eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszyn › wykonanie budynku komunalnego na terenie działek u numerach ewid. 1041/1, 1041/2, 1041/3, 1041/4 przy ul. Godebskiego 1 w Raszynie, wraz z przyłączami

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-08

POZYCJA 46917

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Raszyn: wykonanie budynku komunalnego na terenie działek u numerach ewid. 1041/1, 1041/2, 1041/3, 1041/4 przy ul. Godebskiego 1 w Raszynie, wraz z przyłączami Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Raszyn, do kontaktów: Elżbieta Musialska, Ireneusz Bieńkowski, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7017770, fax 022 7017778, e-mail: zam.publ@raszyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.raszyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): - Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): - Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie budynku komunalnego na terenie działek u numerach ewid. 1041/1, 1041/2, 1041/3, 1041/4 przy ul. Godebskiego 1 w Raszynie, wraz z przyłączami. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Godebskiego 1 w Raszynie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie komunalnego budynku mieszkalnego wielorodzinnego, dwuklatkowego, trzykondygnacyjnego, częściowo podpiwniczonego, z częściowo użytkowym poddaszem na terenie działek o numerach ewid. 1041/1, 1041/2, 1041/3, 1041/4, przy ul. Godebskiego 1 w Raszynie, wraz z przyłączami. Budynek składa się z dwóch jednoklatkowych skrzydeł oznaczonych w projekcie: A i B, o łącznej liczbie 31 lokali ( skrzydło A - 8 lokali, skrzydło B - 23 lokale, w tym 3 na poddaszu i 6 dla osób niepełnosprawnych. Budynek przylega do istniejącego budynku nr 1B. Łączna kubatura budynku brutto: 5848,87 m3. Powierzchnia użytkowa: 1519,26 m2, w tym: - powierzchnia użytkowa lokali socjalnych - 1148,65 m2, - powierzchnia piwnic lokatorskich - 84,89 m2, - powierzchnia pomieszczeń pomocniczych i technicznych - 46,34 m2, - komunikacja - 239,38 m2. Na zakres przedmiotu zamówienia składają się: a) roboty konstrukcyjno - budowlane, obejmujące wykonanie: - ław fundamentowych żelbetowych, - ścian fundamentowych i ścian piwnic z bloczków betonowych, - ścian nadziemia z bloczków wapienno-piaskowych 3NFD, - stropów z elementów prefabrykowanych kanałowych, - biegów schodowych żelbetowych wylewanych, - dachu o konstrukcji drewnianej, płatwiowo-kleszczowej pokrytej blacho-dachówką, ocieplonego w części mieszkalnej wełną mineralną grubości 20 cm, - elewacji w technologii lekkiej-mokrej( ocieplenie ścian wełną mineralną gr. 15 cm ), - zamontowania stolarki okiennej z PCV o współczynniku przenikania ciepła dla okna k < 1,1 W/m2K i drzwiowej zewn. i wewn. drewnianej, - robót wykończeniowych w zakresie: podłogi w lokalach mieszkalnych ( za wyjątkiem sanitarnych ) - wykładzina PCV; podłogi w pomieszczeniach sanitarnych, klatkach schodowych, korytarzach - terrakota ( lub gres ); ściany łazienek, korytarzy, klatek schodowych - lamperia olejna do wys. 1,5 - 2 m. b) instalacji wewnętrznych, tj.: 1. instalacji wody ciepłej i zimnej z rur PP ( w każdym mieszkaniu przewidziano wodomierz ). 2. instalacji kanalizacyjnej z rur PVC. 3. instalacji c.o. pompowej, zamkniętej z rur PP ( grzejniki płytowe, stalowe ). 4. instalacji gazowej wewnętrznej z rur stalowych czarnych z gazomierzami w skrzynkach na korytarzu. 5. kotłowni gazowej z kotłem atmosferycznym o mocy 96 kW i podgrzewaczem pojemnościowym 500 l, oraz z automatyką pogodową i zabezpieczeniem przed wypływem gazu, c) przyłączy zewnętrznych do w/w instalacji, tj.: 1. wodociągowego od istniejącej sieci w ul. Godebskiego z rur PE. 2. kanalizacyjnego do istniejącej sieci w ul. Godebskiego z rur PVC ze studniami betonowymi i PVC. 3. gazowego z rur stalowych czarnych. 4. elektrycznego ( kabel ziemny YAKX 4x120 mm2 plus bednarka FeZn 30x4 ). d) zagospodarowania terenu, tj.: 1. nowego zjazdu od ul. Godebskiego oraz przebudowy istniejącego - pow. 42 m2 ( kostka betonowa szara gr. 8 cm ). 2. dróg wewnętrznych o szerokości od 3,5 m do 6,0 m, 23 miejsc postojowych - pow. 1026 m2 ( kostka betonowa ażurowa kolorowa gr. 8 cm ). 3. chodników o szerokości od 1,5 do 3,0 m ( kostka betonowa szara gr. 6 cm ). 4. założenia trawników - pow. 1780 m2. 5. elementów małej architektury. 6. ogrodzenia od strony ul. Godebskiego. Gwarancja na wykonane roboty i wbudowane materiały winna wynosić min. 36 m-cy. Gwarancja na zainstalowane urządzenia i wyposażenie winna odpowiadać okresowi gwarancji udzielonej przez producenta, nie może być jednak krótsza niż 12 m-cy od daty odbioru ostatecznego przedmiotu umowy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 Euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 13

