eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Horyniec-Zdrój › Wydawnictwa będące częścią projektu pnSzlak Jana III Sobieskiego parasolowym produktem rozwoju regionalnego Polski Wschodniej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-26

Horyniec-Zdrój: Wydawnictwa będące częścią projektu pn: : Szlak Jana III Sobieskiego parasolowym produktem rozwoju regionalnego Polski Wschodniej
Numer ogłoszenia: 471014 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Horyniec-Zdrój , Al. Przyjaźni 5, 37-620 Horyniec-Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 016 6313455, faks 016 6313455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: horyniec-zdroj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydawnictwa będące częścią projektu pn: : Szlak Jana III Sobieskiego parasolowym produktem rozwoju regionalnego Polski Wschodniej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie w ramach projektu realizowanego przez Gminę Spiczyn, pt.: Szlak Jana III Sobieskiego parasolowym produktem rozwoju regionalnego Polski Wschodniej, współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej, Osi priorytetowej I Nowoczesna gospodarka, Działania I.4 Promocja i współpraca, Komponentu Współpraca, Obszaru Tworzenie polityki rozwoju regionalnego - Wydawnictw promocyjnych, które obejmują następujące elementy: a) Foldery: nakład 6000 sztuk, kolorystyka 4+4, format A5 w układzie poziomym, objętość 32 strony + okładka, papier na środek kreda błysk 135 g, okładka kreda 200g, kolor 4+4, folia błysk, oprawa zeszytowa b) Albumy: nakład 1200 sztuk, format A4, objętość wkłady 144 strony, oprawa twarda tektura 3,0 mm, kolorystyka wkładu 4+4, papier na środki kreda błysk 170 g, oklejka kreda 135 g, 4+0, folia błysk, wyklejka offset 140 g, 1+0, obwoluta kreda 170 g, folia mat, lakier UV punktowy, kapitałka biała c) Mapa ścienna: nakład 120 sztuk, format 116x130 cm, materiał - baner 510 g, oprawa-rurki PCV z kapslami i zawieszką. Wydawnictwa mają charakter informacyjny i przeznaczone są dla potencjalnych turystów i mieszkańców podregionu. Jest to element promocji wewnętrznej. Zawartość opracowana zostanie na podstawie materiałów własnych oferenta oraz materiałów przekazanych przez 6 beneficjentów programu tj Gminy Spiczyn - lidera, gmin Cieszanów, Horyniec - Zdrój, Wólka, Zagnańsk oraz Regionalne Centrum Naukowo-Techniczne z Kielc. Mapa zawierać będzie historyczny Szlak Jana III Sobieskiego obejmujący obszar minimum trzech województw tj. lubelskiego, podkarpackiego i świętokrzyskiego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.12.00.00 - Wydawnictwa 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.02.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie ustala sie

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz wykonanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie trzech prac o zbliżonym zakresie jak w ogłoszeniu przy czym jedno zadanie powinno być na minimum 80 tys zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy -Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, polegających na: a) Zmianie dotyczącej obniżenia wysokości wynagrodzenia wskutek zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia b) Zmianie warunków płatności na skutek wprowadzenia zmian w umowie zawartej pomiędzy wykonawcą a Instytucją Zarządzającą lub wytycznych Instytucji Zarządzającej c) Zmianie wynikającej z działania siły wyższej d) Zmianie wynikającej ze zmian w zakresie obowiązujących przepisów prawa, w tym podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: horyniec-zdroj.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Horyniec-Zdrój Aleja Przyjaźni 5 37-620 Horyniec-Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2012 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Horyniec-Zdrój Aleja Przyjaźni 5 37-620 Horyniec-Zdrój sala narad.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej, Osi priorytetowej I Nowoczesna gospodarka, Działania I.4 Promocja i współpraca, Komponentu Współpraca, Obszaru Tworzenie polityki rozwoju regionalnego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.