eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Dostawa sortów mundurowych oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Przysucha w 2013 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-04

Przysucha: Dostawa sortów mundurowych oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Przysucha w 2013 r.
Numer ogłoszenia: 47110 - 2013; data zamieszczenia: 04.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Przysucha , ul. Targowa 87, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie, tel. 0-48 6752071, 6752072, faks 0-48 6752071, 6752072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_przysucha

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Przysucha w 2013 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sortów mundurowych oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Przysucha w 2013 r. w następującej ilości: Mundur wyjściowy męski - marynarka gabardyna szt.1; marynarka gabardyna teflonowana szt.4; spodnie gabardyna szt. 2; spodnie gabardyna teflonowane szt.5; Mundur wyjściowy damski: marynarka gabardyna szt. 2; marynarka gabardyna teflonowana szt. 0; spódnica gabardyna szt.0; spódnica gabardyna teflonowana szt.0; spodnie gabardyna szt.0; spodnie gabardyna teflonowane szt.0; Koszula biała męska z długim rękawem szt.16; Koszula biała męska z krótkim rękawem szt.11; Koszula biała męska bawełna 100 % szt.7; Bluzka biała damska z długim rękawem szt.0; Bluzka biała damska z krótkim rękawem szt.6; Bluzka biała damska bawełna 100 % szt. 5; Krawat szt.11; Płaszcz wiosenno-jesienny damski szt.2; Płaszcz wiosenno-jesienny męski szt.0; Kapelusz damski szt.0; Kapelusz męski szt.2; Kurtka zimowa damska szt.3; Kurtka zimowa męska szt.5; Czapka mundurowa szt.4; Szalik szt. 6; Skarpety para35; Półbuty wyjściowe para17; Koszula męska z długim rękawem szt.14; Koszula męska z długim rękawem - 100 % bawełna szt.14; Koszula zielona męska z krótkim rękawem szt.8; Koszula męska z krótki rękawem - 100 % bawełna szt.13; Bluzka zielona damska z długim rękawem szt. 0; Bluzka damska z długim rękawem - 100 % bawełna szt. 0; Bluzka zielona damska z krótkim rękawem szt.2; Bluzka damska z krótkim rękawem - 100 % bawełna szt.0; Sweter szt.24; Kamizelka szt.13; Bluza z polaru z membraną szt.23; Kurtka szt.7; Czapka zimowa szt.10; Peleryna szt.4; Półbuty codzienne para 20; Skarpety letnie termoaktywne para 42; Skarpety przejściowe termoaktywne para 43; Skarpety zimowe termoaktywne para 52; Mundur terenowy letni - bluza + kamizelka moro (Rip-stop) szt.14; spodnie moro (Rip-stop) szt.25; Czapka moro (Rip-stop) szt.7; Mundur terenowy zimowy - kurtka moro (Rip-stop) szt.13; spodnie moro (Rip-stop) szt. 9 - czapka moro (Rip-stop) para 2; Rękawice skórzane czarne para13; Rękawice skórzane brązowe szt.5;Trzewiki terenowe Sympatex para 11; Trzewiki Sympatex ocieplone (Thinsulate) para 10; Trzewiki terenowe Goretex niskie wz. 4520 para9;Trzewiki terenowe Goretex wysokie wz. 4521 para 16; Trzewiki Goretex wysokie ocieplone (Thinsulate) para10; Oznaki: Oznaki służbowe - dystynkcje szt.0; Stylizowany wizerunek orła szt. 0; Oznaki identyfikacyjne szt.0; Odzież i obuwie robocze BHP: Buty filcowo-gumowe para32; Buty gumowe para32; Kurtka wodochronna szt.25; Kask ochronny szt.34; Ubranie całoroczne kpl 4; Kamizelka odblaskowa szt.4; Fartuch roboczy szt.2; Ubranie letnie szt. 2; Czapka szt.2; Rękawice ocieplane szt. 2, według wzorów określonych w: Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007 r. w sprawie wzoru munduru leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z 2007 r. Nr 51, poz. 342); Zarządzeniu Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia, znak GK-1743-4/99; Zarządzeniu Nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r.w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, znak OR-1743-1/05.; Zarządzeniu Nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001r., w sprawie określenia rodzajów tkanin, jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika, znak KS-1743-5/2001, Zarządzeniu Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika, znak EO-1743-2/212; Zarządzeniu Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, znak EO-1743-3/2012; Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.11.00.00 - Odzież branżowa 18.21.10.00 - Peleryny 18.22.13.00 - Płaszcze przeciwdeszczowe 18.22.32.00 - Kurtki 18.21.20.00 - Płaszcze 18.23.40.00 - Spodnie 18.23.53.00 - Swetry 18.33.20.00 - Koszule 18.42.40.00 - Rękawice 18.44.00.00 - Kapelusze i nakrycia głowy 18.80.00.00 - Obuwie 18.81.22.00 - Buty gumowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca złoży oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca złoży wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykonał minimum jedną dostawę o wartości min. 50.000,00 zł brutto sortów mundurowych dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, Policji, Straży Pożarnych lub innych służb mundurowych - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca złoży oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca złoży oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu potwierdzenia umocowania osób do składania oświadczeń woli lub udzielenia pełnomocnictwa.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany umowy w przypadkach opisanych w siwz i umowie. Zamawiający dopuszcza zamianę zaoferowanego przedmiotu zamówienia na inny o parametrach nie gorszych od zaoferowanego w przypadku zaprzestania produkcji. Zamawiający dopuszcza zmianę producenta poszczególnych sortów, pod warunkiem, że gwarantowałoby to lepszą jakość, potwierdzoną certyfikatem jakości. Zmiana nie może mieć wpływu na cenę przedmiotu zamówienia. W przypadku kiedy w trakcie trwania umowy nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku VAT w zakresie przedmiotu zamówienia - może ulec zmianie wynagrodzenie wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_przysucha/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Przysucha, ul. Targowa 87, 26-400 Przysucha, dział administracyjny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Przysucha, ul. Targowa 87, 26-400 Przysucha, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.