eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Organizacja imprezy rekreacyjnej dla pracowników Poczty Polskiej S.A.-II postępowanie -Chełm.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-23

Lublin: Organizacja imprezy rekreacyjnej dla pracowników Poczty Polskiej S.A.-II postępowanie -Chełm.
Numer ogłoszenia: 470124 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 425202 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Wacława Moritza 2, 20-900 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7106300, 7106301, 7106302, faks 81 7106300, 7106301, 7106302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja imprezy rekreacyjnej dla pracowników Poczty Polskiej S.A.-II postępowanie -Chełm..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja imprezy rekreacyjnej dla pracowników Poczty Polskiej S.A. objętych opieką socjalną przez Centrum Zarządzania Zasobami Ludzkimi Regionalny Ośrodek Doradztwa Personalnego w Lublinie w dniu 24/25.11.2012 r. - dla 180 osób, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ/ wzoru umowy. Miejsce organizacji imprezy: Chełm i okolice w granicach działania komunikacji miejskiej CLA w Chełmie. Wykonawca zapewni lokal z miejscami siedzącymi dla wszystkich uczestników imprezy, całkowicie zarezerwowany na ten dzień dla pracowników Poczty Polskiej S.A. - z obsługą kelnerską, barmańską, profesjonalną ochroną w zakresie bezpieczeństwa i higieny, miejsca siedzące na krzesłach (wykluczone siedzenie na ławach) dla wszystkich osób uczestniczących w imprezie. Wykonawca zapewni zespół muzyczny, przygotowuje wystrój wnętrza sal wraz z odpowiednią dekoracją stołów / obrus, kwiaty/, przygotuje pełną obsługę ( wykluczone naczynia i sztućce plastikowe) i organizację imprezy. Wykonawca zapewni menu w czasie imprezy wg załącznika nr 2 do umowy. Wykonawca zapewni bezpieczne miejsce dla wysiadających z pojazdów i wsiadających do pojazdów uczestników imprezy, w odległości nie większej niż 100 m od miejsca imprezy oraz zadba o porządek i czystość podczas imprezy poprzez ustawienie niezbędnej ilości koszy na śmieci oraz bieżące ich opróżnianie. Zamawiający wymaga, aby impreza została zorganizowana w lokalu restauracyjnym ( wykluczone szkoły, sale gimnastyczne, korytarze itp. ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz obowiązków Wykonawcy w zakresie organizacji imprezy zawiera załącznik nr 1 do SIWZ/umowy -szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ- wzór umowy z załącznikami. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości osób biorących udział w imprezie do 20% bez podania przyczyny takiej zmiany, co nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania części umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grafic s.c. Paweł Najda Sylwia Najda, ul. Wołyńska 53, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17560,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21402,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21402,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39729,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.