To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-09
Ogłoszenie nr 4692 - 2017 z dnia 2017-01-09 r.
Kraków: Bieżącą konserwacja, czyszczenie i przegląd sieci kanalizacyjnej na terenie AGH - KC-zp.272-491/16
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 344951-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, krajowy numer identyfikacyjny
157700000, ul.
Al. Mickiewicza
30,
30-059
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
(12)6173595, faks
(12)6173595, e-mail
dzp@agh.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżącą konserwacja, czyszczenie i przegląd sieci kanalizacyjnej na terenie AGH - KC-zp.272-491/16
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):KC-zp.272-491/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja, czyszczenie i przegląd sieci kanalizacyjne na terenie AGH. I. Do przedmiotu zamówienia należy: o Utrzymanie całości sieci kanalizacyjnej w pełnej sprawności przez prowadzenie systematycznego czyszczenia ( z minimalną częstotliwością wskazaną w tabeli ), konserwacji oraz przeglądu sieci kanalizacji ściekowej i burzowej. o Utrzymanie pogotowia dyżurnego czynnego przez 24 godziny na dobę ze stałą łącznością z dyspozytorem Działu Sanitarnego AGH, pod numer telefonu .......... o Bieżące nanoszenie zmian w istniejącej sieci kanalizacyjnej ( w formie szkicu z opisem ) wraz z powiadomieniem o tym osoby odpowiedzialnej z Działu Sanitarnego. o Przekazanie ( w formie pisemnej ) analizy stanu i potrzeb sieci kanalizacyjnej po sezonie zimowym. II. Zamówienie obejmuje konserwację następujących zespołów: 1. kolektorów głównych. 2. części kanalizacji : sanitarnej, ogólnospławnej, deszczowej, wpustów ulicznych, studzienek rewizyjnych, czyszczaków, kratek przy budynkach. 3. sieci łączącej w/w zespoły. 4. kanalizacji deszczowej znajdującej się w przewiązkach ciągów niektórych budynków Uczelni. 5. automatyczne kanalizacyjne zawory zwrotne do ścieków fekalnych. w rejonie obiektów Uczelni III. W przypadku wystąpienia konieczności usunięcia awarii oraz wykonanie drobnych napraw w zakresie bieżącej eksploatacji kanalizacji wewnętrznej oraz zewnętrznej - których potrzeba wykonania pojawiła się w trakcie eksploatacji oraz konserwacji, czyszczenia i przeglądu sieci kanalizacyjnej (zewnętrznej i wewnętrznej) na terenie Uczelni. Łączne wynagrodzenie za całość przedmiotu umowy nie przekroczy kwoty brutto: 219 256,11 zł brutto,w tym łączna wartość zleceń na naprawy w okresie trwania umowy, nie może przekroczyć wartości 147 600,00 zł brutto, Zleceniobiorca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości 71 656,11 zł brutto. Stawka (cena) roboczogodziny brutto wynosi: 22,88 zł.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90641000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT185000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 71656,11 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa stołu operacyjnego wraz z wyposażeniem
- 111.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia badań metodami obrazowania magnetyczno-rezonansowego przy użyciu tomografu MR 9.4T.
- Oświetlenie ogródka jordanowskiego przy ul. Darwina w Krakowie - Luboczy.
- (DFP.271.72.2024.KSK)Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dietetycznych środków specjalnego przeznaczenia medycznego, benzyny.
- Dostawa rejestratora danych dla WILiGZ - DE-dzp.272-185/24
- Remont portierni głównej i kiosku handlowego zlokalizowanych przy budynku administracyjnym ZCK ul. Rakowicka 26 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.