eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchów › Odbudowa infrastruktury drogowo- mostowej w 2009 roku Remont w ramach odbudowy mostu w Burzynie k/szkoły w ciągu drogi gminnej Burzyn - Wola o wymiarach długość 20,70 mb szerokość 8,70 m oraz remont w ramach odbudowy mostu w Trzemesnej k/szkoły w ciągu dr

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-09

Tuchów: Odbudowa infrastruktury drogowo- mostowej w 2009 roku : Remont w ramach odbudowy mostu w Burzynie k/szkoły w ciągu drogi gminnej Burzyn - Wola o wymiarach : długość 20,70 mb szerokość 8,70 m oraz remont w ramach odbudowy mostu w Trzemesnej k/szkoły w ciągu drogi gminnej Trzemesna - Kawówki o wymiarach : O 200 o długości 8 mb.
Numer ogłoszenia: 47159 - 2009; data zamieszczenia: 09.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuchów , ul. Rynek 1, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, tel. 0146525218 w. 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuchow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa infrastruktury drogowo- mostowej w 2009 roku : Remont w ramach odbudowy mostu w Burzynie k/szkoły w ciągu drogi gminnej Burzyn - Wola o wymiarach : długość 20,70 mb szerokość 8,70 m oraz remont w ramach odbudowy mostu w Trzemesnej k/szkoły w ciągu drogi gminnej Trzemesna - Kawówki o wymiarach : O 200 o długości 8 mb..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Odbudowa infrastruktury drogowo- mostowej w 2009 roku. Zadanie I. Remont w ramach odbudowy mostu w Burzynie k/szkoły w ciągu drogi gminnej Burzyn - Wola. Długość mostu 20,70 mb, szerokość mostu 8,70. I. przyczółek od strony Tuchowa: karczowanie krzewów o średnicy korony do 1 m - 10 szt rozbiórka ręczna bruku kamiennego układanego na zaprawie cementowej - 19,40 m2 ręczne formowanie nasypów z ziemi dowiezionej - 28 m3 zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi - 28 m3 ręczne roboty ziemne z wbudowaniem ziemi w nasyp - 3,25 m3 murek betonowy - 4,20 m3 wykonanie z brzegu podsypek gr. 15 cm z pospółki do nawierzchni drogowych - 56 m2 wykonanie z brzegu bruku o grubości 25 cm z kamienia naturalnego - 37 m2 wykonanie z brzegu spoinowania bruku o gr. 25 cm zaprawą cementowo-piaskową - 56 m2 II. przyczółek od strony Burzyna : - rozbiórka ręczna bruku kamiennego układanego na zaprawie cementowej - 6,50 m2 ręczne formowanie nasypów z ziemi dowiezionej - 36 m3 zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi - 36 m3 rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o gr. ponad 15 cm - 1 m3 ręczne roboty ziemne z wbudowaniem ziemi w nasyp - 4,20 m3 murki pod skarpę i stożek z betonu B-25- 4,20 m3 wykonanie z brzegu podsypek gr. 15 cm z pospółki do nawierzchni drogowych - 56 m2 wykonanie z brzegu bruku o grubości 25 cm z kamienia naturalnego - 50 m2 obrzeża betonowe o wym.30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 16 mb wykonanie z brzegu spoinowania bruku o gr. 25 cm zaprawą cementowo-piaskową - 56 m2 III. Roboty regulacyjne : mechaniczne ścinanie drzew o średnicy 10-15 cm z karczowaniem pni - 11 szt mechaniczne ścinanie drzew o średnicy 26-35 cm z karczowaniem pni - 1 szt mechaniczne ścinanie drzew o średnicy 46-55 cm z karczowaniem pni - 2 szt mechaniczne karczowanie zagajników średnich od 31- 60% powierzchni - 0,01 ha wywożenie dłużyc- 10 m-p roboty ziemne wykonywane koparkami - 218 m3 wykonanie z brzegu narzutu podwodnego kamiennego luzem z kamienia ciężkiego lub średniego- 8 m3 ręczne formowanie nasypów z ziemi leżącej na odkładzie - 218 m3 wyściółki faszynowe warstwa o gr. 25 cm pod budowle siatkowo-kamienne - 47,50 mb budowle siatkowo- kamienne , kosze z siatki stalowej bez wyprawy - 88,75 m3 przepusty rurowe pod zjazdami - ławy fundamentowe- 0,75 m3 przepusty rurowe pod zjazdami - rury PCV o średnicy 30 cm - 3 m IV. Naprawa konstrukcji betonowej mostu : demontaż poręczy mostowych przy użyciu spawarki - 2,10 t rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych gzymsy , płyta wspornika chodnikowego oraz przyczółek- 5,84 m3 ręczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o gr. 4 cm - 35,40 m2 ręczne rozebranie podbudowy betonowej o gr. 20 cm - 35,40 m2 rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 20x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 35,40 m wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki - 13 m3 rozebranie w chodnikach izolacji z papy na betonie na zakład - 42,50 m2 deskowanie tradycyjne - wsporniki i gzymsy- 28,70 m2 przygotowanie zbrojenia na budowie . Ściany i skrzydełka . Średnica prętów do 14 mm- 0,25 t betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie. Gzymsy, płyta wspornika, przyczółek- 5,84 m3 wykonanie warstwy wyrównawczej z zaprawy PCC pod izolację z zatarciem na gładko gr. 2 cm - 35,40 m2 izolacje przeciwwilgociowe. Powłoki poziome z papy asfaltowej termozgrzewalnej- 62 m2 wykonanie w-wy z zaprawy cementowo-piaskowej na izolację gr. 4 cm - 35,50 m2 betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie beton B-25. Wypełnienie przestrzeni w chodnikach- 6,30 m3 krawężniki kamienne wystające o wym. 20X35 cm , wraz z wykonaniem ław betonowych , na podsypce cementowo- piaskowej - 42 m impregnacja powierzchni betonowych - 216 m2 wykonanie wodoodpornej, wodoszczelnej, antypoślizgowej nawierzchni na chodniku z emulsji na bazie syntetycznego asfaltu zmodyfikowanego polimerami - 42 m2 frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno na gł. 4 cm , przy użyciu frezarki - 246 m2 skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową - 246 m2 nawierzchnie z mieszanek mineralno - asfaltowych, w-wa ścieralna gr. 4 cm - 246 m2 bariery ochronne stalowe jednostronne- 40 m montaż poręczy stalowej z płaskowników na moście - 3 t. Zadanie II. Remont w ramach odbudowy mostu w Trzemesnej k/szkoły w ciągu drogi gminnej Trzemesna - Kawówki. Długość mostu 8 mb O 200. I. Roboty na wlocie : mechaniczne ścinanie drzew o średnicy 16-25 cm , z karczowaniem pni - 1 szt mechaniczne karczowanie zagajników -0,01 ha rozbiórka ręczna murów kamiennych układanych na zaprawie cementowej - 9,10 m3 wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi - 9,10 m3 roboty ziemne przy regulacji koryta cieku na wlocie - 40,60 m3 wykonanie wyściółki faszynowej w-wa o gr. 25 cm - 11,25 m budowle siatkowo- kamienne , kosze z siatki stalowej bez wyprawy - 22, 50 m3 wykonanie z brzegu narzutu podwodnego kamiennego luzem z kamienia ciężkiego lub średniego- 2 m3 czyszczenie ręczne spoin w murze kamiennym oraz uzupełnienie spoin - 12,50 m2 II. Roboty przy przepuście : wycięcie poręczy stalowych- 0,30 t rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o gr. ponad 15 cm -murka czołowego - 0,58 m3 wywiezienie bloków betonowych zalegających w dnie potoku - 12,50 t roboty ziemne - wykop pod zasypkę z kruszywa naturalnego pod rurę - 10,20 m3 wbudowanie geowłókniny polipropylenowej -44 m2 zasypanie wykopów podłużnych, punktowych obiektowych, rowów- 62 m3 wykonanie fundamentu z betonu B-30 na wylocie - 3,20 m3 wbudowanie rury stalowej o śr. 1,8 m grubości 3 mm dł. 8 m- 8 m zabetonowanie wolnej przestrzeni między nowym a starym przepustem , beton B-20 - 8,10 m3 wykonanie koryt na poszerzeniach jezdni. Głębokość koryta15 cm - 35 m2 ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 35 m2 podbudowy z kruszywa naturalnego. Warstwa dolna , gr. W-wy 20 cm - 52,50 m2 podbudowy z kruszywa łamanego. Warstwa dolna., gr. W-wy 15 cm - 52,50 m2 nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych , asfaltowa warstwa wiążąca o gr. 5 cm - 52,50 m2 ułożenie geosiatki szer. 1,0 m - 28 m2 nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych , asfaltowa warstwa ścieralna o gr. 4 cm - 168 m2 III. Wylot, regulacja koryta : mechaniczne ścinanie drzew o średnicy 16-25 cm z karczowaniem pni- 6 szt mechaniczne karczowanie zagajników - 0,01 ha roboty ziemne wykonane koparkami - 96 m3 wyściółki z faszyny w-wy o grubości 25 cm - 22,50 m budowle siatkowo- kamienne , kosze z siatki stalowej bez wyprawy - 38,75 m3 brzegosłony kryte z faszyny. Wykonanie z brzegu ( strona prawa ) - 48 m2 obrukowanie skarpy nasypu brukiem na zaprawie cementowo- piaskowej - 5 m2 bariery ochronne stalowe jednostronne - 28 m wykonanie i montaż poręczy stalowych z płaskownika wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym - 1,20 t..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku występowania pełnomocnika należy dołączyć pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) w zakresie wymaganego doświadczenia - Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał się co najmniej 1 robotą budowlaną podobną z rodzaju i zakresu co przedmiot zamówienia, a za taką robotę budowlaną odpowiadającą rodzajowi i zakresowi co przedmiot zamówienia uznaje się wykonaną robotę przy remoncie przepustu O 200 na długości conajmniej 8 mb oraz przy remoncie mostu o długości conajmniej 20 mb i szerokości 8 mb . Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie: wykaz zrealizowanych zamówień publicznych wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat (liczy się data wpisu do dziennika budowy lub zgłoszenia o zakończeniu budowy) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenie w BZP), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, popartych odpowiednimi dokumentami, (referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających, na których zamówienia zostały zrealizowane) iż przedstawione roboty budowlane zostały wykonane należycie. Do każdej pozycji wyszczególnionej w załączniku nr 5 SIWZ należy załączyć dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. b) w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.- Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował : kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności mostowej posiadaniem lub dysponowaniem odpowiednią ilością osób zdolnych do wykonania zamówienia - w ilości nie mniejszej niż 5 osób. W przypadku nie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ,nie posiadania potencjału technicznego należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o: wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( załączyć uprawnienia budowlane kierownika budowy w specjalności mostowej , wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa) . sporządzenie wykazu osób - podanie personelu technicznego , stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - załącznik nr 7 SIWZ. c) w zakresie dysponowania potencjałem technicznym - Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował nw sprzętem: a) płytą wibracyjną , b) koparko - ładowarką , c) samochodem samowyładowczym d) młotem pneumatycznym . Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o: wykaz narzędzi, urządzeń i sprzętu. Wymaga się aby wykonawca przedstawił wg załączniku nr 4 SIWZ wymagany rodzaj sprzętu, potrzebny do wykonania zamówienia . 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży w swojej ofercie oświadczenie iż nie podlega wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Potwierdzenie spełnienia tego warunku zostanie dokonane w oparciu o dokument o nazwie Oświadczenie załącznik nr 3 będący załącznikiem do SIWZ. 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. UPzp Ocena tego warunku zostanie dokonania w oparciu o: - oświadczeń zawartych w dokumencie o nazwie Oświadczenie- załącznik nr 3 złożonych w trybie art. 22 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu powinien złożyć oświadczenie, że: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, Ponadto Zamawiający żąda oświadczenia, że wykonawca : 5) w przypadku wyboru oferty podpisze umowę, której wzór załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6) zapoznał się z terenem budowy i nie wnosił żadnych uwag 7) udzieli co najmniej 5-letniej gwarancji na wykonane prace 8 ) pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni 9) wszystkie osoby skierowane do realizacji zamówienia będą posiadać wymagane kwalifikacje techniczne i aktualne badania lekarskie 10) realizując zamówienie publiczne w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządził szkody, nie wykonując zamówienia lub wykonując je z nienależytą starannością 11) oferowane materiały spełniają wszystkie warunki zamówienia, a w szczególności posiadają wszystkie wymagane atesty i certyfikaty. Po zapoznaniu się z warunkami zamówienia , projektem umowy i wszystkimi załącznikami akceptuje je bez zastrzeżeń. Wykaz dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu : Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 16 października 2008 r. Nr 188, poz. 1155.), winny być aktualne w terminie składania ofert i mogą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych kopii :Za zgodność z oryginałem. Potwierdzenie zgodności należy potwierdzić na każdej stronie dokumentu. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty : I.wykaz oświadczeń, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp - zgodnych z treścią załącznika nr 3 . II.