eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Dostawa sprzętu jednorazowego do intensywnej opieki układu oddechowego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Wojewódzkiego w Jeleniej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-07

Jelenia Góra: Dostawa sprzętu jednorazowego do intensywnej opieki układu oddechowego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Wojewódzkiego w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 46904 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Wojewódzki, ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7537286, fax 075 7543883.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego do intensywnej opieki układu oddechowego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Wojewódzkiego w Jeleniej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego do intensywnej opieki układu oddechowego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Wojewódzkiego w Jeleniej Górze z podziałem na zasania tj.:PAKIET NR 1- CEWNIKI DO ODSYSANIA GÓRNYCH DRÓG ODDECHOWYCH ;PAKIET NR 2 - CEWNIKI DO DRENAŻU KLATKI PIERSIOWEJ; PAKIET NR 3 - ZESTAW DO DRENAŻU KLATKI PIERSIOWEJ Z WYMIENNĄ KOMORĄ ; PAKIET NR 4 - ZESTAW DO DRENAŻU KLATKI PIERSIOWEJ - TRZYKOMOROWY; PAKIET NR 5- ZESTAW CZTEROOKOMOROWYT DO DRENAŻU KLATKI PIERSIOWEJ; PAKIET NR 6-ZESTAW DO PUNKCJI OPŁUCNEJ;PAKIET NR 7- DRENY ŁĄCZĄCE I CEWNKI TLENOWE; PAKIET NR 8- MASKA DO APARATU AMBU I MASKA TLENOWA Z DRENEM ; PAKIET NR 9- APARAT DO NAWILŻANIA POWIETRZEM Z SYSTEMACH TLENOWYC;PAKIET NR 10- ZAMKNIĘTE SYSTEMY DO ODSYSANIA TCHAWICZO-OSKRZELOWEGO DLA NOWORODKÓW 24-GODZINY; PAKIET NR 11- ZAMKNIĘTE SYSTEMY DO ODSYSANIA TCHAWICZO-OSKRZELOWEGO DLA NOWORODKÓW 48 GODZINY; PAKIET NR 12- PROWADNICE DO RUREK INTUBACYJNYCH; PAKIET NR 13- RURKA TRACHEOSTOMIJNA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU; PAKIET NR 14- RURKA TRACHEOSTOMIJNA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ; PAKIET NR 15- MASKA KRTANIOWA WIELOKROTNEGO UŻYTKU; PAKIET NR 16- OSPRZĘT DO INHALATORA THOMEX ; PAKIET NR 17- FILTR ODDECHOWY DO UKŁADÓW ODDECHOWYCH bez portu kapno; PAKIET NR 18- FILTR ODDECHOWY DO UKŁADÓW ODDECHOWYCH Z portem kapno

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki Oryginalny kod CPV: 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu Oryginalny kod CPV: 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.16.40 - Dreny Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.40 - Dreny Oryginalny kod CPV: 33.15.71.10 - Maski tlenowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.71.10 - Maski tlenowe Oryginalny kod CPV: 33.15.78.10 - Urządzenia do terapii tlenowej Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.78.10 - Urządzenia do terapii tlenowej Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.20.00 - Wyroby wielokrotnego użytku Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne Oryginalny kod CPV: 29.23.11.10 - Wymienniki ciepła Kod CPV wg słownika 2008: 42.51.11.00 - Wymienniki ciepła .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 18.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta ma być zabezpieczona wadium w wysokości : Pakiet nr 1 -834,00 zł.; Pakiet nr 2- 238,00 zł. ; Pakiet nr 3- 115,00 zł. ; Pakiet nr 4- 96,00 zł.; Pakiet nr 5- 216,00 zł. ; Pakiet nr 6- 500,00 zł. , Pakiet nr 7- 280,00 zł.; Pakiet nr 8- 88,00 zł. ; Pakiet nr 9- 867,00 zł. ; Pakiet nr 10- 696,00 zł.; Pakiet nr 11- 3.660,00 zł. ; Pakiet nr 12- 102,00 zł. ; Pakiet nr 13- 22,00 zł. ;Pakiet nr 14 - 288,00 zł.; Pakiet nr 15- 560,00 zł. ; Pakiet nr 16- 24,00 zł. ; Pakiet nr 17- 1.670,00 zł. ; Pakiet nr 18- 5.580,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy e) spełniają wymogi zawarte w SIWZ. W toku badania i oceny ofert Zamawający będzie posługiwał się kryteriami spełnia/ nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony i podpisany formularz oferty wg załączonego wzoru (załącznik nr 2) , określenie terminu dostawy każdej partii zamówionego towaru ( max do 5 dni roboczych) - należy wpisać do formularza oferty - załącznik nr 2 ,określenie ostatecznych warunków i terminu płatności (min termin płatności min 30 dni )- należy wpisać do formularza oferty załącznik nr 2 , określenie stałości cen (min. 24 miesiące ) - należy wpisać do formularza oferty, określenie terminu ważności zaoferowanego asortymentu - należy wpisać do formularza ofert załącznik nr 2 , uzupełniony wykaz-asortymentowo ilościowy wraz z formularzem cenowym (załącznik nr 