eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrodzie › termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej Fiszor - modernizacja dachu - etap końcowy

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-09-11

POZYCJA 47159

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zabrodzie: termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej Fiszor - modernizacja dachu - etap końcowy Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zgromadzenie Sióstr Benedyktynek Samarytanek Krzyża Chrystusowego Dom Pomocy Społecznej "FISZOR", do kontaktów: Piotr Kosicki, Małgorzata Kałdowska, Gaj ul. M. Wincenty Jaroszewskiej 5, 07-230 Zabrodzie, woj. mazowieckie, tel. 029 7582535, 0504088464, fax 029 7582826, e-mail: zam.publiczne@post.home.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej Fiszor - modernizacja dachu - etap końcowy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci "FISZOR" Zabrodzie, woj. mazowieckie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac termomodernizacyjnych Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci "Fiszor" polegających na: 1. wymianie pokrycia dachowego z blachy trapezowej ok. 5000 m kw., 2. wykonaniu obróbek blacharskich, wymianie rynien i rur spustowych, 3. wymianie instalacji odgrodowej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 15.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w kwocie: 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 PZP. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, zgodnie z art. 46 PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy 67 8931 0003 0001 6782 2040 0001 BS Wyszków 07-200 ul. Kościuszki 5 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegający wykluczeniu o ubieganie się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy a także wykonawcy: 1. W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, wykonali jako główny wykonawca remont (w rozumieniu art. 3 ust. 8 ustawy Prawo budowlane ) co najmniej dwóch budynków, których wartość robót w każdym wykazanym obiekcie wyniosła co najmniej 0,5 mln PLN (brutto), 2. Posiadają średni przychód /netto/ w 3 ostatnich latach (w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) w wysokości nie mniejszej niż 1 mln PLN w każdym roku obrotowym. 3. Posiadają, przeciętne (średnie w roku) zatrudnienie na umowę o pracę i w pełnym wymiarze godzin w 3 ostatnich latach (w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 10 pracowników (potwierdzone drukami DRA z miesiąca grudnia z ostatnich 3 lat) poprzedzających zamówienie, a jeśli okres jest krótszy to z okresu prowadzenia działalności. 4. Wykażą, że dysponują, odpowiednio wykwalifikowanym i posiadającym wymagane uprawnienia personelem przeinaczonym do realizacji niniejszego zamówienia tj. dysponują Kierownikiem Budowy - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności, konstrukcyjno-budowlanej, 5. Posiadają aktualną polisę umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 0,5 mln PLN 6. Udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane od daty protokołu odbioru końcowego robót. 7. Zrealizują przedmiot zamówienia, w co najmniej 80% siłami generalnego wykonawcy, 8. Wniosą w dniu podpisania umowy zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2% ceny oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja) powyższe warunki udziału muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o przedstawione przez wykonawcę dokumenty Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, zgodnie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z dn. 24 maja 2006 r.), złożą wraz z ofertą przetargową następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający że wykonawca zrealizował jako główny wykonawca remont (w rozumieniu art. 3 ust. 8 ustawy Prawo budowlane ) co najmniej dwóch budynków, których wartość robót w każdym wykazanym obiekcie wyniosła co najmniej 0,5 mln PLN (brutto), 7) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, 8) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 9) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Kierownik Budowy), posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 10) Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty i należności za okres ostatnich trzech lat, potwierdzające że Wykonawca posiada średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 1 mln PLN. 11) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 0,5 mln PLN

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: Warunki i sposób płatności: Przekazanie SIWZ nastąpi na pisemny wniosek wykonawcy przesłany faksem do siedziby zamawiającego. Cena - 50,00 PLN + ewentualne koszty przesłania za zaliczeniem pocztowym (Pocztex). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2006 godzina 15:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.10.2006, godzina 16:00, Zgromadzenie Sióstr Benedyktynek Samarytanek Krzyża Chrystusowego Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci "FISZOR" Gaj, ul. M. Wincenty Jaroszewskiej 5, 07-230 Zabrodzie, woj. Mazowieckie - sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.