eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów › Pełnienie czynności operatora usługi polegającej na organizowaniu imprez kulturalnych i innych wynikających z funkcji zabytkowych obiektów Resursy i Kręgielni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-23

Żyrardów: Pełnienie czynności operatora usługi polegającej na organizowaniu imprez kulturalnych i innych wynikających z funkcji zabytkowych obiektów Resursy i Kręgielni
Numer ogłoszenia: 469112 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żyrardów , Plac Jana Pawła II 1, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 046 8581567, faks 046 8553782.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie czynności operatora usługi polegającej na organizowaniu imprez kulturalnych i innych wynikających z funkcji zabytkowych obiektów Resursy i Kręgielni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług szczegółowo określonych w niniejszej SIWZ. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy organizację usług polegających na organizowaniu imprez kulturalnych i innych wynikających z funkcji zabytkowych obiektów Resursy i Kręgielni zgodnych z umową o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego, a także zgodnie z dokumentem Zalecenia dla wnioskodawców z działania 6.1 Kultura w ramach RPO WM dotyczące realizacji inwestycji kulturalnych. Projekt dot. rewaloryzacji obiektów Resursy i Kręgielni został zrealizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 (priorytet VI - 06.00.00 - Wykorzystanie walorów naturalnych i kulturowych dla rozwoju turystyki i rekreacji, działanie 6.1.- 06.01.00 - Kultura, przy udziale środków unijnych i środków własnych Gminy Żyrardów. Tytuł Projektu Rewaloryzacja zabytkowych obiektów Resursy i Kręgielni w Żyrardowie oraz ich adaptacja na cele kulturalno-artystyczne. Wszystkie materiały informacyjne i promocyjne oraz dokumentacja dotycząca realizowanej umowy niezależnie od wielkości, rodzaju i techniki wykonania, powinny zostać oznaczone przez Operatora zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie działań informacyjno - promocyjnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, 1) w budynku zabytkowej Resursy: a) usługi polegające na organizowaniu imprez wynikających z funkcji kulturalnej, turystycznej i widowiskowo - estradowej Obiekt daje ogromne możliwości organizacji imprez kulturalnych, widowisk i koncertów. Wykonawca w ramach prowadzonych działań może przygotowywać działania kulturalne w zakresie muzyki, literatury, sztuki, filmu, edukacji, czy galerii. Zgodnie z zapisami wniosku aplikacyjnego oraz jego załączników (studium wykonalności) w każdym roku działalności należy zrealizować co najmniej 31 nowych ofert programowych w zakresie kultury, bezpłatnych, ogólnodostępnych. Dodatkowo operator będzie zobowiązany do monitorowania liczby osób odwiedzających Resursę i Kręgielnię, a następnie przestawiania comiesięcznych raportów Zamawiającemu. Szczegółowe działania w minimalnym zakresie są przedstawione w załączniku nr 3 do SIWZ. b) usługi polegające na wykorzystywaniu zaplecza Resursy ujętego we wniosku o dofinansowanie Rewaloryzacja zabytkowych obiektów Resursy i Kręgielni oraz ich adaptacja na cele kulturalne i artystyczne. Zgodnie z zapisami wniosku aplikacyjnego oraz jego załączników (studium wykonalności) istnieje możliwość prowadzenia działalności związanej z wykorzystywaniem zaplecza Resursy. W budynku Resursy przewiduje się część konferencyjno-widowiskową oraz część klubową. Dodatkowo w budynku znajduje się zaplecze kuchenne wraz z pomieszczeniami gospodarczo-magazynowymi oraz baza noclegowa, która będzie udostępniana artystom i osobom odwiedzającym Resursę. Całość zaplecza Resursy jest w pełni wyposażona. Całe wyposażenie będzie przekazane Operatorowi na podstawie osobnej umowy użyczenia wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym. Operator jeśli zdecyduje się na prowadzenie działalności związanej z bazą noclegową musi stosować ustawę o usługach turystycznych z dnia 29 sierpnia 1997 r.. Zamawiający ustala zakres realizowania tego zamówienia, jednak Operator może dodatkowo prowadzić inną działalność niezwiązaną z przedmiotem zamówienia i uzyskiwać z niej pożytki, które będą miały wpływ na zmniejszenie zaproponowanej kwoty wynagrodzenia w ofercie Operatora. 