczenia od 150 do 200 osób w ustawieniu konferencyjnym zapewniającym wykładowcy kontakt ze wszystkimi uczestnikami szkolenia, 4.klimatyzowana, 5.posiadać profesjonalny system nagłośnienia sali, 6.posiadać możliwość podłączenia projektora multimedialnego, 7.wyposażona w projektor do folii oraz flipchart i markery. Ponadto Wykonawca powinien zapewnić bezpłatne miejsca parkingowe dla uczestników szkolenia w liczbie nie mniejszej niż 80 miejsc. Wykonawca winien dysponować odpowiednim zapleczem gastronomicznym i organizacyjnym umożliwiającym mu przygotowanie i podanie lunchu, podczas przerwy, dla uczestników szkolenia. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia serwisu kawowego, w formie 2 kawałków ciasta po 150g. na osobę, kawy, herbaty, wody, cukru, cytryny, mleka, przed rozpoczęciem szkolenia oraz serwisu kawowego, w formie kawy, herbaty, wody, cukru, cytryny, mleka, do zakończenia szkolenia. Lunch serwowany przy stolikach oraz serwis kawowy w formie bufetu powinny być podawane w odrębnej sali w budynku lub kompleksie budynków gdzie znajduję się sala wykładowa W zakresie lunchu zamówienie obejmuje: danie główne - mięso drobiowe lub wieprzowe lub ryba po 150 - 170g. na osobę, kaszę lub ryż lub ziemniaki po 100 - 150g. na osobę, surówkę po 100g. na osobę ; napoje - sok pomarańczowy lub jabłkowy po 250 ml. na osobę - w przerwie szkolenia o godz. 12. W ramach zamówienia planowane jest wynajęcie sali wraz z obsługą gastronomiczną w następujących terminach: -luty 2012 r. - 1 dzień, -marzec 2012 r. - 1 dzień, -kwiecień 2012 r. - 2 x 1 dzień, -maj 2012 r. - 1 dzień, -czerwiec 2012 r. - 1 dzień, -wrzesień 2012 r. - 1 dzień, -październik 2012 r. - 1 dzień, W ramach Umowy Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania sali konferencyjnej oraz zapewnienia obsługi gastronomicznej w dni wskazane przez Zamawiającego. Zamawiający jest zobowiązany do poinformowania Wykonawcy o dokładnym terminie szkolenia najpóźniej na 14 dni przed planowanym terminem szkolenia w formie telefonicznej, elektronicznej lub faksem. Zamawiający jest zobowiązany do poinformowania Wykonawcy o dokładnej liczbie uczestników szkolenia najpóźniej na 7 dni przed planowanym terminem szkolenia w formie telefonicznej, elektronicznej lub faksem...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
K&B DEVELOPMENT BARCZAK, KLOC SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
K&B DEVELOPMENT BARCZAK, KLOC SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- K&B DEVELOPMENT E,Barczak, Ł. Kloc Spółka Jawna, ul. Piotra Skargi 9, 36-060 Głogów Małopolski, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47900,00
Oferta z najniższą ceną: 25380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70697,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Profesjonalna konsoleta cyfrowa z akcesoriami
- Profesjonalna konsola cyfrowa z akcesoriami
- Dostawy odczynników laboratoryjnych do immunochemii wraz z dzierżawą aparatu
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Prokuratury Rejonowej w Dębicy,
- dostawy wyrobów ortopedycznych
- Usługa sprzątania pomieszczeń w budynku zajmowanym przez Wydział Projektów Własnych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej na potrzeby organizacji 44 Ogólnopolskiego Rajdu Statystyków "Święto Wina, czyli niesamowite lubuskie z krótką wizytą u sąsiadów na pograniczu"
- Kompleksowa organizacja Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy
- Kompleksowa organizacja Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy
- Organizacja konferencji, zapewnienie usług hotelarskich, restauracyjnych, sal konferencyjnych podczas Narady Ambasadorów w dniach 9 - 19 września 2024 r.
- Usługa żywienia całodziennego dla zorganizowanej grupy dzieci wraz z opiekunami oraz dla pracowników zapewniających obsługę ośrodka - zakwaterowanych w ośrodku AGH w Łukęcinie Leśna 3, woj. zach.pom.
- Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych oraz wynajmu sal konferencyjnych wraz z wyposażeniem
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.