eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Przeprowadzenie kursu i zajęć dodatkowych dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie w ramach projektu Mam zawód, mam pracę

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-13

Płock: Przeprowadzenie kursu i zajęć dodatkowych dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie w ramach projektu Mam zawód, mam pracę
Numer ogłoszenia: 4691 - 2015; data zamieszczenia: 13.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, faks 024 2676848.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu i zajęć dodatkowych dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie w ramach projektu Mam zawód, mam pracę.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu i zajęć dodatkowych dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie w ramach projektu Mam zawód, mam pracę współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Część 1 - Realizacja kursu Animator czasu wolnego, Część 2 - Przeprowadzenie zajęć dodatkowych z ECDL-START z egzaminem końcowym. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który szczegółowo został określony w załączniku nr 1-2 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 4)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 4)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 4)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, która posiada: Dotyczy części 1: Realizacja kursu Animator czasu wolnego - wykształcenie wyższe magisterskie, - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny), - doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń należy wykazać poprzez przeprowadzenie co najmniej 1 kursu/szkolenia o tematyce tożsamej lub zbliżonej do tematyki w/w kursu, - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako trener, wykładowca, nauczyciel. Dotyczy części 2 - Przeprowadzenie zajęć dodatkowych z ECDL-START - wykształcenie wyższe magisterskie, - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny), - studia podyplomowe z informatyki lub studia inżynierskie z informatyki w przypadku studiów magisterskich innych niż informatyczne, - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako trener, wykładowca, informatyk, nauczyciel informatyki. W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami / z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5. Zgodnie z art. 26 ust 2b Pzp, Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - załącznik nr 6. W przypadku pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów należy załączyć je w oryginale.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 4)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty - załącznik nr 3 do SIWZ, Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie: - przypadków losowych, które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji, - zmiany terminu w harmonogramie realizacji projektu, w ramach którego umowa jest realizowana, co będzie miało wpływ na zmianę terminu obowiązywania niniejszej umowy, - Zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego lub wywołane okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Do zmiany osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia wymagane jest łączne spełnienie następujących warunków: a)przedstawienie osoby, której kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, wykształcenie nie są niższe niż osoby zastępowanej, b)złożenie informacji na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia liczby godzin oraz informacji o podstawie do dysponowania tą osobą, c) uzyskanie przez Wykonawcę uprzedniej zgody Zamawiającego na zmianę osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia. - zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, zmiany będące następstwem działania organów administracji. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają akceptacji obu stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP : http://www.bip.powiat-plock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Płocki - Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, p.422 - IV piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2015 godzina 10:30, miejsce: Powiat Płocki - Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, Kancelaria Ogólna p. 212 - II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Mam zawód, mam pracę współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Realizacja kursu Animator czasu wolnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (jedna grupa szkoleniowa 10 osobowa - uczniów Zespołu Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie) 1.Miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie, ul. Niepodległości 11. 2.Termin realizacji: marzec 2015r. - kwiecień 2015r. 3.Szczegółowy harmonogram: -15 godzin dla 1 grupy, -3 spotkania po 5 godzin (1 godzina = 45 min), -realizacja w dni wolne od zajęć dydaktycznych obowiązkowych (godziny pomiędzy 8.00 a 16.00), -Wykonawca zapewni w każdym dniu prowadzenia zajęć przerwy w tym jedną przerwę obiadową trwającą 30 minut. 4.Program szkolenia: a)Animacja czasu wolnego- wprowadzenie teoretyczne, b)Animacja sportowa: planowanie, przygotowanie, prowadzenie, zabezpieczenie zajęć sportowych, c)PR w pracy animatora czasu wolnego: zastosowanie PR w animacji, relacje z gośćmi hotelowymi, obsługą, prezentacja programu animacyjnego, d)Autoprezentacja - warsztaty: zachowanie animatora, mowa ciała, język obcy w animacji, jak zapraszać do animacji?, e)Animacja dzieci i młodzieży: Jak zachęcać, prowadzić, konwersować z dziećmi i młodzieżą podczas zajęć, f) bezpieczeństwo, praca z grupą trudną, g)Trening anty stresowy w pracy animatora, h)Objawy i walka ze stresem, praca z trudnym klientem. 5.Wymagania wobec Wykonawcy: -Zapewnienie uczestnikom kursu materiałów dydaktycznych niezbędnych do utrwalenia wiadomości - mogą to być np. kserokopia streszczeń wykładów, skrypt, książka związana z kursem oraz długopis i notatnik. Wszystkie te materiały muszą być przygotowane i rozdane uczestnikom kursu najpóźniej w pierwszym dniu zajęć. