eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › dostawa lin stalowych do kolejek spągowych dla Kopalń i Zakładów Kompanii Węglowej S.A. w 2006 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2005-09-09

POZYCJA 46839

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Katowice: dostawa lin stalowych do kolejek spągowych dla Kopalń i Zakładów Kompanii Węglowej S.A. w 2006 roku Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Kompania Węglowa S. A., do kontaktów: Jarosław Urbańczyk, ul. Powstańców 30, 40-039 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7572288, 7572231, 7572684, fax 032 7572288, 7572027, 7572304, e-mail: wzygmunt@kwsa.pl, www.kwsa.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Komapania Węglowa S.A. KWK Rydułtowy-Anna Dział Umów i Organizacji Przetargów budynek G, Mariusz Urbasik, ul. Leona 2, 44-280 Rydułtowy, woj. śląskie, tel. +48/32/72 94 498, fax +48/32/72 94 197, e-mail: m.urbasik@kwsa.pl, www.kwsa.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Kompania Węglowa S.A. Biuro Logistyki Materiałowej pok. 338, Jarosław Urbańczyk, ul. Powstańców 30, 40-039 Katowice, woj. śląskie, tel. +48/32/757 26 92, fax +4/32/757 23 04, e-mail: jurbanczyk@kwsa.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Komapania Węglowa S.A. KWK Rydułtowy-Anna Dział Umów i Organizacji Przetargów budynek G, Mariusz Urbasik, ul. Leona 2, 44-280 Rydułtowy, woj. śląskie, tel. +48/32/72 94 498.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa lin stalowych do kolejek spągowych dla Kopalń i Zakładów Kompanii Węglowej S.A. w 2006 roku. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Liny stalowe (oznaczenie zgodne z normą PN-EN 12385), przeznaczone do zastosowania w kolejkach spągowych: Zadanie nr 1- Lina stalowa (do kolejek spągowych) 25 6x36WS-IWRC 1770 B sZ; Zadanie nr 2 - Lina stalowa (do kolejek spągowych) 27 6x36WS-IWRC 1770 B sZ; Zadanie nr 3 - Lina stalowa (do kolejek spągowych) 28 6x36WS-FC 1770 B zS; Zadanie nr 4 - Lina stalowa (do kolejek spągowych) 28 6x31WS-FC 1770 B zS;0 Zadanie nr 5 - Lina stalowa (do kolejek spągowych) 27 6x36WS-IWRC 1770 B sZ - (rdzeń stalowy - lina 6x19S-FC). Wykonanie lin - wg normy PN-EN 12385, potwierdzone przy dostawie każdej partii lin Świadectwem oraz wynikami badań zgodnie z w/w normą. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kopalnie i Zakłady Kompanii Węglowej S.A. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.41.10.00 - Skrętki Kod CPV wg słownika 2008: 44.31.10.00 - Skrętki 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę lin stalowych do kolejek spągowych dla Kopalń i Zakładów Kompanii Węglowej S.A. w 2006 roku - w ilości 506 061 [kg] (ogółem wszystkie zadania). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wyk. wraz z ofertą winien wnieść wadium w wys. 70500 PLN dla całego przedm. zam. Wadium na poszcz. cz. określ. będzie w SIWZ.Min. wym. okr. gwar.-12m-cy od daty dostarcz. tow. do mag. wł. KWK/Zakładu. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Preferowany termin płatności wynosi 60 dni, a wymagany nie krótszy niż 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego, wystawionej na podstawie dokumentu odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzonego przez Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą się w okresie ostatnich trzech lat licząc od ostatecznego terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizacją dostaw których wartość netto [PLN] jest większa od: Dla zadania nr 1- 400 000,00 PLN Dla zadania nr 2 - 1 700 000,00 PLN Dla zadania nr 3 - 300 000,00 PLN Dla zadania nr 4 - 400 000,00 PLN Dla zadania nr 5 - 1 600 000,00 PLN Razem dla realizacji całości przedmiotu zamówienia 4 400 000,00 [PLN] . Rodzaj dostaw nie musi być tożsamy z przedmiotem zamówienia. W przypadku składania wniosku na więcej niż jedno zadanie wartość dostaw zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat licząc od ostatecznego terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), musi być większa od sumy wartości dostaw określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych zadań, na które Wykonawca składa wniosek. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. uzyskali średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi o wartości większej niż określone w pkt. III.2.1) ppkt. 1.2. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego Zamawiający dokona weryfikacji sytuacji ekonomicznej Wykonawcy na podstawie innych dokumentów potwierdzających przychody za okres jak w zdaniu poprzednim. W przypadku składania wniosku na więcej niż jedno zadanie wartość średniego rocznego przychodu za ostatnie trzy lata obrotowe (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) musi być większa od sumy wartości określonej przez Zamawiającego w pkt III.2.1) ppkt. 1.2. dla poszczególnych zadań na które Wykonawca składa wniosek. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. 1.5. Wniosą wadium na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Wykonawcy wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składają oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w pkt. III.2.1) ppkt. 1. - zgodnie z art. 22 oraz art. 44 ustawy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wykonawcy w celu potwierdzenia warunków, o których mowa w pkt. III.2.1) ppkt. 1.1. oraz pkt. III.2.1) ppkt. 1.4. winni dołączyć do wniosku: 1.Oryginał lub kserokopię, poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnych zaświadczeń naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1) Status prawny punkty 1., 2., 4. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1) Status prawny punkty 3., 5. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty /przychody/ za okres jak w zdaniu poprzednim. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw licząc od ostatecznego terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, /dostawy nie muszą być tożsame z przedmiotem zamówienia/ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 2.1.4) Inne informacje: 1.Pozostałe dokumenty wymagane do dołączenia do wniosku przez Zamawiającego: 1)Oświadczenie o spełnieniu wymaganych parametrów techniczno - użytkowych przedmiotu zamówienia określ. w pkt. II.1.6) Opis/ przedmiot zamówienia. 2)Deklarację zgodności-oświadczenie producenta, iż oferowany wyrób spełnia wymagania prawa polskiego i Unii Europejskiej w zakresie wprowadzenia na rynek i do użytku w podziemnych wyrobiskach zakładów górniczych. 3)W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem przedmiotu zamówienia, do Wniosku zobowiązany jest dołączyć dokument legitymujący zdolność Wykonawcy do nabycia przedmiotu zamówienia wskazanego we wniosku - aktualne oświadczenie producenta (podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania) zapewniające Wykonawcy dostarczenie przedmiotu zamówienia w celu realizacji dostaw w 2006 roku, wynikających z niniejszego postępowania. 2.Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia składają do Zamawiającego Wniosek o dopuszczenie do udziału postępowaniu (w trybie - negocjacje z ogłoszeniem). Wraz z wnioskiem Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. III.2.1) ppkt. 1. oraz dokumenty, o których mowa w pkt. III.2.1.1) Status prawny - wymagane dokumenty, III.2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty, III.2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty oraz III.2.1.4) Inne informacje ppkt. 1. 3.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i spełnienia wymagań formalnych, których mowa w Sekcji III wg formuły spełnia bądź nie spełnia. Brak spełnienia warunków określonych w Sekcji III spowoduje odrzucenie złożonego wniosku. W przypadku stwierdzenia na etapie oceny wniosków braków lub rozbieżności z wymaganiami Zamawiającego przedstawionych dokumentów wymienionych w III.2.1.4) Inne informacje ppkt. 1., Zamawiający dopuści Wykonawcę do dalszego etapu postępowania z zastrzeżeniem, iż Wykonawca złoży dodatkowe, uzupełnione dokumenty wraz z ofertą. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji dokumentów wymienionych w pkt. III.2.1.4) Inne informacje ppkt 1. na każdym etapie postępowania. W przypadku negatywnej weryfikacji Zamawiający odrzuci wniosek lub ofertę. 4.Wymagania dodatkowe, gdy kilka podmiotów składa wspólnie wniosek. 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2)W przypadku, o którym mowa w pkt 1), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3)W przypadku kiedy wniosek. składa kilku Wykonawców wspólnie, wniosek. oraz wszystkie Załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 4)W przypadku kiedy kilku Wykonawców składa wniosek. wspólnie, do wniosku należy załączyć: a) Oświadczenie każdego uczestnika konsorcjum stwierdzające iż: Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podpisane przez osoby uprawnione. b) Dokumenty wymienione w pkt. III.2.1.1) ppkt 1., 2., 3., 4. i 5. wystawione indywidualnie dla każdego z Wykonawców. c) Wspólny wniosek podpisany przez ustanowionego pełnomocnika. d) Dokument jednoznacznie wskazujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i ich pełnomocnika oraz jego zakres umocowań. 