eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przebudowa drogi powiatowej nr 1540 B Topilec - Kolonia Topilec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-07

Białystok: Przebudowa drogi powiatowej nr 1540 B Topilec - Kolonia Topilec
Numer ogłoszenia: 47101 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku, Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, fax (085) 740-22-19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd-bialystok.bianet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1540 B Topilec - Kolonia Topilec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający oczekuje wykonania robót na odcinku od km 0+000 do km 0+750 Zakres robót: - odtworzenie trasy 0,75km - roboty rozbiórkowe (15 m2 nawierzchni z brukowca, 8,0 m przepustu z rur żelbetowych, 1 szt. studzienka ściekowa) - roboty ziemne poprzeczne bez transportu w ilości 70 m3 - nasypy z pozyskaniem i transportem gruntu w ilości 98 m3 - wykonanie przykanalików z rur PCV o śr. 25cm dł. 8,2 m - wykonanie studzienek ściekowych szt. 1 - wykonanie obudowy wylotu kolektora szt. 1 - regulacja pionowa zaworów wodociągowych szt. 5 - oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych 7000 m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, gr. 25cm w ilości 15 m2 - wyrównanie istniejącej nawierzchni brukowcowej mieszankami mineralno-bitumicznymi w ilości 510 t - wyrównanie istniejącej nawierzchni żwirowej kruszywem stabilizowanym mechanicznie do niwelety zgodnej z projektem w ilości 40 m3 - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna o uziarnieniu 0/8 gr. 3cm w ilości 4250 m2 - wykonanie zjazdów gospodarczych z nawierzchnią utwardzoną z kruszywa 294 m2 - wykonanie zjazdów na drogi boczne z nawierzchnią utwardzoną z betonu asfaltowego w ilości 31 m2 Oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami dokona wykonawca robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 3 000.00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci spełniający niżej podane warunki: 1. Muszą mieć prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem; 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 ( Dz.U. z 2007 nr 223 poz. 1655) ; 3. Muszą spełniać warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustawy; 4. Muszą dysponować odpowiednimi pod względem kwalifikacji pracownikami inżynieryjno technicznymi: - kierownik budowy - stwierdzenie przygotowania do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w zakresie dróg lub bez ograniczeń wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa - geodeta uprawniony do wykonywania pomiarów geodezyjnych (na okres realizacji robót); 5. Muszą posiadać doświadczenie i przygotowanie fachowe - zrealizować w ciągu ostatnich 2 lat min. 3 zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia potwierdzonych min. 3 referencjami od Zamawiających. . 6. Muszą dysponować niezbędnym dla realizacji zamówienia sprzętem (własnym lub dzierżawionym); 7. Udzielą na wykonane roboty gwarancji co najmniej na 24 miesiące 8.Będą posiadać na cały czas trwania budowy ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej 9.Muszą posiadać lub mieć dostęp do laboratorium wykonującego badania laboratoryjne w trakcie wykonywania zamówienia. 10.Posiadają oznakowanie i zabezpieczenie robót prowadzonych w pasie drogowym, Sposób oceny : spełnia nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny (czyli odzwierciedlający stan faktyczny) dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2. Oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) Zaświadczeniem z właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu z podatkami (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). b) Zaświadczeniem z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Uwaga: W punktach a) i b) Oferent może przedłożyć zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. c) Informacją z Krajowego Rejestru Karnego na temat karalności Oferenta w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt4-8 i art. 24 ust. 1 pkt. 9ustawy. W przypadku, gdy Oferent jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków zarządu. Informacja powinna być wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 4. Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami i przynależnością do Izby Inżynierów).W przypadku zaangażowania osób nie będących pracownikami Oferenta należy załączyć ich oświadczenia o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia 5. Wykaz sprzętu, przewidzianego do realizacji zamówienia z udokumentowaniem jego źródeł jego pozyskania 6. Dane o doświadczeniu Oferenta w zakresie realizacji robót budowlanych w ciągu ostatnich 2 lat zbliżonych co do zakresu i wartości do robót objętych zamówieniem wraz z referencjami od poprzednich Zamawiających. 7. Dane dotyczące podwykonawców (w wypadku ich zatrudnienia) i zakresu powierzonych im części zamówienia wraz z oświadczeniami o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia. 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 9. Oświadczenie o posiadanym oznakowaniu i zabezpieczeniu robót. 10. Oswiadczenie o laboratorium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd-bialystok.bianet.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pok. nr 14, pocztą lub na stronie internetowej.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 09:50, miejsce: siedziba Zamawiającego pokój nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.