2) w budynku zabytkowej Kręgielni: a) usługi polegające na zapewnieniu bezpieczeństwa i udostępnieniu zwiedzającym budynku Kręgielni W budynku zabytkowej Kręgielni zorganizowana została wystawa we współpracy z Muzeum Mazowsza Zachodniego. Wykonawca musi zapewnić bezpieczeństwo budynku Kręgielni oraz eksponatów w nim się znajdujących. W porozumieniu z Zamawiającym istnieje również możliwość przygotowania innych wystaw uzupełniających ofertę Kręgielni. Budynek Kręgielni będzie obiektem ogólnodostępnym, z którego korzystać będą mogli zarówno mieszkańcy Miasta, regionu jak i przyjeżdżający turyści. Funkcjonować będzie co najmniej w godzinach od 10.00 do 16.00. 3) prowadzenie Centrum Informacji Kulturalnej w Resursie W obiekcie Resursy funkcjonuje Centrum Informacji Kulturalnej (CIK), które zajmuje się gromadzeniem i upowszechnianiem informacji na temat wydarzeń kulturalnych w Żyrardowie, na terenie powiatu żyrardowskiego i Mazowsza Zachodniego. Dysponuje bazą materiałów promocyjnych, ulotek, plakatów, programów, repertuarów itp. CIK Resursa promuje różnego rodzaju imprezy kulturalne: od wystaw, przez festiwale i koncerty po spotkania literackie. Pomoże ciekawie zaplanować czas wolny. Doskonała lokalizacja w centrum Żyrardowa ułatwi dotarcie do CIK mieszkańcom regionu i turystom. Do podstawowych zadań CIK będzie należało: - świadczenie informacji kulturalnej na rzecz mieszkańców regionu i Miasta, turystów, a także centrów i biur informacji kulturalnej na terenie kraju i za granicą, - współpraca z przedstawicielami branży turystycznej regionu, - gromadzenie i aktualizowanie informacji o wydarzeniach kulturalnych odbywających się w Mieście i w województwie mazowieckim, - gromadzenie i przetwarzanie danych dot. potrzeb kulturalnych w regionie, - opracowanie bazy obiektów kultury w województwie mazowieckim z określeniem dostępności dla osób niepełnosprawnych, - mobilizowanie do korzystania z szerokiej oferty kulturalnej regionu, - promocja oferty kulturalnej Mazowsza (np. kolportaż materiałów reklamowych itd.), - promocja lokalnych imprez kulturalnych, - prowadzenie strony internetowej. Ponadto zadaniem CIK będzie przygotowanie internetowego informatora nt. placówek kultury znajdujących się na terenie powiatu żyrardowskiego wraz z kalendarzem imprez cyklicznych. CIK jest zobowiązany do sprzedaży gadżetów Miasta Żyrardowa, których rodzaj i cena zostaną pisemnie uzgodnione z Zamawiającym. Rozpoczęcie sprzedaży gadżetów odbędzie się najpóźniej po miesiącu od dnia podpisania umowy. CIK, zgodnie z przyznanym Certyfikatem Polskiego Systemu Informacji Turystycznej posiada Kategorię czwartą (****). Operator ma obowiązek utrzymania Kategorii czwartej (najwyższej) do dnia 27 września 2013, a po upływie wskazanego terminu do zgłoszenia CIT do ponownej Certyfikacji przeprowadzanej przy współpracy POT i ROT. 4) utrzymanie budynku zabytkowej Resursy i Kręgielni - ponoszenie wszelkich kosztów związanych z utrzymaniem budynków, w tym koszty mediów (energia elektryczna, centralne ogrzewanie, woda i kanalizacja) oraz inne niezbędne do prawidłowego funkcjonowania obiektów. Obiekty wraz z wyposażeniem, a także teren przyległy zostaną przekazane Wykonawcy w formie odrębnej umowy na czas trwania przedmiotu zamówienia. Przez cały czas trwania umowy, Wykonawca bezpłatnie zapewni Zamawiającemu 10 miejsc wraz z biletami na każdą imprezę lub wydarzenie odbywające się w Obiektach. W przypadku rezygnacji, za uprzednim powiadomieniem, z ich wykorzystania Wykonawca będzie miał prawo do korzystania z nich wedle własnego uznania. Resursa będzie obiektem ogólnodostępnym, z którego korzystać będą mogli zarówno mieszkańcy Miasta, regionu jak i przyjeżdżający turyści. Funkcjonować będzie co najmniej w godzinach od 8.00 do 20.00 w dni powszednie oraz od 10.00 do 16.00 w dni wolne od pracy z wyjątkiem świąt kościelnych i państwowych. Wykonawca nie może