5.Kwalifikowanie złożonych wniosków: Zamawiający zaprosi do negocjacji max 10 wykonawców dla każdego zadania, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 10 dla pojedynczego zadania, Zamawiający zaprosi max 10 wykonawców, którzy wykazali się najwyższym średnim rocznym przychodem za ostatnie trzy lata obrotowe (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi. 6.Informacje dotyczące sposobu przygotowania wniosku zawarte zostały w pkt. VI.4) INFORMACJE DODATKOWE niniejszego ogłoszenia. UWAGA. Istnieje możliwość złożenia wniosku i dokumentów wymienionych w punkcie III.2.1.4) Inne informacje ppkt. 1 oraz ppkt. 4.4)a), a także dokumentu wymienionego w punkcie III.2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty (wykaz dostaw), na wzorach przygotowanych przez Zamawiającego. Przedmiotowe wzory można odebrać w siedzibie Zamawiającego: Kompania Węglowa S.A., ul. Powstańców 30, 40-039 Katowice, Biuro Logistyki Materiałowej pok. 338. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 149 - 149128 z dnia 04.08.2005 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 10. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3350067. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 12.10.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 12.10.2005 godzina 08:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 31.10.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 14.11.2005, godzina 10:00, KW S.A., ul. Powstańców 30, 40 - 039 Katowice, sala nr_100_.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Sposób przygotowania wniosku: 1) Wniosek powinien być zaopatrzony w spis treści, 2) Wniosek oraz wszystkie załączniki muszą być sporządzone w języku polskim, pismem czytelnym i trwałym, 3) Dokumenty w języku obcym dołączone do wniosku składa się wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez tłumacza przysięgłego, 4) Wniosek oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi. Jeżeli wniosek i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo lub upoważnienie, które powinno być opłacone zgodnie z obowiązującymi przepisami, 5). Poprawki we wniosku muszą być naniesione czytelnie i opatrzone podpisem osoby/osób podpisującej/ych wniosek, 6) Wszystkie strony wniosku powinny być kolejno ponumerowane (w tym strony nie zapisane), a wniosek zszyty w sposób utrudniający jego naruszenie, 7) Wniosek należy. 5) Data wysłania ogłoszenia: 02.09.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.41.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa lin stalowych do kolejek spągowych dla Kopalń i Zakładów Kompanii Węglowej S.A. w 2006 roku. 3) Zakres lub wartość: Lina stalowa (do kolejek spągowych) 25 6x36WS-IWRC 1770 B sZ - ilość 47 900 kg. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.41.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa lin stalowych do kolejek spągowych dla Kopalń i Zakładów Kompanii Węglowej S.A. w 2006 roku. 3) Zakres lub wartość: Lina stalowa (do kolejek spągowych) 27 6x36WS-IWRC 1770 B sZ - ilość 196 880 kg. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.41.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa lin stalowych do kolejek spągowych dla Kopalń i Zakładów Kompanii Węglowej S.A. w 2006 roku. 3) Zakres lub wartość: Lina stalowa (do kolejek spągowych) 28 6x36WS-FC 1770 B zS - ilość 34 129 kg. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.41.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa lin stalowych do kolejek spągowych dla Kopalń i Zakładów Kompanii Węglowej S.A. w 2006 roku. 3) Zakres lub wartość: Lina stalowa (do kolejek spągowych) 28 6x31WS-FC 1770 B zS - ilość 53 152 kg. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.41.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa lin stalowych do kolejek spągowych dla Kopalń i Zakładów Kompanii Węglowej S.A. w 2006 roku. 3) Zakres lub wartość: Lina stalowa (do kolejek spągowych) 27 6x36WS-IWRC 1770 B sZ (rdzeń stalowy - lina 6x19S-FC)- ilość 174 000 kg. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.