eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połaniec › Dostawa sprzętu nagłaśniającego do świetlic na terenie Gminy Połaniec w ramach projektu Budowa i doposażenie świetlic wiejskich na obszarze Lokalnej Grupy Działania Dorzecze Wisły

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-18

Połaniec: Dostawa sprzętu nagłaśniającego do świetlic na terenie Gminy Połaniec w ramach projektu Budowa i doposażenie świetlic wiejskich na obszarze Lokalnej Grupy Działania Dorzecze Wisły
Numer ogłoszenia: 468590 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 406896 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Połaniec, ul. Ruszczańska 27/218, 28-230 Połaniec, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8650305, faks 015 8650328.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu nagłaśniającego do świetlic na terenie Gminy Połaniec w ramach projektu Budowa i doposażenie świetlic wiejskich na obszarze Lokalnej Grupy Działania Dorzecze Wisły.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych zestawów nagłośnieniowych do świetlic wiejskich na terenie Gminy Połaniec 2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z załączonym zakresem rzeczowym zamówienia. 3. Miejscem dostawy będzie siedziba Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Połaniec, ul. Ruszczańska 27, 28-230 Połaniec, 4. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty kart katalogowych zgodnych ze stanem faktycznym oferowanego zestawu nagłośnieniowego zawierających parametry pozwalające na ocenę spełniania wymaganych parametrów, 5. Występujące np. znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wszystkie wymagania Zamawiającego. Wszystkie wymienione w zakresie rzeczowym zamówienia, wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Na Wykonawcy ciąży obowiązek przedłożenia dokumentów potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia oferowane były kompletne, posiadały wymagane prawem atesty i certyfikaty oraz nie wymagały żadnych dodatkowych nakładów i były gotowe do pracy, 7. W dniu dostawy Wykonawca przekaże Zamawiającemu szczegółowe instrukcje obsługi zamawianych urządzeń w języku polskim oraz dostarczy Zamawiającemu certyfikaty bezpieczeństwa oraz dokumenty wymagane przez prawo, potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do używania na terenie Polski. 8. Wykonawca zapewni przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonych urządzeń. Szkolenie powinno zapewnić bezproblemową obsługę urządzeń. 9. Opisany przedmiot dostawy powinien być wolny od wad fizycznych i prawnych. Wszystkie urządzenia powinny być pierwszego gatunku i spełniać wymagania prawne, bezpieczeństwa oraz jakościowe odnośnie tego typu urządzeń. 10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczany sprzęt 36 miesięcznej gwarancji. 11. Zamawiający nie dopuszcza dostarczenia używanych urządzeń i osprzętu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Budowa i doposażenie świetlic wiejskich na obszarze Lokalnej Grupy Działania Dorzecze Wisły.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Czak Music Czak Mariusz, ul. Wiślana 11/3, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17642,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19996,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25338,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.