ograniczać dostępności do obiektu, poprzez np. stałe rezerwacje. O ile nakazują tego względy bezpieczeństwa i ograniczenia przepustowości, Zamawiający powinien mieć możliwość ciągłego dostępu do obiektu. Zamawiający rezerwuje sobie prawo do nieodpłatnego korzystania z Resursy (oprócz miejsc noclegowych) w następujących wypadkach: 1) dwa weekendy w miesiącu, przy czym jako weekend Zamawiający określa piątek od godz. 16.00 do poniedziałku do godz. 10.00 2) raz w miesiącu organizację spotkań z organizacjami pozarządowymi na Sali balowej i na Sali konferencyjnej (przy czym przez jeden dzień rozumie się od godz. 8.00 do godziny 20.00). Zamawiający będzie informował Wykonawcę o zapotrzebowaniu, co najmniej 7 dni przed spotkaniem 3) udostępnienie na organizację sesji Rady Miasta Żyrardowa.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia czasu trwania umowy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 63.51.30.00 - Usługi informacji turystycznej 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych 98.34.11.00 - Usługi zarządzania miejscami noclegowymi 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wykluczony Wykonawca, który nie wniesie wadium. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach, w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Nr 58 1240 3350 1111 0000 3540 1786 z podaniem numeru przetargu (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji). Zaleca się potwierdzenie kopi przelewu - za zgodność z oryginałem. 6. Wadium wniesione przelewem na konto Zamawiającego uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto zamawiającego będzie uznane kwotą wadium. 7. Dowód wniesienia wadium musi być dołączone, jako załącznik do oferty.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nastąpi na podstawie przedłożonych dokumentów (wg zasady spełnia - nie spełnia)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nastąpi na podstawie przedłożonych dokumentów (wg zasady spełnia - nie spełnia)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nastąpi na podstawie przedłożonych dokumentów (wg zasady spełnia - nie spełnia)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nastąpi na podstawie przedłożonych dokumentów (wg zasady spełnia - nie spełnia)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nastąpi na podstawie przedłożonych dokumentów (wg zasady spełnia - nie spełnia)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Informacja o wykonawcy i zakresie jego doświadczenia zawodowego, w której określona zostanie liczba lat doświadczenia w zakresie organizacji imprez kulturalnych oraz rodzaj prowadzonej działalności, osiągnięcia i sukcesy w tej dziedzinie, a także informację na temat zorganizowanych imprez kulturalnych w ciągu 3 lat przed dniem otwarcia ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie w organizacji imprez kulturalnych - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwość zmiany warunków umowy: 1.Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku, gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego. Zmiana terminu realizacji zamówienia dokonywana jest o czas umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu zamawiającego; 2) zmiana osób Stron odpowiedzialnych za realizację umowy, jeśli z przyczyn losowych taka zmiana będzie konieczna; 3) zmiana w przypadku zaistnienia sytuacji, której nie dało się przewidzieć, a jest ona korzystna dla zamawiającego Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, tylko na warunkach określonych w SIWZ. Z zastrzeżeniem powyższych postanowień niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrardow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żyrardowa, Plac Jana Pawła II Nr 1, 96-300 Żyrardów, pokój 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2012 godzina 15:00, miejsce: Urząd Miasta Żyrardowa, Plac Jana Pawła II Nr 1, 96-300 Żyrardów, pokój 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Rewaloryzacja zabytkowych obiektów Resursy i Kręgielni oraz ich adaptacja na cele kulturalne i artystyczne współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.