eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żmigród › Organizacja szkoleń na uczelni / szkole wyższej . Zajęcia wyjazdowe z grafiki komputerowej w dla uczniów Technikum Informatycznego. Zamówienie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt nr RPDS.10.04.01-02-0017/16 pn." Zawodowa przyszłość w rękach specjalistów z Doliny Baryczy"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-20

Ogłoszenie nr 46975 - 2017 z dnia 2017-03-20 r.

Żmigród: Organizacja szkoleń na uczelni / szkole wyższej . Zajęcia wyjazdowe z grafiki komputerowej w dla uczniów Technikum Informatycznego. Zamówienie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt nr RPDS.10.04.01-02-0017/16 pn." Zawodowa przyszłość w rękach specjalistów z Doliny Baryczy"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt nr RPDS.10.04.01-02-0017/16 pn." Zawodowa przyszłość w rękach specjalistów z Doliny Baryczy"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 28142 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 30915 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Szkół im. Jana Pawła II, krajowy numer identyfikacyjny 81669300000, ul. ul. Willowa  5, 55140   Żmigród, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 713 853 666, faks 713 853 666, e-mail beataw1@o2.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pzszmigrod.ayz.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.pzszmigrod.ayz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Organizacja szkoleń na uczelni / szkole wyższej . Zajęcia wyjazdowe z grafiki komputerowej w dla uczniów Technikum Informatycznego. Zamówienie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt nr RPDS.10.04.01-02-0017/16 pn." Zawodowa przyszłość w rękach specjalistów z Doliny Baryczy"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

A. Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na: a) przeprowadzeniu zajęć wyjazdowych dla 95 uczniów technikum informatycznego b) zajęcia dla uczniów przeprowadzone muszą być w ramach 3 dniowej sesji szkoleniowej obejmującej 16 godzin zajęć( piątek-sobota-niedziela 4h/8h/4h), w sumie całość przedmiotu zamówienia obejmuje 1520 godzin zajęć dla 95 uczniów c) zajęcia z grafiki komputerowej muszą obejmować pakiety: COREL, CAD, Adobe Photoshop d) zajęcia muszą być zorganizowane w roku 2017 - 4 grupy szkoleniowe (1 średnio na kwartał) oraz w roku 2018 - 3 grupy szkoleniowe (1 średnio na kwartał). Ostatnie zajęcia muszą się odbyć najpóźniej w październiku 2018r. - w każdej sesji weźmie udział od 10-15 uczniów oraz 2 opiekunów - opiekę nad uczniami zapewnia Zamawiający oddelegowując 2 nauczycieli e) Wykonawca zapewnia podręczniki, materiały dydaktyczne dla 95 uczniów do nauki grafiki komputerowej, które po zakończonych zajęciach staną się własnością uczniów f) zadaniem Wykonawcy będzie przeprowadzenie egzaminu oraz wydanie certyfikatu ukończenia kursu z grafiki komputerowej g) Wykonawca zapewnia przewóz uczniów i nauczycieli w ramach każdego wyjazdu na zajęcia stanowiące przedmiot zamówienia, sprawnymi autokarami posiadającymi ważne badania techniczne oraz ubezpieczenia niezbędne do przewozu osób na terenie kraju. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zapewni bezpieczny przewóz uczniów i nauczycieli do miejscowości, stanowiącej cel wyjazdu na zajęcia oraz z powrotem. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo podstawić autokar lub autokary wraz z kierowcą w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego z uwzględnieniem harmonogramu ustalonego przez Strony. Wskazanie miejsca i czasu wraz z planowaną liczbą uczestników nastąpi na 3 dni przed planowanym terminem zajęć. Za początek świadczenia usługi przez Wykonawcę w ramach jednego wyjazdu na zajęcia każdorazowo uznane będzie podstawienie autokaru lub autokarów w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego natomiast za zakończenie świadczenia usługi w ramach jednego wyjazdu na zajęcia każdorazowo uznane będzie odwiezienie uczniów i nauczycieli w miejsce podstawienia autokaru lub autokarów, o którym mowa powyżej. Czas transportu nie będzie doliczany do czasu przeprowadzania zajęć. 2. Odległość miejsca prowadzenia szkoleń, od siedziby Zamawiającego nie może przekraczać 52 km. 3. Wykonawca musi zapewnić oprogramowanie dla uczniów na samodzielnych stanowiskach: - COREL na własność dla każdego ucznia - CAD i Photoshop udostępniony na czas realizacji zajęć dla każdego ucznia 4. Wykonawca musi zapewnić i udostępnić sale dydaktyczne na zajęcia 5. Szkolenie musi obejmować naukę z obsługi programów: - COREL Uczniowie poznają praktyczne rozwiązania w celu samodzielnego wykonania podstawowych projektów graficznych m.in: wykonywanie logo, wizytówek, ulotek i innych. - CAD Uczniowie poznają praktyczne rozwiązania w celu samodzielnego wykonania podstawowych projektów .Szkolenie musi obejmować moduł z językiem angielskim - Adobe Photoshop. Szkolenie musi obejmować zagadnienia (minimalny zakres szkolenia): Poziom podstawowy: Adobe Photoshop: - ustawienia programu, - rodzaje plików, - podstawowe palety, menu i narzędzia, - warstwy i przekształcanie warstw, - podstawy selekcji, wycinanie obiektów z tła, edycja zaznaczeń, - maski, - retusz i retusz z zachowaniem perspektywy, - korekta świateł, kolorów, ostrości, sylwetki ludzkiej i innych obiektów, - praca z tekstem, - praca z tabletami, - zapis pracy do wydruku 6. Zadaniem Wykonawcy będzie: a) przeprowadzenie ankiet: ewaluacyjnej dla uczniów oraz testów wiedzy ucznia przy rozpoczęciu szkolenia i jego zakończeniu b) prowadzenie dokumentacji: dzienniki zajęć, 7. Dokumentacja wymieniona w pkt. 6 będzie przekazywana przez Wykonawcę po każdych 3 dniowych zajęciach w ciągu 5 dni roboczych koordynatorowi projektu. 8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie wg ustalonego harmonogramu . 9. Zamawiający zobowiązuje się do: a) Zapewnienia udziału uczniów w zajęciach - minimum 10 osób maximum 15 w każdej z 7 grup. Ostateczna liczba uczniów biorąca udział w sesji będzie podana najpóźniej na 7 dni przed realizacją zajęć przy uwzględnieniu powyższych wytycznych, co do liczebności grup. b) Wyznaczenia i zapewnienia obecności w sesjach szkoleniowych 2 nauczycieli z Zespołu Szkół Powiatowych w Żmigrodzie pełniących funkcję opiekunów uczniów podczas transportu uczniów oraz szkolenia, którzy będą mieli obowiązek dbałości o bezpieczeństwo uczniów podczas trwania szkolenia, dbałości o spokój i porządek podczas trwania szkolenia oraz będą nadzorować, by żaden z uczniów nie opuścił szkolenia przed jego zakończeniem. c) Przekazania Wykonawcy przed pierwszą sesją wzorów dziennika zajęć oraz list obecności. d). Odebrania od rodziców nieletnich uczniów zgody na udział danego ucznia w zajęciach wraz ze zgodą na przejazd danego ucznia na trasie Żmigród - siedziba Wykonawcy - Żmigród transportem zapewnionym przez Wykonawcę. 10.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zawartą umową , obowiązującymi przepisami i normami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV: 80533200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT216138.20
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu,  ,  ul. Fabryczna 29-31 53-609 Wrocław,  53-609,  Wrocław ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 196658.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.