To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-20
Ogłoszenie nr 47082 - 2017 z dnia 2017-03-20 r.
Skierniewice: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: "Podniesienie atrakcyjności gospodarczej Miasta Skierniewice poprzez uzbrojenie terenu inwestycyjnego zlokalizowanego przy ul. Rybickiego w Skierniewicach"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Oś. priorytetowa II: Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 33572-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice, krajowy numer identyfikacyjny
000524306, ul.
ul. Rynek
1,
96-100
Skierniewice, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
+48468345100, faks
+48468345151, e-mail
k.stepien@um.skierniewice.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.um.skierniewice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: "Podniesienie atrakcyjności gospodarczej Miasta Skierniewice poprzez uzbrojenie terenu inwestycyjnego zlokalizowanego przy ul. Rybickiego w Skierniewicach"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RZP.271.16.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Nazwa i adres Zamawiającego: Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, strona internetowa: www.bip.skierniewice.pl zwane dalej Zamawiającym, Tryb udzielenia zamówienia i źródła finansowania: a) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony przeprowadzany jest na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U 2015 r., poz. 2164 z późn.zm.) zwaną dalej "ustawą" lub "ustawą Pzp". b) Źródła finansowania zamówienia: środki własne budżetu Miasta Skierniewice, dofinansowanie w ramach II Osi priorytetowej: Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 . 3. Opis przedmiotu zamówienia Wspólny słownik zamówień: (CPV): 71.24.70.00-1- nadzór nad robotami budowlanymi. 3.1.Przedmiotem zamówienia jest "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: "Podniesienie atrakcyjności gospodarczej Miasta Skierniewice poprzez uzbrojenie terenu inwestycyjnego zlokalizowanego przy ul. Rybickiego w Skierniewicach", które będzie zlecane do realizacji zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych - przewiduje się, że głównym trybem wyboru wykonawcy usług jest przetarg nieograniczony. Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w branżach: drogowej; sanitarno - wodociągowej i kanalizacyjnej; elektroenergetycznej; telekomunikacyjnej. Zakres robót obejmuje uzbrojenie działki o nr ew. 607 w instalacje: elektryczną, wodociągową, teletechniczną, kanalizacji sanitarnej i deszczowej (wraz ze zbiornikiem retencyjnym), oraz budowę zjazdów drogowych. Branża elektryczna Prace będą polegać na budowie przyłącza elektroenergetycznego 15 kV dla dz. nr 607 obr. 5 przy ul. Rybickiego w Skierniewicach. Należy ułożyć kabel zasilający (długość ok. 1,5 km) ze stacji transformatorowej 110/15kV "Skierniewice" zlokalizowanej na działce 83/5 przy ul. Sobieskiego do nowoprojektownej rozdzielnicy kontenerowej średniego napięcia, przewidzianej do realizacji na dz. nr 607 obr. 5 w Skierniewicach. Branża teletechniczna Prace będą polegać na budowie kabla optotelekomunikacyjnego od studni nr SAA-ABO przy obiekcie Orange Polska przy ul. Jagiellonskiej 34 do szafy zewnetrznej przewidzianej do realizacji na dz. nr 607 obr. 5 w Skierniewicach. Budowa sieci teletechnicznej (od studni kablowej Orange Polska nr SAA05A62, zlokalizowanej przy skrzyżowaniu ulicy Rybickiego i Al. Rataja do projektowanej szafki kablowej zewnętrznej przy dz. nr 607 obr. 5 w Skierniewicach): . rurociąg kablowy z rury RHDPE O40/3,7 - dł. trasowa: 1445 m - dł. instalacyjna: 1635 m . studnia kablowa SKO-2g - 1szt. . szafka optyczna zewnętrzna - 3szt. . kabel światłowodowy Z-XOTKtsd24J - dł. trasowa: 1445 m - dł. instalacyjna: 1576 m . kabel światłowodowy Z-XOTKtsd12 - dł. trasowa: 76 m - dł. instalacyjna: 90 m . kabel światłowodowy Z-XOTKtsd6J - dł. trasowa: 81 m - dł. instalacyjna: 90 m Branża sanitarna Prace będą polegać na budowie kanalizacji sanitarnej, sieci kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym i przyłączy wodociągowych dla dz. nr 607 obr. nr 5 zlokalizowanej przy ul. Rybickiego w Skierniewicach. 1. Główne parametry kanalizacji sanitarnej: . sieć kanalizacji o przepływie grawitacyjnym z rur: - z PVC-U o średnicy 0,25 m i długości 979,2 m - z PVC-U o średnicy 0,20 m i długości 36,4 m . sieć kanalizacji tłocznej z rur PE o średnicy 0,16 m i długości 77,0 m Obiekty sieciowe: . studzienki kanalizacyjne - przelotowe, połączeniowe DN1200 BET - 22 szt. - rozprężna DN1200 BET - 1 szt. - przyłączeniowe - osadcze DN1200 BET - 3 szt. . pompownia sieciowa PS-1 - dwie pompy zatapialne 1 pracująca + 1 rezerwowa 2. Głowne parametry kanalizacji deszczowej . sieć kanalizacji o przepływie grawitacyjnym z rur: - z PVC-U o średnicy 0,25 m i długości 581,1 m - z PVC-U o średnicy 0,20 m i długości 15,8 m . kanał tłoczny wód opadowych z rur PE o średnicy 0,050 m i długości 567,6 m Obiekty sieciowe: . studzienki kanalizacyjne: - przelotowe, połączeniowe DN1200 BET - 14 szt. - rozprężna DN1200 BET - 1 szt. . zbiornik retencyjny z regulatorem przepływu (objętość czynna zbiornika 2110 m^3) . pompownia sieciowa PD-1 - dwie pompy zatapialne 1 pracująca + 1 rezerwowa 3. Główne parametry przyłączy wodociągowych . przyłącza z rur ciśnieniowych z PE100 o średnicy Dz90 mm i długości 46,2 m Obiekty sieciowe: . trójniki żeliwne kołnierzowe DN300/80 - 3 szt. . zasuwy odcinające DN 80 mm - 3 szt. . studnie wodomierzowe - 3 szt. Branża drogowa Prace będą polegać na budowie trzech nowych zjazdów z działki nr ew. 606, będącej pasem drogowym ul. Rybickiego na dz. nr 607 obr. 5 w Skierniewicach. Szczegółowy opis robót budowlanych został zawarty w dokumentacjach projektowych na wykonanie zadania pn. "Podniesienie atrakcyjności gospodarczej Miasta Skierniewice poprzez uzbrojenie terenu inwestycyjnego zlokalizowanego przy ul. Rybickiego w Skierniewicach" oraz w Specyfikacjach Technicznych, które są dostępne w Wydziale Dróg i Komunikacji Urzędu Miasta Skierniewice przy ul. Floriana 9 w pokoju nr 12 oraz na stronie internetowej BIP UM Skierniewice. 