eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Usługa utrzymania czystości na powierzchni I piętra w lokalu Biura Powiatu Białogardzkiego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-23

Szczecin: Usługa utrzymania czystości na powierzchni I piętra w lokalu Biura Powiatu Białogardzkiego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
Numer ogłoszenia: 470286 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 443216 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny, ul. Szafera 10, 71-245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4698400, faks 91 4394763.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja wykonawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania czystości na powierzchni I piętra w lokalu Biura Powiatu Białogardzkiego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości wewnątrz lokalu Biura Powiatu Białogardzkiego ARiMR pod adresem: ul. Królowej Jadwigi 9, 78-200 Białogard. 2.Zestawienie powierzchni objętej usługą utrzymania czystości: 83,44 m2 - łączna powierzchnia przeznaczona do sprzątania wewnątrz lokalu na I piętrze, w tym: powierzchnia pokoi biurowych 57,93 m2, powierzchnia pomieszczeń sanitarnych i ciągów komunikacyjnych 25,51 m2; jednostronna powierzchnia szyb do mycia 14,56 m2. 3.Dokładne wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia w tym zakres czynności i obowiązków Wykonawcy oraz częstotliwość ich wykonywania przez Wykonawcę w ramach świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia zawarte są umowie sporządzonej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zaproszenia do negocjacji. 4.Wykonawca będzie świadczył usługę zgodnie z wymogami przeciwpożarowymi oraz ochrony środowiska przy użyciu własnych środków czystości, urządzeń, narzędzi, a także materiałów eksploatacyjnych dopuszczonych do obrotu i stosowania tj. papieru toaletowego i ręczników papierowych; oraz mydła w płynie (ilość pojemników po 2 szt.), worków na śmieci i ścinki papierowe do niszczarek zgodnych z parametrami określonymi w zaproszeniu do negocjacji i projekcie umowy. 5.Wykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany jest do: 1)skierowania do jej realizacji odpowiedniej ilości pracowników, niezbędnych dla prawidłowego wykonania umowy, 2)posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż określoną w umowie w sprawie zamówienia publicznego zawartej w dn. 26.03.2012r. nr 1/OR16/2012/2610 obejmującej świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach Zamawiającego i na terenach zewnętrznych przylegających do obiektów, w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, 3)wyposażenia swoich pracowników w odpowiedni, sprawnie działający sprzęt niezbędny do realizacji umowy oraz odzież ochronną, a także przeszkolenia ich w zakresie obowiązujących przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych. 6. Dokładne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są w zawartej umowie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Impel Cleaning Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 683,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 739,71

  • Oferta z najniższą ceną: 739,71 / Oferta z najwyższą ceną: 739,71

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W ogłoszeniu o zamówieniu nr 60008-2012 z dn. 28.02.2012r. oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. Usługa utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektów Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa znak sprawy: OR 16-2610-1/MZP/12. zostało przewidziane udzielenie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień stanowiących nie więcej niż 5 % wartości zamówienia podstawowego. Przedmiot niniejszego zamówienia jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień polegających na świadczeniu usługi utrzymania czystości wewnątrz lokalu Biura Powiatu Białogardzkiego ARiMR na powierzchni I piętra zaadaptowanej po wykonaniu w 2012r. prac adaptacyjno-modernizacyjnych. Wartość niniejszego zamówienia uzupełniającego nie przekracza 1 % wartości zamówienia podstawowego, co nie przekracza ustalonej wartości zamówienia uzupełniającego we wniosku o rozpoczęcie postępowania zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług sprzątania. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 26.03.2012r. po przeprowadzeniu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego. W związku z powyższym przesłanka dotycząca udzielenia zamówienia z wolnej ręki określona w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych została spełniona.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.