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy dołączyć oświadczenie Wykonawców, że ich zobowiązania co do wykonania zamówienia są solidarne a także: oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków o których mowa w pkt. 19 i 20 SIWZ Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty tak jakby sam ubiegał się o udzielenie zamówienia publicznego. W zakresie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w zakresie wymaganego doświadczenia i potencjału ludzkiego oraz zdolności finansowej, Zamawiający dopuszcza możliwość sumowania potencjałów wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ponadto w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę (y) niewymienione w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Zamawiający przypomina, że dokument pełnomocnictwa , jak i jego odpis zgodnie z przepisami ustawy z dnia 9 września 2000 o opłacie skarbowej podlegają opłacie skarbowej. Opłata skarbowa powinna być odprowadzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 5 grudnia 2000 r. w sprawie pobierania zapłaty i zwrotu opłaty skarbowej oraz sposobu prowadzenia rejestrów tej opłaty . Jeżeli oferta wykonawców o których mowa w art. 23 ust. 1 uPzp zostanie wybrana, zamawiający przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego zażąda przedstawienia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. III.dokumentów stwierdzających, że osoby które wykonywać będą zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Należy podać wykaz pracowników , zawierający potwierdzenie wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu (załączyć uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności kierownika budowy do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa). IV. wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności ( wzór w załączeniu). V. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, jeżeli w sporządzonym wykazie na załączniku nr .7 do SIWZ wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował VI. wykazu wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, (liczy się data wpisu do dziennika budowy lub zgłoszenia o zakończeniu budowy) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenie w BZP), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, VII. dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane, przedstawione w powyższym w wykazie, zostały wykonane z należytą starannością, VIII. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi posiada Wykonawca, lub będzie dysponował wykonawca, rodzaj narzędzi, urządzeń i sprzętu. IX. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , jeżeli w sporządzonym wykazie na załączniku nr 4 do SIWZ , wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował X. wskazania przez wykonawcę w załączniku nr 6 SIWZ tej części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom . Zamawiający żąda przedstawienia w swojej ofercie i zakresu powierzonych prac wykonawcom w przypadku ich występowania. Załączniki do formularza ofertowego, będące częścią oferty, muszą być podpisane bądź przez ww. osoby, bądź przez upoważnionego Wykonawcę (w tym przypadku upoważnienie do podpisania dokumentów musi być bezwzględnie dołączone do oferty. Brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie np. nie poświadczenie którejkolwiek strony dokumentu przez wykonawcę za zgodność z oryginałem , odpisy lub kopie, stwierdzenia braku podpisów bądź upoważnienia do podpisywania dokumentów, Wykonawca zostanie wykluczony i spowoduje odrzucenie oferty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu.- dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa powyżej należy złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii, przetłumaczone na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone powyżej należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. Formuły spełnia - nie spełnia ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuchow.pl/przetargi/ BIP GMINY TUCHÓW/zamówienia publiczne i ogłoszenia /..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tuchowie , 33-170 Tuchów, ul. Rynek 1 , pokój nr 1. Cena materiałów przetargowych wynosi 30.00 złotych / wersja papierowa u Zamawiającego/..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tuchowie , 33-170 Tuchów, ul. Rynek 1 , pokój nr 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.