3.2. W ramach niniejszego zamówienia inspektor nadzoru zobowiązuje się do: 3.2.1. Reprezentowania Zamawiającego - Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3.2.2. Współpracy z projektantem, w tym do egzekwowania usunięcia ewentualnych usterek w dokumentacji projektowej, 3.2.3. Przygotowywanie, sporządzanie i dostarczanie dla Zamawiającego wszelkich informacji i opinii, dokumentów związanych z realizacją inwestycji w tym z zakresu rzeczowo-finansowego, a także bieżącej kontroli zgodności wykonywanych prac z harmonogramem rzeczowo-finansowym robót 3.2.4. Podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji budowy, 3.2.5. Nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą robót, 3.2.6. Podejmowania decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) receptur, materiałów, prefabrykatów, betonów do wszystkich elementów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych, 3.2.7. Przeprowadzania kontroli laboratorium wykonawcy w celu sprawdzenia, czy stosowane urządzenia pomiarowe i sprzęt laboratoryjny wykonawcy posiadają ważną legalizację, zostały prawidłowo wykalibrowanie i odpowiadają wymogom norm określających procedurę badań, uczestniczenia w badaniach przeprowadzanych w tym laboratorium przez wykonawcę w czasie trwania budowy, 3.2.8. Zatwierdzania materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umów i dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót, 3.2.9. Sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, kontroli i archiwizacji dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu, 3.2.10. Sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych sieci i urządzeń technicznych, 3.2.11. Wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych, 3.2.12. Żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, 3.2.13. Kontrolowania jakości i terminowości wykonywanych robót: 1. kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, 2. uczestniczenie w dokonywaniu odbiorów częściowych inwestycji, 3. przygotowanie zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego - sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego), w tym powykonawczej dokumentacji geodezyjnej, 4. sprawdzanie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót, 5. dokonywanie rozliczeń merytorycznych i finansowych wykonanych prac w imieniu Zamawiającego, a także sporządzenie pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanej inwestycji, 6. dokonanie odbioru inwestycji po upływie terminu gwarancji ustalonego w umowie z wykonawcą robót budowlanych, 7. uczestnictwo w komisjach do stwierdzenia ewentualnych wad w okresie rękojmi oraz nadzór nad naprawami wad ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji. 3.2.14. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do składania sprawozdań z realizacji inwestycji na wniosek zamawiającego oraz będzie informował na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac ewentualnych zagrożeniach w realizacji inwestycji, 3.2.15. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była skuteczność nadzoru ,jednak nie rzadziej niż min. 3 razy w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego - Inwestora w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna najpóźniej w przeciągu 3 godzin, Każdorazowy pobyt na placu budowy winien być potwierdzony wpisem do dziennika budowy. 3.2.16. Inspektor nadzoru zobowiązany jest posiadać telefon komórkowy i samochód do dyspozycji. Pełen zakres czynności określonych w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane - (tekst jednolity Dz.U..2016.290) . Pełnienie funkcji koordynatora inspektorów nadzoru w przypadku występowania innych branż przy realizacji inwestycji - zgodnie z art. 27 w/w ustawy Prawo budowlane.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT54891.29 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 52767.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
- "Przebudowa budynku dydaktycznego Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego"
- "Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na potrzeby strefy przemysłowej w rejonie ulic Sosnowej i Łódzkiej w Skierniewicach"
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla inwestycji pn: Wykonanie Instalacji Sygnalizacji Pożaru w budynku głównym oraz zapewnienie minimalnej wydajności poboru wody i ciśnienia hydrantów zewn i wewn
- Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja prac remontowych dla zadania inwestycyjnego pn. "Remont i termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Skierniewicach".
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.