eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierbieszów › Budowa kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej dla miejscowości Skierbieszów - etap I



Ogłoszenie z dnia 2008-03-07

Skierbieszów: Budowa kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej dla miejscowości Skierbieszów - etap I
Numer ogłoszenia: 47127 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skierbieszów, Rynek 1, 22-420 Skierbieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6213670, fax 084 6213670.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skierbieszow.bip.mbnet.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej dla miejscowości Skierbieszów - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach I etapu budowy kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej dla miejscowości Skierbieszów. Prace obejmują m.in. budowę: - Rurociągu tłocznego z rur PE DN 160 o długości 517,0m - Sieci przewodów podciśnieniowych obejmuje: a)budowę kolektorów podciśnieniowych o łącznej długości 5417,0 m w tym: z rur PE Dn 200mm o długości 102,0m; z rur PE Dn 160mm o długości 2038,0m; z rur PE Dn 110mm o długości 1747,0m; z rur PE Dn 90mm o długości 1530,0m. - Budowę przykanalików grawitacyjnych Ø 160 PVC o długości 286,0m - Budowę studzienek zbiorczo - zaworowych żelbetowych wyposażonych w zawór próżniowy ISEKI dz 90mm 86 sztuk w tym: o wymiarach 1,0x1,0mx2,05m-81sztuk; o wymiarach 1,0x1,0mx2,55m-5 sztuk - Budowę studzienek połączeniowych z tworzywa sztucznego DN 425mm - 20 sztuk - Budowę zasuw typu E kołnierzowych 10 sztuk, w tym: DN 150-6 sztuk; DN100-4 sztuki Ilość kanalizowanych gospodarstw domowych 116 szt. Układ kanalizacji wyposażony będzie w system monitoringu zaworów podciśnieniowych Przedmiot zamówienia obejmuje również: - Budowę przyłączy grawitacyjnych (domowych) z rur PVC Ø160 o długości 1154,0m, oraz - Budowę studzienek połączeniowych z tworzywa sztucznego DN 425mm - 68 sztuk. Zamawiający żąda, aby Wykonawca określił również cenę wykonania: -1 mb przyłącza grawitacyjnego (domowego) z rur PVC Ø 160, oraz - 1 studzienki połączeniowej z tworzywa sztucznego DN 425 mm Szczegółowy zakres robót, technologię wykonawstwa oraz warunki odbioru zawarte są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9 do SIWZ, przedmiarze robót - załącznik nr 8 do SIWZ oraz dokumentacji projektowej dostępnej do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Z uwagi na fakt, że Zamawiający na etapie opracowania dokumentacji dokonał wyboru systemu kanalizacji podciśnieniowej, wybierając wariant optymalny dla warunków terenowych przedmiotowej inwestycji, kosztów eksploatacji i niezawodnego działania - przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną. Wymienione wyżej dokumentacja stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji, z zastrzeżeniem, że wszystkie wskazania z nazwy materiałów, urządzeń i armatury należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29.ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, urządzeń i armatury równoważnej. Dostawca urządzeń i armatury równoważnej winien się wykazać działającymi instalacjami, z wbudowanymi zamiennymi urządzeniami i armaturą, w okresie dłuższym niż okres gwarancji - minimum 3 lata. Równoważność oferowanych urządzeń, armatury i materiałów w stosunku do wskazanych w projekcie winien potwierdzić autor dokumentacji technicznej. Wszelkie odstępstwa od dokumentacji projektowej w wykonawstwie kanalizacji (tj. zastosowanie równoważnych urządzeń) muszą być udokumentowane załączonymi do oferty obliczeniami, szczegółowymi rysunkami technicznymi, atestami PZH, aprobatami, deklaracjami zgodności, kartami katalogowymi urządzeń zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączonej tabeli /Wykaz urządzeń równoważnych/ i dołączone do oferty. Brak wskazania w załączniku propozycji zastosowania urządzeń równoważnych oznaczać będzie deklaracją wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń i materiałów przyjętych w projekcie budowlanym. Udowodnienie, że urządzenia i armatura są równoważne spoczywa na wykonawcy na etapie składania ofert. Dokumenty potwierdzające należy załączyć do oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania z opinii ekspertów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu bo udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki i złoża potwierdzające je dokumenty: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień a. na poparcie spełnienia tego warunku Zamawiający żąda, aby wykonawca przedstawił aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a. w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonanie minimum jednego zamówienia - budowy kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 4 mln złotych brutto i minimum 1 zamówienia - budowy kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 2 mln złotych brutto, potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca sporządzi i dołączy do oferty wykaz robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wykonanych ( rozpoczętych i zakończonych)w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie na druku Doświadczenie zawodowe zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ i załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych zamówień. b. Udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. c. Udokumentują, że dysponują nw. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - kierownik budowy - z uprawnieniami budowlanymi specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych - 1 osoba - kierownik robót sanitarnych - z uprawnieniami budowlanymi specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych i wodociągowych - 1 osoba - kierownik robót budowlanych - z uprawnieniami budowlanymi specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej - 1 osoba - kierownik robót elektrycznych - z uprawnieniami specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - 1 osoba Wykonawca sporządzi i dołączy do oferty druk Potencjał kadrowy zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, w którym wykaże ww. osoby oraz dołączy kopie ich uprawnień budowlanych i kopie aktualnych zaświadczeń o wpisie do izby samorządu zawodowego. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a. na poparcie spełnienia tego warunku Zamawiający żąda aby wykonawca przedstawił informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 1 500 000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert oraz złoży oświadczenie o niezaleganiu w podatkach i opłatach - załącznik nr 4 do SIWZ 4) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jedn. tekst Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655) i potwierdzą spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych: a. Na potwierdzenie spełnienia warunku 4) wykonawca załączy do oferty oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły - spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożona przez Wykonawcę oferta zawierać musi następujące dokumenty: a)Wypełniony formularz ofertowy Wykonawcy sporządzony wg załączonego wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. b)Wypełniony formularz kalkulacja ceny oferty sporządzony wg załączonego wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. c)Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku składania oferty wspólnej przez wykonawców. d)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ. e)Oświadczenie o niezaleganiu w podatkach i opłatach - załącznik nr 4 do SIWZ f)Potwierdzenie wniesienia wadium. g)Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt V SIWZ. h)Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o dołączony do SIWZ przedmiar robót z uwzględnieniem robocizny, materiałów i sprzętu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skierbieszow.bip.mbnet.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Skierbieszów, ul. Rynek 1, 22-420 Skierbieszów.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Skierbieszów, ul. Rynek 1, 22-420 Skierbieszów, pok. nr 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.