eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ZP/9/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-03

Łódź: Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ZP/9/2009
Numer ogłoszenia: 46844 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny , al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6302330, faks 042 6393952.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ZP/9/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mebli biurowych we wskazanych 11 jednostkach organizacyjnych UM w Łodzi opisanych w formularzu ofertowym- załączniku nr 1 SIWZ. Zamówienie dotyczy 9 pakietów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00 - 36.12.10.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Wykonawców, którzy wskażą w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierzają powierzyć Podwykonawcom, 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: - gdy jest ona niezgodna z ustawą, - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zawiera błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów. 4.Warunki dodatkowe: - Termin płatności - przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę - wynosi 30 dni od dnia doręczenia faktury, po uprzedniej dostawie dokonanej u bezpośredniego odbiorcy. - Zamawiający zastrzega sobie stałość cen w ciągu całego okresu trwania umowy. - Termin wykonania dostawy: w ciągu 3 tygodni od dnia podpisania umowy, - Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotu zamówienia do bezpośrednich odbiorców, tj. jednostek organizacyjnych UM - wskazanych w załączniku nr 6 SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Oferty wg załącznika nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o sposobie realizacji przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 SIWZ 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 prawa zamówień publicznych załącznik nr 4.1 SIWZ, 4. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1-4 prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4.2 SIWZ, 5. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1: 5.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5, składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 7. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa powyżej są składane w formie odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, a jeśli zostały sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę, 10.Upoważnienie (w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii ) do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 11.W przypadku wykonawców ubiegających się - występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) o udzielenie zamówienia, wymagane jest upoważnienie (w postaci oryginału) dla ustanowionego wspólnego pełnomocnika do czynności w zakresie reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów (np. oryginału pełnomocnictwa lub umowy spółki). Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty w momencie powoływania się na wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę. 12.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że zastosowane materiały, z których wykonano meble biurowe posiadają certyfikat na znak bezpieczeństwa lub certyfikat zgodności z PN lub aprobatą techniczną - załącznik nr 5 SIWZ 13.Wykonawca dołączy dokumentację - rysunki-fotografie oferowanych mebli biurowych obrazującą oferowany przedmiot zamówienia, jeśli posiada je w swojej ofercie, albo posłuży się wzorcami opracowanymi i zamieszczonymi w SIWZ przez Zamawiającego (załącznik nr 7). 14.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamawiający bezwzględnie żąda spełnienia - pod rygorem odrzucenia oferty - tego wymogu poprzez wypełnienie punktu nr 8 w formularzu oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Al. Kościuszki 4, w Biurze Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych - III p. pok. 22..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Al. Kościuszki 4, w Biurze Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych - III p. pok. 22..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.