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 25 000 zł ( dwadzieścia pięć tysięcy złotych ). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. ) 2/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.), 3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 3.1/ wykażą się realizacją z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 ( pięciu ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 zamówień (rozpoczętymi i zakończonymi), odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegającymi na wykonaniu budynków mieszkalnych wielorodzinnych, hoteli itp., o wartości min. 1,5 mln zł brutto każde (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie ). Uwaga: Za termin zakończenia realizacji ustala się datę podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 3.2/dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym min.4 następującymi osobami: a)1 osobą ( Kierownik Budowy ), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b)1 osobą (Kierownik robót sanitarnych) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) 1 osobą (Kierownik robót elektrycznych) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, d) 1 osobą (Kierownik robót drogowych) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, i wpisanymi na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1mln zł, b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą jak 500 000 zł. UWAGA: W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia: - każdy z Wykonawców winien spełniać warunki określone w pkt. 1, 2 i 4b). W przypadku warunków określonych: - w pkt.: 3.1 - winien być on spełniony przez min. 1 ( jednego ) Wykonawcę, - w pkt. 3.2a), 3.2b), pkt.3.2c), 3.2d) i 4a) - winny być one spełnione przez 1 ( jednego ) Wykonawcę lub przez wszystkich Wykonawców łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o niżej wymienione dokumenty złożone wraz z ofertą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp. 2/ Dokumenty przewidziane w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.: 2.1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/, a w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis właściwego rejestru dla każdego ze wspólników /wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/. 2.2/ aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego /wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert/, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.3/ aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego /wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.4/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, tj. w przypadku: A/ osób posiadających polskie obywatelstwo - dokument z Krajowego Rejestru Karnego, B/ osób nie posiadających polskiego obywatelstwa - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia określonej osoby ( zgodnie z art. 2 pkt. 9 Ustawy z dnia 13.06.2003 r. O udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium RP - kraj pochodzenia to państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić, lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje, /wystawione nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/, 2.5/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (składają tylko podmioty zbiorowe w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary), /wystawiona nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/, UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1, 2.2, 2.3 lub 2.5, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej UWADZE oraz w pkt. 2.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 2.6/ Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 ( pięciu ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 2.7/ Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z załączeniem odpowiednich uprawnień i aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 2.9/ Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert ), w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca min. wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową (informacja winna zawierać w treści kwotę dostępnych środków ( wymagana wysokość: co najmniej 1 mln zł ). 2.10/ Polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą jak 500 000 zł. UWAGA:W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców, dla udokumentowania spełnienia określonych warunków zamieszczonych w pkt. dot. \Warunków udziału w postępowaniu\.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.raszyn.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem lub w kasie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 02.11.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.10.2006, godzina 12:30, Sala konferencyjna - pokój nr 102.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.