Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-02
Żyrardów: Bieżące i awaryjne utrzymanie kanalizacji deszczowej
Numer ogłoszenia: 47014 - 2016; data zamieszczenia: 02.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Żyrardów , Plac Jana Pawła II 1, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 46 858 15 67, faks 46 858 15 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące i awaryjne utrzymanie kanalizacji deszczowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej w okresie od podpisania umowy do 31 grudnia 2017 roku. Zadanie obejmuje dwa zadania: Zadanie 1 Utrzymanie w czystości i drożności kanalizacji deszczowej - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia , rozdział III. Zadanie 2 Bieżące i awaryjne naprawy elementów systemu kanalizacji deszczowej zczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia , rozdział III.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.23.00-6, 90.64.10.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 22.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawcy wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust. 2 Ustawy prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej lub czynności w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca warunki spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykażą, że realizowali co najmniej jedno zamówienie dla: zadania 1- z zakresu utrzymania w czystości i drożności kanalizacji, zadania 2 - z zakresu napraw kanalizacji, w ostatnich trzech latach tj. w latach 2013- 2015 o wartości minimalnej 50 000 PLN brutto każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonana należycie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca warunki spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje odpowiednim sprzętem technicznym, w tym co najmniej: a) dla zadania 1: - samochodem ze sprzętem ciśnieniowym do mycia, czyszczenia i udrażniania kanalizacji, - samochodem asenizacyjnym, - samochodem dostawczym, b) dla zadania 2: - samochodem dostawczym, - koparką, - dźwigiem lub urządzeniem dźwigowym, - agregatem prądotwórczym, - młotem pneumatycznym, Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca warunki spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w ilości nie mniejszej niż: a) dla zadania 1- przynajmniej po jednej osobie do obsługi samochodu ze sprzętem ciśnieniowym i samochodu asenizacyjnego, b) dla zadania 2- przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót instalacyjno- inżynieryjnych, Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca warunki spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacja ekonomiczna i finansowa, dotyczy obu zadań: 1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: a) dla zadania 1- 80 000 zł b) dla zadania 2- 50 000 zł; 2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000 zł w całym okresie obowiązywania umowy. W przypadku krótszego okresu ważności posiadanej polisy: - zobowiązanie się do zawarcia umowy ubezpieczeniowej spełniającej powyższe warunki w terminie 7 dni licząc od daty udzielenia zamówienia tj. podpisania umowy, - zobowiązanie do przedłużenia ważności posiadanej polisy w terminie 14 dni przed upływem jej ważności na czas obejmujący co najmniej okres wykonania zamówienia, w przypadku udzielenia zamówienia tj. podpisania umowy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca warunki spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Czas reakcji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrardow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żyrardowa, Wydział Gospdoarki Komunalnej i Ochrony Srodowiska, Plac Jana Pawła II NR 1, 96-300 Żyrardów, FAX: ( 046) 858-15-11, mail: acwikowska@zyrardow.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Żyrardowa, Plac Jana Pawła II nr 1 w Biurze Obsługi Klienta, pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie w czystości i drożności kanalizacji deszczowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie monitoringu i dokumentacji eksploatacyjnej stanu sieci kanalizacji deszczowej, prowadzenie okresowych badań jakosci wódczyszczenie przepustów, studni rewizyjnychudrażnianie i przepłukowanie klektora wraz z wywozem osadu , czyszczenie przepustów drogowych, popowanie wody z pasa drogowego, konserwacja i obsługa przepompowni scieków. Szczegóły przedmiotu zamówiena w SIWZ , rozdz. III.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.64.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas reakcji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bieżace i awaryjne naprawy elementów systemu kanalizacji deszczowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uzupełnianie lub bieżąca wymiana pokryw od włazów studni rewizyjnych, bieżące naprawy, wymiana uszkodzonych fragmentów sieci kanalizacji deszczowej - szczegóły opisu przedmiotu zamówienia określono w SIWZ, rozdz. III.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.23.00-6, 90.64.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas reakcji - 10
INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- Dostawa samochodu typu BUS dostosowanego do przewozu osób ujętych dla Straży Miejskiej w Żyrardowie
- Projekt i wykonanie modernizacji SUW Mokra w Żyrardowie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach inwestycji pn.: Zagospodarowanie terenu wokół Stawu na Bielniku w Żyrardowie.
- Dostawy materiałów opatrunkowych, preparatów do dezynfekcji ran oraz urządzenia do biopsji
- Przebudowa ulicy Lniarskiej w Żyrardowie.
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jabłonka z częścią przeznaczona na Izbę Pamięci Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego oraz Budzicieli Polskości w latach 1918-1920" - etap II
- Przebudowa i rozbudowa budynku schroniska dla zwierząt w Gnieźnie wraz z wyposażeniem, termomodernizacją i montażem odnawialnych źródeł energii
- Remont garaży na terenie MSZ przy al. J. Ch. Szucha 23A i 21 w Warszawie
- Termomodernizacja budynków oświatowych na terenie gminy Grębów
- Przebudowa oficyny na budynek weterynarii - I etap
- Rozbudowa i przebudowa budynku Kwatery myśliwskiej Nadleśnictwa Rzepin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.