eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa urządzeń dla Wydziału Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki oraz Wydziału Rzeźby Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-19

Kraków: Dostawa urządzeń dla Wydziału Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki oraz Wydziału Rzeźby Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Numer ogłoszenia: 471476 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie , Plac Matejki 13, 31-157 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 2992041, faks 12 4226566.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń dla Wydziału Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki oraz Wydziału Rzeźby Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa urządzeń dla Wydziału Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki oraz Wydziału Rzeźby Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie według następujących pakietów : PAKIET I - dostawa i uruchomienie fabrycznie nowego przenośnego aparatu RTG wraz z systemem pośredniego ucyfrowienia klisz RTG. Kod CPV : 33111000-1. Ilość - 1 komplet. PAKIET II - dostawa fabrycznie nowej przenośnej pompy próżniowej do spektrometru XRF Tracer III (Bruker). Kod CPV : 42122450-9. Ilość - 1 sztuka. PAKIET III - dostawa fabrycznie nowego modułu pomiarowego do spektrometru Alpha firmy Bruker Optik umożliwiający analizy bezdotykowe. Kod CPV : 38400000-9. Ilość - 1 sztuka. PAKIET IV - dostawa fabrycznie nowego precyzyjnego zautomatyzowanego przesuwu liniowego o długości 220 mm wraz z kontrolerem. Kod CPV : 38424000-3. Ilość - 1 komplet. PAKIET V - dostawa i uruchomienie fabrycznie nowych zestawów odciągowych do montażu na stanowisku pracy z kompaktowym filtrem węglowym, ilość - 4 sztuki oraz dostawa filtrów węglowych- chemicznych do wyciągów firmy Nederman, ilość - 3 sztuki. Kod CPV : 39714000-0. PAKIET VI - dostawa i uruchomienie fabrycznie nowego urządzenia z ramieniem odciągowym i ssawką okapową do odsysania pyłu mineralnego w Pracowni Rzeźby w Kamieniu na Wydziale Rzeźby. Kod CPV : 39714000-0. Ilość - 1 komplet. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane parametry techniczne dla poszczególnego pakietu określa załącznik nr 1 do specyfikacji. 3. Wszystkie podane parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować sprzęt o parametrach technicznych wyższych, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Do oceny parametrów technicznych będą brane pod uwagę wszystkie parametry techniczne zaoferowanych urządzeń. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej. Pod pojęciem produktu równoważnego rozumie się to, że zaoferowane przez Wykonawcę urządzenie musi posiadać co najmniej te same cechy, co wzorcowe i parametry techniczne na poziomie, co najmniej takim jak wzorcowe, które są wymienione w załączniku nr 1 do specyfikacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00-1, 42.12.24.50-9, 38.40.00.00-9, 38.42.40.00-3, 39.71.40.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do specyfikacji);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum 1 dostawę określoną w pkt. III.4.1) niniejszego ogłoszenia;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do specyfikacji);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do specyfikacji);

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do specyfikacji);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca w celu spełnienia powyższego warunku musi wykazać 1 zrealizowaną dostawę : - dla pakietu I : przenośnego aparatu RTG wraz z systemem pośredniego ucyfrowienia klisz RTG, o wartości brutto nie mniejszej niż 90.000,00 zł; - dla pakietu II : przenośnej pompy próżniowej do spektrometru XRF, o wartości brutto nie mniejszej niż 20.000,00 zł; - dla pakietu III : modułu pomiarowego do spektrometru, o wartości brutto nie mniejszej niż 20.000,00 zł; - dla pakietu IV : elementów mechaniki optycznej, o wartości brutto nie mniejszej niż 20.000,00 zł; - dla pakietu V : zestawów odciągowych do montażu na stanowisku pracy z kompaktowym filtrem węglowym, o wartości brutto nie mniejszej niż 10.000,00 zł. - dla pakietu VI : urządzenia do odsysania pyłu mineralnego, o wartości brutto nie mniejszej niż 20.000,00 zł.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty : a) wypełniony formularz ofertowy (według załączonego wzoru - załącznik nr 2 do specyfikacji), b) szczegółową ofertę cenową (według wzoru tabeli zamieszczonej w rozdziale XIV/2 specyfikacji), c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (wymienione w rozdziale VII specyfikacji), d) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VIII pkt. 8b specyfikacji, e) wypełniony załącznik numer : 3, 4, 5, 6 do specyfikacji, f) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (np. aktualne katalogi w języku polskim lub w języku obcym - z zastrzeżeniem pkt. 5) potwierdzający wymagane parametry techniczne określone w załączniku nr 1 specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do specyfikacji. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zapisów ust. 3 i 4 niniejszego punktu. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie : a) numeru katalogowego produktu, b) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c) wymiany lub uzupełnienia elementów składowych, w sytuacji, gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, d) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, e) zmiany stawki podatku VAT, która następuje z mocy prawa, f) terminu realizacji zamówienia w związku z wystąpieniem zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron, g) zmiany dotyczącej osób reprezentujących strony, z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne), h) zmian teleadresowych stron umowy określonych w niniejszej umowie, i) zmian postanowień niniejszej umowy będących konsekwencjami zmian organizacyjnych na Uczelni. 4. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać osobiście w Dziale Administracyjno-Gospodarczym ASP im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, pl. Matejki 13, pok. nr 117, lub za zaliczeniem pocztowym, lub ze strony Uczelni.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2013 godzina 09:30, miejsce: Ofertę w zapieczętowanej i oznaczonej kopercie należy składać na dzienniku podawczym ASP im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13, pokój numer 107 lub wysłać listem.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET I - dostawa i uruchomienie fabrycznie nowego przenośnego aparatu RTG wraz z systemem pośredniego ucyfrowienia klisz RTG. Ilość - 1 komplet.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET II - dostawa fabrycznie nowej przenośnej pompy próżniowej do spektrometru XRF Tracer III (Bruker). Ilość - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.24.50-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET III - dostawa fabrycznie nowego modułu pomiarowego do spektrometru Alpha firmy Bruker Optik umożliwiający analizy bezdotykowe. Ilość - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET IV - dostawa fabrycznie nowego precyzyjnego zautomatyzowanego przesuwu liniowego o długości 220 mm wraz z kontrolerem. Ilość - 1 komplet.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.40.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET V - dostawa i uruchomienie fabrycznie nowych zestawów odciągowych do montażu na stanowisku pracy z kompaktowym filtrem węglowym, ilość - 4 sztuki oraz dostawa filtrów węglowych- chemicznych do wyciągów firmy Nederman, ilość - 3 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET VI - dostawa i uruchomienie fabrycznie nowego urządzenia z ramieniem odciągowym i ssawką okapową do odsysania pyłu mineralnego w Pracowni Rzeźby w Kamieniu na Wydziale Rzeźby. Ilość - 1 komplet.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.