eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Człopa › Wymiana istniejącego systemu obserwacji lasu FPS-52 na nowy, oparty na łączności radiowej, z zastosowaniem urządzeń zapewniających obraz w jakości HD

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-26

Człopa: Wymiana istniejącego systemu obserwacji lasu FPS-52 na nowy, oparty na łączności radiowej, z zastosowaniem urządzeń zapewniających obraz w jakości HD
Numer ogłoszenia: 471216 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 405336 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Człopa, ul. Mickiewicza 9, 78-630 Człopa, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2591063, faks 067 2591046.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana istniejącego systemu obserwacji lasu FPS-52 na nowy, oparty na łączności radiowej, z zastosowaniem urządzeń zapewniających obraz w jakości HD.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia - zamówienie obejmuje dostawę i zainstalowanie urządzeń systemu obserwacji zgodnie z projektem teletechnicznym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, w tym: 1) Dostawę i zainstalowanie fabrycznie nowego systemu monitoringu wizyjnego obszarów leśnych Nadleśnictwa Człopa, z oprogramowaniem, opartego na łączności radiowej, z zastosowaniem urządzeń zapewniających obraz w jakości FULL HD. 2) Pozostawienie dotychczasowego systemu obserwacji lasu jako awaryjnego, z dostosowaniem do nowych warunków uwzgledniających nowy system. 3) Uruchomienie, konfiguracja i zaprogramowanie oraz przeprowadzenie testów zainstalowanego systemu (podstawowego i awaryjnego). 4) Demontaż kamery awaryjnej po wykonaniu prób i testów. 5) Wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym schematów połączeń, pomiarów elektrycznych i sygnału. 6) Przeprowadzenie szkolenia w miejscu dostawy dla dwóch obserwatorów w zakresie obsługi, bezpieczeństwa pracy i bieżącej konserwacji, jeżeli taka będzie wskazana. Szkolenie musi obejmować część teoretyczną i praktyczną. Miejsce dostawy i instalacji: wieża ppoż. i PAD w m. Człopa. 2. Gwarancja: 1) 3 lata, licząc od protokołu odbioru końcowego, 2) W okresie gwarancji wykonawca zapewni obsługę techniczną, serwis urządzeń, konserwację i przeglądy nie mniej niż 4 razy na rok, według DTR zainstalowanych urządzeń, zgodnie z zaleceniami producentów tych urządzeń (wyspecjalizowany serwis posiadający odpowiednie autoryzacje) . W ramach obsługi technicznej i przeglądu należy zamontować wiosną i zdemontować po sezonie każdego roku kamerę awaryjną oraz w szczególności sprawdzić stan i działanie zainstalowanych urządzeń, sprawdzić mocowanie urządzeń, usunąć stwierdzone nieprawidłowości i usterki. Wszelkie awarie w czasie trwania gwarancji powinny być podjęte w ciągu 48 godzin od dnia otrzymania stosownej informacji od Zamawiającego i niezwłocznie usunięte, w czasie nie dłuższym niż 3 dni robocze od zgłoszenia awarii. Koszty obsługi technicznej i przeglądów należy uwzględnić w cenie oferty.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.20.00.00 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Impel Tech Solutions Sp. z o.o., ul. Marsa 56A, 04-242 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82864,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 102090,00

  • Oferta z najniższą ceną: 79493,67 / Oferta z najwyższą ceną: 184916,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.