eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Świadczenie obsługi kasowej Urzędu Skarbowego Poznań- Grunwald

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-18

Poznań: Świadczenie obsługi kasowej Urzędu Skarbowego Poznań- Grunwald
Numer ogłoszenia: 470240 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Poznań-Grunwald , ul. M. Smoluchowskiego 1, 60-179 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6644000, faks 061 6644037.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: urząd skarbowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie obsługi kasowej Urzędu Skarbowego Poznań- Grunwald.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: a) bezpłatne przyjmowanie wszelkich wpłat podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych na niżej wymienione rachunki bankowe Urzędu Skarbowego w NBP O/O Poznań: 72 1010 1469 0037 0822 2100 0000 22 1010 1469 0037 0822 2200 0000 69 1010 1469 0037 0822 2300 0000 63 1010 1469 0037 0822 2700 0000 57 1010 1469 0037 0822 3100 0000 46 1010 1469 0037 0813 9120 0000 77 1010 1469 0037 0818 9110 0000 b)dokonywanie wypłat gotówkowych tj. zwrotów nadpłat zgodnie z przepisem art. 77 b § 1 pkt 2 i art.77 b § 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U z 2012, poz. 749 ze zm. ) c) dokonywanie wypłat gotówkowych, tj: zwrotów, dokonywane na podstawie Ustawy z dnia 29 sierpnia 2005r. o zwrocie osobom fizycznym niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym,( Dz.U. z 2005 r Nr 177, poz.1468 ) d) przyjmowanie wpłat gotówkowych od egzekutorów i poborców skarbowych Urzędu Skarbowego Poznań - Grunwald na konta podatkowe innych urzędów skarbowych. Z tytułu przyjmowania wpłat gotówkowych i wypłat gotówkowych wymienianych w punktach a-d Zamawiający będzie uiszczał Wykonawcy należne wynagrodzenie, równe oferowanej prowizji. 3. Niezależnie od czynności wymienionych w punktach 2a-2d Wykonawca będzie odpłatnie (prowizję uiszcza wpłacający) przyjmował wszelkie wpłaty od podatników prowadzących działalność gospodarczą i obowiązanych do prowadzenia księgi rachunkowej lub podatkowej księgi przychodów i rozchodów zobowiązanych do posiadania rachunku bankowego i dokonywania wpłat w formie poleceń przelewu na niżej wymienione rachunki bankowe Urzędu w NBP O/O POZNAŃ: 1) 72 1010 1469 0037 0822 2100 0000 - PODATEK DOCHODOWY OD OSÓB PRAWNYCH 2) 22 1010 1469 0037 0822 2200 0000 - PODATEK VAT Wpłaty wynikające z deklaracji VAT-7, VAT-7D, VAT-7K, VAT-12, VAT-23, z wyjątkiem: a) wpłat dokonywanych przez mikroprzedsiębiorców zgodnie z przepisami art. 61 §1b ustawy z dnia 29.08.1997 r. Ordynacja podatkowa, b) wpłat podatników opłacających podatek dochodowy w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych lub karty podatkowej, - jeżeli w treści polecenia przelewu/wpłaty gotówkowej nie zostanie określona forma rozliczenia podatkowego (ryczałt od przychodów ewidencjonowanych bądź karta podatkowa) lub status przedsiębiorcy (mikroprzedsiębiorca), Wykonawca będzie traktował takie wpłaty gotówkowe jako wpłaty, od których pobiera się prowizję od wpłacającego. 3) 69 1010 1469 0037 0822 2300 0000 - PODATEK DOCHODOWY OD OSÓB FIZYCZNYCH Wpłaty dokonywane przez podatników i płatników podatku dochodowego od osób fizycznych, z wyjątkiem: a) wpłat dokonywanych przez mikroprzedsiębiorców zgodnie z przepisami art. 61 §1b ustawy z dnia 29.08.1997 r. Ordynacja podatkowa, b) podatników podatku dochodowego od osób fizycznych opłacających podatek od dochodów uzyskanych z tyt. najmu i działów specjalnych produkcji rolnej, c) wpłat podatników opłacających podatek dochodowy w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych lub karty podatkowej, - jeżeli w treści polecenia przelewu/wpłaty gotówkowej nie zostanie określony tytuł wpłaty (jako wpłata podatku dochodowego z tyt. najmu lub działów specjalnych produkcji rolnej) lub nie zostanie określona forma rozliczenia podatkowego (ryczałt od przychodów ewidencjonowanych lub karta podatkowa) i nie będzie określony status przedsiębiorcy ( mikroprzedsiębiorca ), Wykonawca będzie traktował takie wpłaty gotówkowe jako wpłaty, od których pobiera się prowizję od wpłacającego. 4) Wpłaty dot. zobowiązań podatkowych wynikających z zeznania PIT-36 i PIT-36L, o ile na poleceniu przelewu/wpłaty gotówkowej wpłacający nie zaznaczy, że nie prowadzi działalności gospodarczej. 4. Wykonawca może przyjmować w punkcie kasowym inne należności niepodatkowe (należne opłaty uiszcza wpłacający). 