eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › ZP-2380-585-127/2013 Remont pomieszczeń biurowych w bloku C KWP w Katowicach przy ul. Lompy 19

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-19

Katowice: ZP-2380-585-127/2013 Remont pomieszczeń biurowych w bloku C KWP w Katowicach przy ul. Lompy 19
Numer ogłoszenia: 471280 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 371068 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-2380-585-127/2013 Remont pomieszczeń biurowych w bloku C KWP w Katowicach przy ul. Lompy 19.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych w bloku C KWP w Katowicach przy ul. Lompy 19 2. Roboty będą prowadzone na obiekcie czynnym i Zamawiający zastrzega sobie prawo typowania kolejności robót do wykonania w uzgodnieniu z Wykonawcą i Użytkownikiem. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniu i jego zakres określają: a) załącznik nr 3 do ogłoszenia - szkice szaf w zabudowie stałej b) załącznik nr 4 do ogłoszenia - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót b) załącznik nr 5 do ogłoszenia - przedmiary robót 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych. Wykazanie równoważności robót budowlanych (zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy PZP) spoczywa na Wykonawcy. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym i kosztorysem przedstawić oferowaną technologię /system/ materiały, z określeniem typu zastosowanych materiałów oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do projektowanych. Analiza porównawcza powinna uwzględniać również strukturę i kolorystykę warstw wykończeniowych tynków, wykładzin i powłok malarskich. Zaproponowane systemy i materiały równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia do stosowania w budownictwie, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji. 5. Zamawiający wymaga po przeprowadzonej licytacji złożenia Zamawiającemu 5.1 formularza ofertowego 5.2 oświadczenia o udzielanej minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty oraz zainstalowane urządzenia licząc od dnia odbioru końcowego. Dokumenty gwarancyjne Wykonawca przedkłada w dniu odbioru końcowego. 5.3 kosztorysu ofertowego sporządzonego w kalkulacji szczegółowej na podstawie przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 5 do ogłoszenia 5.4 określenia stawki roboczogodziny i składniki narzutów cenotwórczych (koszty ogólne, koszty zakupu, zysk) zamieszczone na pierwszej stronie kosztorysu ofertowego lub na odrębnym dokumencie 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Na wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do ogłoszenia, Wykonawca składa oświadczenie wskazując zakres robót, jaki będzie realizował przy udziale podwykonawcy/ów. 7. Zamawiający informuje, że szacunkowa wartość zamówienia wynosi 243 643,90 zł netto.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.60.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych oraz wojskowych obiektów budowlanych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Licytacja elektroniczna

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 30.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Exeles Sp. z o.o., ul. Armii Krajowej 27, 41-506 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243643,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 298000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 298000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 389647,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.