Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-04
Rybnik: Roboty budowlane w zakresie wykonania systemu telewizji dozorowej w Oddziale
ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2, w Inspektoracie ZUS w Raciborzu, w Pszczynie oraz w Tychach.
Numer ogłoszenia: 46824 - 2013; data zamieszczenia: 04.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Rybniku , ul. Reymonta 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4222600, faks 032 4224958.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w zakresie wykonania systemu telewizji dozorowej w Oddziale ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2, w Inspektoracie ZUS w Raciborzu, w Pszczynie oraz w Tychach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wykonania systemu telewizji dozorowej w Oddziale ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2, w Inspektoracie ZUS w Raciborzu przy ul. Łąkowej 28, w Inspektoracie ZUS w Pszczynie przy ul. Kopernika 22, w Inspektoracie ZUS w Tychach przy ul. Ch. De Gaulle a 16. Zakres zamówienia obejmuje: a) CCTV w Oddziale ZUS w Rybniku: - demontaż istniejących urządzeń telewizji dozorowej, - montaż przewodów wchodzących w skład instalacji według projektu, - montaż 42 kamer (w tym 12 zewnętrznych stacjonarnych, 1 zewnętrznej obrotowej oraz 29 kamer wewnętrznych), - montaż osprzętu (w tym m.in. 3 rejestratorów, 3 monitorów oraz klawiatury sterującej), - wykonanie próby funkcjonowania zamontowanych elementów systemu telewizji dozorowej, - uruchomienie systemu telewizji dozorowej, - szkolenie z obsługi systemu, - przedłożenia kompletnej dokumentacji pozwalającej na ocenę prawidłowego wykonania zamówienia tj. dokumentów dotyczących wyrobów budowlanych użytych do robót oraz zastosowanych urządzeń, np. certyfikaty, deklaracje, aprobaty techniczne, instrukcje obsługi w języku polskim, gwarancje, jak również dokumentacji powykonawczej. b) CCTV w Inspektoracie ZUS w Raciborzu: - montaż przewodów wchodzących w skład instalacji według projektu, - montaż 19 kamer (w tym 6 zewnętrznych stacjonarnych oraz 13 kamer wewnętrznych), -montaż osprzętu (w tym m.in. 2 rejestratorów, 2 monitorów oraz klawiatury sterującej), - wykonanie próby funkcjonowania zamontowanych elementów systemu telewizji dozorowej, - uruchomienie systemu telewizji dozorowej, - szkolenie z obsługi systemu, - przedłożenia kompletnej dokumentacji pozwalającej na ocenę prawidłowego wykonania zamówienia tj. dokumentów dotyczących wyrobów budowlanych użytych do robót oraz zastosowanych urządzeń, np. certyfikaty, deklaracje, aprobaty techniczne, instrukcje obsługi w języku polskim, gwarancje, jak również dokumentacji powykonawczej. c) CCTV w Inspektoracie w Pszczynie: - demontaż istniejącego systemu telewizji dozorowej, - montaż przewodów wchodzących w skład instalacji według projektu, - montaż 21 kamer (w tym 5 zewnętrznych stacjonarnych, 2 kamer zewnętrznych obrotowych oraz 14 kamer wewnętrznych), - montaż osprzętu (w tym m.in. 2 rejestratorów, 2 monitorów oraz klawiatury sterującej), - wykonanie próby funkcjonowania zamontowanych elementów systemu telewizji dozorowej, - uruchomienie systemu telewizji dozorowej, - szkolenie z obsługi systemu, - przedłożenia kompletnej dokumentacji pozwalającej na ocenę prawidłowego wykonania zamówienia tj. dokumentów dotyczących wyrobów budowlanych użytych do robót oraz zastosowanych urządzeń, np. certyfikaty, deklaracje, aprobaty techniczne, instrukcje obsługi w języku polskim, gwarancje, jak również dokumentacji powykonawczej. d) CCTV w Inspektoracie w Tychach: - demontaż istniejącego systemu telewizji dozorowej, - montaż przewodów wchodzących w skład instalacji według projektu, - montaż 27 kamer (w tym 11 zewnętrznych stacjonarnych, 2 kamer zewnętrznych obrotowych oraz 14 kamer wewnętrznych), - montaż osprzętu (w tym m.in. 2 rejestratorów, 2 monitorów oraz klawiatury sterującej) - wykonanie próby funkcjonowania zamontowanych elementów systemu telewizji dozorowej, - uruchomienie systemu telewizji dozorowej, - szkolenie z obsługi systemu, - przedłożenia kompletnej dokumentacji pozwalającej na ocenę prawidłowego wykonania zamówienia tj. dokumentów dotyczących wyrobów budowlanych użytych do robót oraz zastosowanych urządzeń, np. certyfikaty, deklaracje, aprobaty techniczne, instrukcje obsługi w języku polskim, gwarancje, jak również dokumentacji powykonawczej. Zakres szczegółowy określają: projekty wykonawcze, przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 112.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z minimalną suma ubezpieczenia co najmniej 350.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1 Termin wykonania przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia okoliczności, których zaistnienie uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy w terminie. 2.Okolicznościami stanowiącymi podstawę zmiany terminu, o którym mowa w ust. 1, są: a)niemożliwe wcześniej do przewidzenia braki w dokumentacji projektowej, b)konieczność wykonania zamówień dodatkowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2, pokój nr 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2013 godzina 09:00, miejsce: siedziba Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2, pokój nr 28.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa toalety publicznej
- Zapewnienie dojazdu do windy przy Pawilonie VII osobom ze szczególnymi potrzebami w Klinicznym Szpitalu Psychiatrycznym SPZOZ w Rybniku
- Badania lekarskie strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych oraz badania lekarskie kandydatów na strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych z terenu Miasta Rybnika
- Modernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania: Zad. 1 ul. Św. Antoniego 11/2 i 11/3, Zad. 2 ul. Św. Antoniego 13/5 i 13/9
- Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Rycerskiej w Rybniku w dzielnicy Kłokocin
- Wykonanie przyłącza wodociągowego oraz przyłącza kanalizacji sanitarnej na potrzeby realizacji inwestycji budowlanej w Centrum Usług Wspólnych w Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- Wykonanie oświetlenia boiska do piłki nożnej o natężeniu 500Ix ze sterowaniem z możliwością obniżenia do 300Ix - Rozwój kultury fizycznej i sportu
- "Remont toalet w tym z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7" - etap I
- Modernizacja budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Krasieniec Stary
- Wykonanie remontu korytarza w przyziemiu oraz gabinetu zabiegowego Oddziału Okulistyki w budynku głównym Szpitala w Nysie
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej w Gilinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.