eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa spektrometru dichroizmu kołowego dla Uniwersytetu Gdańskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-03

Gdańsk: Dostawa spektrometru dichroizmu kołowego dla Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 46 - 2017; data zamieszczenia: 03.01.2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162837 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 8, 80-309 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 523 23 20, faks 58 523 31 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa spektrometru dichroizmu kołowego dla Uniwersytetu Gdańskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 38500000-0. 2.Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa spektrometru dichroizmu kołowego. dla Uniwersytetu Gdańskiego, zwanego dalej aparaturą. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 4.Wykonawca dostarczy aparaturę do Katedry Biologii Molekularnej i Komórkowej, ul. Abrahama 58, 80-307 Gdańsk, pok. 207 B. 5.Dostawa winna być zrealizowana w maksymalnie najkrótszym terminie, jednak nie dłuższym niż określony w rozdziale III SIWZ. 6.Dostawa obejmuje: 1.) montaż/instalację i uruchomienie aparatury wraz z oprogramowaniem, 2.) sprawdzenie działania aparatury, 3.) dostarczenie wszelkich materiałów eksploatacyjnych koniecznych do uruchomienia aparatury, 4.) przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi aparatury i jej oprogramowania (dla 10 osób), w siedzibie Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 7.Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zrealizuje następujące czynności: 1.) przed realizacją zamówienia skontaktuje się z Zamawiającym i potwierdzi dokładny termin dostawy, jednak nie dłuższy niż określony w rozdziale III SIWZ, 2.) poniesie koszty przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas transportu oraz opłat celnych przedmiotu dostawy (jeżeli podlegają ocleniu), 3.) aparatura zostanie wniesiona i przekazana Zamawiającemu, do miejsca wskazanego w pkt 4 rozdziału II SIWZ, 4.) dostarczy wraz z fakturą podpisany przez obie strony bez zastrzeżeń protokół odbiorczy oraz podpisaną kartę gwarancyjną i instrukcję obsługi w pełnej wersji. 8.Aparatura musi: 1.) być fabrycznie nowa, tzn. nie używana przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jej poprawnego działania, pełnowartościowa, wolna od wszelkich wad i uszkodzeń, 2.) posiadać oznakowanie CE umieszczone na tabliczkach znamionowych lub bezpośrednio na aparaturze, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. z 2014r. poz. 1645 z późn. zm.), 3.) w przypadku, gdy jest produktem wykorzystującym energię w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 14 września 2012r. o informowaniu o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię oraz o kontroli realizacji programu znakowania urządzeń biurowych (Dz. U. z 2012r. poz. 1203 z późn. zm.): a) mieć dołączone do produktu wykorzystującego energię etykiety sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej (zużyciu energii lub o wpływie tego produktu na zużycie energii) oraz innych podstawowych zasobach (wody, chemikaliów lub innych substancji) zużywanych przez produkt wykorzystujący energię; b) mieć dołączoną dokumentacji dostarczanej z produktem wykorzystującym energię kartę sporządzoną w języku polskim, która będzie zawierała tabelę z informacjami technicznymi dotyczącymi produktu wykorzystującego energię; c) mieć umieszczone na etykiecie i w karcie dane zgodne z parametrami technicznymi produktu wykorzystującego energię; - zgodnie z wymaganiami określonymi w ww. ustawie. 9. Gwarancja: 1.) gwarancja na okres nie krótszy niż: 12 miesięcy. Wykonawca może zapewnić dłuższy okres gwarancji. 2.) pozostałe warunki gwarancji i czasu reakcji serwisu zgodnie z zapisami § 5 projektu umowy - załącznika nr 6 do SIWZ. 10. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonej aparatury, w przypadku: 1.) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonej aparatury a przedstawionymi w ofercie, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie § 8 ust. 1 pkt. 3 umowy, 2.) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej jej użycie. 11. W przypadkach określonych w pkt 10 Przedstawiciel Zamawiającego sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania aparatury, a Wykonawca jest obowiązany do niezwłocznego dostarczenia aparatury zgodnej ze złożoną ofertą. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu aparatury wolnej od wad przekroczy termin realizacji zamówienia określony w rozdziale III SIWZ, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1 umowy (załącznik nr 6 do SIWZ)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ABL&E-JASCO Polska Sp. z o.o., ul. Wadowicka 12, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 373642,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 396060,00

  • Oferta z najniższą ceną: 396060,00 / Oferta z najwyższą ceną: 396060,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.