eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Przebudowa dachu w budynku kuchni w ramach realizacji zadania pn. Przebudowa budynku kuchni na potrzeby dwóch oddziałów szpitalnych niezabiegowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-27

Knurów: Przebudowa dachu w budynku kuchni w ramach realizacji zadania pn. Przebudowa budynku kuchni na potrzeby dwóch oddziałów szpitalnych niezabiegowych
Numer ogłoszenia: 46957 - 2016; data zamieszczenia: 27.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52368 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352467, faks 032 2352442.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dachu w budynku kuchni w ramach realizacji zadania pn. Przebudowa budynku kuchni na potrzeby dwóch oddziałów szpitalnych niezabiegowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę dachu w budynku kuchni w ramach realizacji zdania pn. Przebudowa budynku kuchni na potrzeby dwóch oddziałów szpitalnych niezabiegowych przy użyciu materiałów I gatunku i urządzeń własnych Wykonawcy w oparciu o dokumentację projektową, pozwolenie na budowę Decyzja nr 842/15 z dnia 21.10.2015 r. oraz obowiązujące przepisy prawa, normy, warunki techniczne, zasady wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, wytyczne i wszelkie zalecenia uzgodnione do wykonania w czasie realizacji zadania. Opis przedmiotu zamówienia został określony we Wzorze umowy oraz w dokumentacji projektowej, którą stanowią: 1. Projekt budowlany - Załącznik Nr 9 2. Projekt wykonawczy - Załącznik Nr 10 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik Nr 11 4. Przedmiar robót (roboty budowlane i instalacje elektryczne) - Załącznik Nr 12. Budynek Kuchni należy do kompleksu leczniczo - diagnostycznego Szpitala w Knurowie Spółka z o. o. zlokalizowanego w Knurowie, przy ul. Niepodległości 8, budynek Kuchni posadowiony jest na działce nr 3529/5. Przedmiotowy zakres 1 etapu realizacji zadania stanowią niżej wymienione prace budowlane: 1. Naprawa konstrukcji dachu z wieżyczkami oraz stropu zgodnie z wytycznymi branży konstrukcyjnej; 2. Wykonanie nowego pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej (karpiówka układana w koronkę) wraz z śniegołapami, stopniami/ławami kominiarskimi, elementami do zamontowania linek asekurujących, rozbijaczami śniegu na południowej stronie dachu oraz wykonanie instalacji odgromowej (montować wraz z montażem pokrycia dachowego); 3. Wykonanie nowego pokrycia dachowego stropodachu przybudówki z holem i szybu dźwigowego z papy termozgrzewalnej; 4. Montaż nowych stałych świetlików, w tym pięciu zabezpieczonych pożarowo w klasie E 30; 5. Montaż okien połaciowych oddymiających klatkę schodową i montaż klapy oddymiającej szyb dźwigu. Wydzielenie strefy serwisowej (montaż podestów z krat pomostowych), wydzielenie pożarowe jako część klatki schodowej; ww. okna połaciowe pełnią funkcję wyłazu na dach; 6. Wykonanie przebić i dojść do obszarów nieużytkowych strychów; 7. Montaż drabinki serwisowej; 8. Wymiana okien z PCV; 9. Wykończenie wewnętrzne wnęk okiennych - płytami GKF i zewnętrznych wnęk - blachą tytanowo-cynkową (szara, oksydowana); 10. Wykonanie prac montażowych, jak i wykończeniowych w zakresie objętym opracowaniem - zgodnie z rysunkami branżowymi; 11. Wykonanie poszczególnych warstw izolacyjnych i pokryć dachu mansardowego pokrytego dachówką ceramiczną i stropodachu nie wentylowanego wraz z świetlikami (stały element); 12. Montaż rynien i rur spustowych oraz innych obróbek blacharskich z blachy tytan.-cynk; 13. Obudowa wieżyczek wentylacyjnych blachą miedzianą; 14. Budowa szybu dźwigu szpitalnego (dwie kondygnacje); 15. Budowa dwóch nowych stropów stalowych, belkowych. Nad pomieszczeniem starej kuchni i pralni zaprojektowano nowe stropy stalowe, belkowe w miejscu występowania istniejących stropów podwieszonych. Projektowane stropy zapewniają dostęp do niedostępnych obecnie części budynku. W pierwszym etapie należy wykonać otwory i założyć nadproża stalowe w ścianach na parterze dookoła projektowanych stropów. Podczas prac budowlanych związanych z remontem więźby dachowej należy wykonać odkrywki drewnianych stropów belkowych nad piętrem. Należy sprawdzić stan techniczny belek stropowych w miejscach ich oparcia na ścianach zewnętrznych. Więźba dachowa wykonana jest w konstrukcji drewnianej, płatwiowo-krokwiowej, kryta dachówką ceramiczną. Dachówka ceramiczna i łaty drewniane uległy zużyciu i zniszczeniu, nadają się do całkowitej wymiany. Ze względu na nieszczelności dachu oraz długi okres pracy konstrukcji dachu część elementów konstrukcji więźby dachowej uległa zniszczeniu. Zniszczone elementy więźby dachowej należy rozebrać i wykonać na nowo, a elementy uszkodzone należy wzmocnić. Przedmiot zamówienia obejmuje także niżej wymienione instalacje elektryczne poddasza: 1. instalacja oświetlenia podstawowego na poddaszu; 2. instalacja gniazd wt. 230V na poddaszu; 3. instalacja zasilania urządzeń teletechnicznych; 4. instalacja ochrony od porażeń prądem elektrycznym; 5. instalacja odgromowa. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia na każde żądanie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu do zastosowania lub braku akceptacji materiałów lub urządzeń równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 1 . W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w SIWZ oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 2 . Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 3 . Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, ani z propozycją upustu. 4 . Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5 . Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 6 . Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7 . Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 8 . Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych. 9 . Zamawiający nie przewiduje zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ. 10 . Zamawiający nie nakłada obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 11 . Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, a których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń zostały określone we Wzorze umowy. Termin wykonania zamówienia do 150 dni kalendarzowych licząc od dnia przekazania terenu budowy. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 5225000 euro.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwem Handlowo Usługowym MATEO Wójcicki Zbigniew, ul. Portowa 14, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 712677,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 704729,69

  • Oferta z najniższą ceną: 704729,69 / Oferta z najwyższą ceną: 987705,99

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.