1) ,aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający);oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 3 i 4) ; W celu potwierdzenia bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, że zaoferowane wyroby posiadają stosowne, ważne dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP oraz że Wykonawca posiada odpowiednie koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym , oświadczenie Wykonawcy , że w każdym czasie na życzenie Zamawiającego przedstawi mu wszystkie atesty i dopuszczenia wymagane prawem na oferowany asortyment, oświadczenie Wykonawcy ,że na żądanie Zamawiającego dostarczy w ciągu 2 dni roboczych próbki zaoferowanego asortymentu w najmniejszych opakowaniach handlowych , dołączyć katalogi, foldery ( ze zdjęciami, rysunkami) na podstawie których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi, użytkowymi, itp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jgora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital Wojewódzki ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra - Dział Umów i Zaopatrzenia pok. 024-niski parter.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - SEKRETARIAT SZPITALA pok. 171.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CEWNIKI DO ODSYSANIA GÓRNYCH DRÓG ODDECHOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 POZYCJI ASORTYMENTOWYCH.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CEWNIKI DO DRENAŻU KLATKI PIERSIOWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 15 POZYCJI ASORTYMENTOWYCH.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZESTAW DO DRENAŻU KLATKI PIERSIOWEJ Z WYMIENNĄ KOMORĄ WYDZIELINY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 POZYCJIE ASORTYMENTOWE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZESTAW DO DRENAŻU KLATKI PIERSIOWEJ - TRZYKOMOROWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 POZYCJA ASORTYMENTOWA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZESTAW CZTEROOKOMOROWYT DO DRENAŻU KLATKI PIERSIOWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 POZYCJA ASORTYMENTOWA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZESTAW DO PUNKCJI OPŁUCNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 POZYCJA ASORTYMENTOWA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: DRENY ŁĄCZĄCE I CEWNKI TLENOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 POZYCJE ASORTYMENTOWE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: MASKA DO APARATU AMBU I MASKA TLENOWA Z DRENEM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 POZYCJ ASORTYMENTOWYCH.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.71.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: APARAT DO NAWILŻANIA POWIETRZEM Z SYSTEMACH TLENOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 POZYCJE ASORTYMENTOWE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZAMKNIĘTE SYSTEMY DO ODSYSANIA TCHAWICZO-OSKRZELOWEGO DLA NOWORODKÓW 24-GODZINY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 POZYCJE ASORTYMENTOWE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZAMKNIĘTE SYSTEMY DO ODSYSANIA TCHAWICZO-OSKRZELOWEGO DLA NOWORODKÓW 48-GODZINY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 POZYCJE ASORTYMENTOWE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PROWADNICE DO RUREK INTUBACYJNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 POZYCJE ASORTYMENTOWE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: RURKA TRACHEOSTOMIJNA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 POZYCJA ASORTYMENTOWA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: RURKA TRACHEOSTOMIJNA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 POZYCJI ASORTYMENTOWYCH.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: MASKA KRTANIOWA WIELOKROTNEGO UŻYTKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 POZYCJE ASORTYMENTOWE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: OSPRZĘT DO INHALATORA THOMEX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 POZYCJE ASORTYMENTOWE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: FILTR ODDECHOWY DO UKŁADÓW ODDECHOWYCH bez portu kapno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 POZYCJE ASORTYMENTOWE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-1, 29.23.11.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: FILTR ODDECHOWY DO UKŁADÓW ODDECHOWYCH Z portem kapno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 POZYCJA ASORTYMENTOWA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 29.23.11.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.