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów dydaktycznych własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu kursu razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. -Wszystkie materiały szkoleniowe niezbędne do realizacji kursu zabezpiecza Wykonawca. -Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dziennika zajęć. -Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego kursu oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. -Informowanie uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, -Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, - Prowadzenie zajęć zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramem zajęć, zaakceptowanym przez Zamawiającego, -prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć pozalekcyjnych na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin, - listy obecności uczniów z każdego dnia zajęć, - wypełnione karty pracy przez wykonawców zajęć pozalekcyjnych. - wydanie uczniom zaświadczeń o ukończeniu kursu, - zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych. 6.Zamawiający zabezpiecza: salę dydaktyczną z możliwością wykorzystania sprzętu multimedialnego. 7.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wyżywienia uczestników kursu - w każdym dniu prowadzenia zajęć zapewni każdemu uczestnikowi 1 ciepły posiłek - drugie danie (np. danie mięsne, ziemniaki i surówka) oraz ciastko, owoc i napój..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadcvzenie wykonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych z ECDL-START z egzaminem końcowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (jedna grupa szkoleniowa 10 osobowa - uczniowie Zespołu Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie) 1.Miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie, ul. Niepodległości 11 2.Termin realizacji: styczeń - maj 2015r. wraz z egzaminem. 3. Termin egzaminu poprawkowego czerwiec 2015r. 4.Szczegółowy harmonogram: -45 godzin dla jednej grupy w ramach 15 spotkań po 3 godziny (1 godzina = 45 min), w czasie prowadzenia zajęć zapewniona jedna przerwa 15 minutowa. Realizacja w dni robocze po zajęciach dydaktycznych obowiązkowych (godziny pomiędzy 14.15 - 18.00) 5.Program zajęć dodatkowych: zajęcia dodatkowe przygotowujące do uzyskania certyfikatu ECDL- START a)Podstawy technik informatycznych i komunikacyjnych: ogólne założenia technologii informacyjnej i komunikacyjnej(ICT), budowa komputera, urządzenia peryferyjne. Pojecie software i hardware , oprogramowanie systemów operacyjnych, techniki informacyjne- praktyczne zastosowanie w codziennym życiu. Bhp podczas użytkowania komputera, zagadnienia związane z ochroną bezpieczeństwa użytkownika, zagadnienia prawne związane z użytkowaniem komputera. b)Użytkowanie komputera: znajomość obsługi komputera osobistego, korzystanie z głównych elementów systemu operacyjnego, skuteczne poruszanie się w środowisku graficznym, zarządzanie i organizacja plików i folderów, użytkowanie oprogramowania użytkowego i antywirusowego, użytkowanie prostego edytora tekstu. c)Przetwarzanie tekstów: używanie programów do edycji tekstu w postaci listów czy dokumentów. d)Arkusze kalkulacyjne: Pojęcie koncepcji arkuszy kalkulacyjnych, praca z arkuszem kalkulacyjnym e)Bazy danych: istota baz danych, zdolność do używania baz danych. f)Grafika menedżerska i prezentacyjna : Używanie oprogramowania do prezentacji, zapisywanie w różnych formatach plików, sposoby wyświetlania prezentacji, wprowadzenie, edycja tekstu, obrazów i rysunków, sprawdzanie i poprawianie zawartości prezentacji przed rozpowszechnianiem. g)Przeglądanie stron internetowych i komunikacja: posługiwanie się aplikacjami do przeglądania stron internetowych, zasady działania i podstawowe pojęcia związane z obsługą poczty elektronicznej , inne metody komunikacji. h)Egzamin ECDL START. 6.Wymagania wobec Wykonawcy: -Zapewnienie uczestnikom zajęć dodatkowych materiałów dydaktycznych niezbędnych do utrwalenia wiadomości - mogą to być np. kserokopie streszczeń wykładów. Dodatkowo Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi zajęć dodatkowych długopis oraz notatnik. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów dydaktycznych własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu zajęć dodatkowych razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. -Wszystkie materiały szkoleniowe niezbędne do realizacji zajęć zabezpiecza Wykonawca. -Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dziennika zajęć. - Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. -Informowanie uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, -przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, -Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, - Prowadzenie zajęć zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramem zajęć, zaakceptowanym przez Zamawiającego, -Sprawowanie nadzoru nad właściwym i bezpiecznym wykorzystywaniem sprzętu użytkowanego w trakcie zajęć dodatkowych, jego zabezpieczeniem w trakcie przerw. Wykonawca odpowiada za serwis sprzętu komputerowego, jego przygotowanie do pracy zgodnie z realizowanym programem w danym dniu szkoleniowym (dot. przygotowania stanowiska) z wyjątkiem awarii technicznych powstałych z przyczyn niezależnych. - prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć pozalekcyjnych na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin, - listy obecności uczniów z każdego dnia zajęć, - wypełnione karty pracy przez wykonawców zajęć pozalekcyjnych. - wydanie uczniom zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia, - zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych. 7.Wykonawca w cenie uwzględni koszt przeprowadzenia egzaminu ECDL- START dla wszystkich uczestników oraz egzaminu poprawkowego ECDL- START (dla 40 % uczestników kursu) 8.Zamawiający udostępni Wykonawcy klaso-pracownię informatyczną o liczbie stanowisk odpowiadającej 10 osobowej grupie szkoleniowej oraz stanowisko dla wykładowcy. 9. Wykonawca zapewnia transport uczestników na miejsce przeprowadzenia egzaminu oraz drogę powrotną (zarówno podczas pierwszego egzaminu, jak i egzaminu poprawkowego)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-6, 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.