eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stanisławów Pierwszy › Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego na pływalni sportowej w Stanisławowie Pierwszym gm. Nieporęt.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-23

Stanisławów Pierwszy: Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego na pływalni sportowej w Stanisławowie Pierwszym gm. Nieporęt.
Numer ogłoszenia: 469356 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji Gminy Nieporęt , ul. Koncertowa 4, 05-126 Stanisławów Pierwszy, woj. mazowieckie, tel. 22 772 00 89, faks 22 772 00 89.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.nieporet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Sportu i Rekreacji Gminy Nieporęt.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego na pływalni sportowej w Stanisławowie Pierwszym gm. Nieporęt..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie kompleksowych usług związanych z zabezpieczeniem ratownictwa wodnego w obiekcie krytej pływalni sportowej w Stanisławowie Pierwszym gm. Nieporęt. 1. Klasyfikacja Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod CPV: - 92.62.00.00-3 - Usługi w zakresie sportu. - 71.31.72.00-5 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Usługi będą polegały w szczególności na: A) Zapewnieniu bezpieczeństwa osób korzystających z Pływalni. B) Kontroli przestrzegania przez osoby korzystające z Pływalni postanowień Regulaminu Pływalni. 3. Kwalifikacje ratowników: 1) Wykonawca ma obowiązek zapewnić pełnienie dyżurów ratowniczych wyłącznie przez osoby posiadające uprawnienia ratownika zgodnie z przepisami ustawy z dn. 18.08.2011r o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych. 2) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu kopie uprawnień zatrudnionych ratowników wodnych przed rozpoczęciem realizacji umowy oraz każdorazowo w razie zatrudnienia nowych osób fizycznych do realizacji zadań będących przedmiotem Umowy. 3) W toku realizacji Umowy możliwa będzie zmiana osób wskazanych w przedstawionym przez Wykonawcę, wraz z ofertą przetargową, wykazie osób przeznaczonych do realizacji usług objętych przedmiotem Umowy pod warunkiem braku uzasadnionego sprzeciwu ze strony Zamawiającego, wyrażonego na piśmie w ciągu 3 dni od daty zawiadomienia go przez Wykonawcę o planowanej zmianie z zastrzeżeniem, iż osoby te będą posiadały, co najmniej takie same uprawnienia jak wymagane w SIWZ oraz w Umowie oraz obowiązujących w tym zakresie przepisach. 4. Miejscem świadczenia usługi będzie hala basenowa w skład której wchodzą: 1) niecka basenu sportowego ze stali nierdzewnej o wymiarach 12,5x25m i pow.312,5m2, sześciotorowa o głębokości od 135 do 180 cm, 2) basen rekreacyjny o pow. lustra wody 82,8m2 , który jest zintegrowany z hamownią ze zjeżdżalni, 3) wanna z hydromasażem dla 6 osób o średnicy 2,5m, 4) zjeżdżalnia ślimakowa o dł. 70,5m wraz z wieżą, 5) sauna sucha, 6) widownia dla 100 osób, 5. Harmonogram świadczenia usług: 1) Wykonawca zapewnia ciągłość obsady ratowniczej: - w godzinach pracy Pływalni tj. 5 dni w tygodniu (dni powszednie) w godzinach: 06:00-22:00, w soboty, niedziele i święta w godzinach 08:00 - 22:00 - szacunkowa ilość godzin ratowniczych w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2013 wynosi - 5600 godzin. Uwzględniono dni świąteczne i przedświąteczne zgodnie z załącznikiem nr 8. - Harmonogram pracy Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Nieporęt w 2013 r. 2) W czasie jednej zmiany, w dni powszednie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłość usług świadczonych równocześnie przez 2 ratowników, a w soboty, niedziele i święta 3, zgodnie z przepisami WOPR. Ratownicy są zobowiązani do sporządzania dziennego raportu obejmującego dokładny czas świadczenia usług. 3) Wykonawca zobowiązuje się przedkładać Zamawiającemu do 28 dnia każdego miesiąca kalendarzowego imienny harmonogram świadczenia usług przez ratowników na pływalni obejmujący wszystkie dni następnego miesiąca. Wszelkie zmiany w harmonogramie muszą być naniesione na grafik, który udostępniony będzie w pomieszczeniu ratowników na Pływalni. 