5. Wysokość wpłat z tytułu należności podatkowych i niepodatkowych oraz zwrotów gotówkowych niepodlegających prowizji bankowej, w ostatnich 12 miesiącach wyniosła ok. 11 mln złotych. W tym okresie ilość operacji przy obsłudze kasowej wyniosła średnio: wpłaty - 16000, wypłaty - 1400..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie przewiduje się wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca przedłoży: a) w przypadki instytucji bankowych - zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na wykonywanie czynności bankowych, wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2012 r., poz. 1376 ze zm.), b) w przypadku krajowych instytucji płatniczych, biur płatniczych, agentów oraz oddziałów tych podmiotów, a także kas oszczędnościowo - kredytowych oraz ich oddziałów - oświadczenie, że dany podmiot został wpisany do rejestru krajowych instytucji płatniczych i innych dostawców, prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego na podstawie art.4 ust.3 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz. U. z 2011 r. Nr 199, poz. 1175 ze zm.), c) w przypadku podmiotów będących krajowymi instytucjami płatniczymi, na które ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych nakłada obowiązek posiadania zezwolenia wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego, o którym mowa w art. 60 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz. U. z 2011 r. Nr 199, poz. 1175 ze zm.) - oświadczenie, że dany podmiot został wpisany do rejestru krajowych instytucji płatniczych i innych dostawców oraz aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na świadczenie usług płatniczych, na podstawie którego Wykonawca będzie mógł świadczyć usługi określone w § 3, d) w przypadku podmiotów będących spółdzielczymi kasami oszczędnościowo - kredytowymi, na które art.7 ustawy z dnia 5 listopada 2009 r. o spółdzielczych kasach oszczędnościowo - kredytowych (Dz. U. z 2012 r., poz.1166) nakłada obowiązek uzyskania zezwolenia wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego - oświadczenie, że dany podmiot został wpisany do rejestru krajowych instytucji płatniczych i innych dostawców oraz aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie kasy oszczędnościowo- kredytowej.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszy postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch usług głównych polegających na świadczeniu obsługi kasowej na rzecz jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych (art.9 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych - Dz. U. z 2009 r. Nr 157, poz. 1420 ze zm.), przez okres co najmniej 6 kolejnych miesięcy, z wielkością obrotów (wysokością wpłat i wypłat) łącznie na wszystkich rachunkach zamawiającego nie mniejszą niż 5 mln zł każda.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszy postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca będzie dysponował urządzeniami technicznymi, tj. wyposażeniem stanowiska kasowego w komputer z zasilaczem awaryjnym oraz atestowanym sejfem lub atestowaną szafą do przechowywania wartości pieniężnych.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszy postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobami do pracy na stanowiskach związanych z obsługą kasową, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszy postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca przedłoży opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z minimalną sumą gwarancyjną 300.000,00 zł. na jedno i wszystkie zdarzenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszy postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduję zmianę zawartej umowy m.in. w przypadku zmian organizacyjnych u Zamawiającego, a polegających na tym, iż w miejsce Zamawiającego wstępuje na podstawie obowiązujących wtedy przepisów prawa Izba Skarbowa w Poznaniu lub inny organ wskazany jako następca prawny. O powyższych zmianach Wykonawca poinformowany zostanie pisemnie, a zmiana ta będzie przedmiotem aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.poznan.pl/zam_publiczne.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy Poznań - Grunwald ul. M. Smoluchowskiego 1 60- 179 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Skarbowy Poznań - Grunwald , 60-179 Poznań, ul M. Smoluchowskiego 1, pokój 106.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.