4) Szacunkowa ilość godzin może ulec zmianie, w szczególności w przypadku przerwy w funkcjonowaniu Pływalni, spowodowanej m.in. wymaganiami technologicznymi (przerwa technologiczna), modernizacją, remontem lub awarią itp. 5) O planowanym zamknięciu Pływalni na czas przerwy technologicznej Zamawiający powiadomi Wykonawcę pisemnie z 14 dniowym wyprzedzeniem, chyba, że przyczyną wystąpienia przerwy technologicznej będzie zdarzenie nagłe, którego Zamawiający przewidzieć nie mógł. 6) W razie zamknięcia pływalni przez Stację Sanitarno - Epidemiologiczną obsługa ratownicza nie jest wymagana. 7) Zmniejszenie przez Zleceniodawcę ilości zleconych godzin świadczenia usług w stosunku do szacunkowej ilości godzin nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do okresowego kontrolowania należytego wykonania usługi przez Wykonawcę. Z czynności kontrolnych będzie sporządzany protokół a ewentualne uchybienia muszą zostać usuwane na bieżąco. 6. Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi zabezpieczenia ratowniczego z zakresu organizacyjnego, osobowego i udzielania pomocy przedmedycznej, a w szczególności do: 1) Zabezpieczenia ratowników w niezbędny sprzęt ratunkowy w postaci zestawu ABC; 2) Bieżącego wyposażenia ratowników w stroje i obuwie zgodne z wymogami BHP; 3) Dbania o stanowisko świadczenia usług oraz konserwację powierzonego sprzętu; 4) Prowadzenia podstawowej dokumentacji i systemu raportowania, a w szczególności dziennika pracy wg określonego wzoru; 5) Przestrzegania procedur: - obejmowania, przekazywania i zakończenia dyżuru, - alarmowych (przy wypadkach w różnych miejscach obiektu), - udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej i działania w innych sytuacjach nadzwyczajnych, - łączności 6) Określenia i przestrzegania zakresu obowiązków i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach; 7) Wyznaczania, na każdej zmianie, kierownika zmiany i odnotowywanie tego faktu w dzienniku pracy; 8) Włączania i wyłączania atrakcji basenowych z zachowaniem oszczędnego sterowania tymi urządzeniami; 9) Przestrzegania przez ratowników ich zakresu obowiązków. 10) Wykonawca bądź osoby zaangażowane przez niego do wykonania usług będących przedmiotem niniejszej Umowy będą posiadać aktualne przeszkolenie w zakresie BHP i ppoż. oraz badania lekarskie. 11) Wykonawca za korzystanie z basenu na własne potrzeby będzie rozliczany wg stawek ustalonych w cenniku pływalni chyba, że szczegółowe ustalenia strony określą inaczej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zlecenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.62.00.00-3, 71.31.72.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: brak

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca musi posiadać zgodę ministra właściwego ds. wewnętrznych do wykonywania usług ratownictwa wodnego (w przypadku podmiotów innych niż Wodne Ochotnicze Pogotowia Ratunkowe) zgodnie z ustawą z dn. 18.08.2011r o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2011 nr 208 poz. 1240)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca musi wykazać się, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał min 8- krotnie usługę ratownictwa wodnego na wyznaczonych obszarach wodnych, z załączeniem dokumentów potwierdzających prawidłowe wykonanie usługi.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 10 osobami, posiadającymi wymagane uprawnienia ratownicze zgodnie z art. 2 pkt 5 ustawy z dn. 18.08.2011r o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-oświadczenie, które części zamówienia Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom złożone według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ; -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir.nieporet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji Gminy Nieporęt, Koncertowa 4, 05-126 Nieporęt.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji Gminy Nieporęt, Koncertowa 4, 05-126 Nieporęt.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.