eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › REMONT POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH I WĘZŁÓW SANITARNYCH ORAZ KLATKI SCHODOWEJ W BUDYNKACH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 92/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-18

Grudziądz: REMONT POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH I WĘZŁÓW SANITARNYCH ORAZ KLATKI SCHODOWEJ W BUDYNKACH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 92/2013
Numer ogłoszenia: 468202 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 422810 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych -Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH I WĘZŁÓW SANITARNYCH ORAZ KLATKI SCHODOWEJ W BUDYNKACH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 92/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń piwnicznych i węzłów sanitarnych oraz klatki schodowej zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia określonymi w umowie . Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót następująco: 1)Zadanie nr 1: remont pomieszczeń piwnicznych w budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka w Grudziądzu. 2)Zadanie nr 2: remont węzłów sanitarnych oraz klatki schodowej w budynku nr 20 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 1 w Grudziądzu. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)Zadanie nr 1: remont pomieszczeń piwnicznych w budynku nr 1 w kompleksie przy ul. Jagiellończyka w Grudziądzu. ROBOTY: roboty malarskie pomieszczeń piwnicznych oraz korytarzy; modernizacja instalacji oświetleniowej i zasilającej gniazda wtyczkowe; montaż nowej stolarki drzwiowej; roboty malarskie stolarki okiennej; wymiana wykładzin podłogowych; częściowa wymiana instalacji centralnego ogrzewania; naprawa części elewacji i jej malowanie; naprawa stopnia przed wejściem do budynku; remont schodów przed budynkiem. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: wydzielenie etapów robót oświetlenie terenu prowadzonych robót poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót znaki informacyjne i ostrzegawcze na terenie prowadzonych robót wykonanie i utrzymanie zaplecza socjalnego i magazynowego budowy oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. 2012 r. poz. 1372): KOD CPV: 45111300-1 - roboty rozbiórkowe KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 45410000-4- roboty tynkarskie KOD CPV: 45232460-4 - roboty sanitarne KOD CPV: 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne KOD CPV: 90500000-2 - utylizacja odpadów 2)Zadanie nr 2: remont węzłów sanitarnych oraz klatki schodowej w budynku nr 20 w kompleksie przy ul. Czwartaków 1 w Grudziądzu. ROBOTY WEWNĘTRZNE: odnowienie powłok malarskich ścian i sufitów; odnowienie powłok malarskich stolarki okiennej; odnowienie powłok malarskich stolarki drzwiowej; częściowa wymiana wykładzin oraz posadzki z płytek ceramicznych. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: wydzielenie etapów robót; oświetlenie terenu prowadzonych robót; poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót; znaki informacyjne i ostrzegawcze na terenie prowadzonych robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza socjalnego i magazynowego budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót; wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. z 2012 r. poz. 1372): KOD CPV: 45442100 -8 - roboty malarskie KOD CPV: 45410000 -4 -roboty tynkarskie KOD CPV: 45232460- 4-roboty sanitarne KOD CPV: 45317000-2- instalacje elektryczne KOD CPV: 90500000- 2-utylizacja odpadów 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: przedmiary robót i specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót . 4.Budynek, teren, w zakresie których będą wykonywane roboty na czas wykonywania robót będą czynne. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zagwarantować ciągłość pracy, bez zakłóceń oraz zapewnić bezpieczeństwo i właściwe warunki korzystania z obiektów i terenu dla jego użytkowników. 5.Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 6.Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. 7.W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez złożenie opisu technicznego i podania nazwy produktu i producenta. 8.W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje materiały wskazane w dokumentacji. 9.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. 10.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i/lub Inspektora Nadzoru. 11.Wykonawca zobowiązany jest do: 1)zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt); 2)zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku, terenu i przebywającym w budynku i /lub na terenie robót oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie i terenie czynnym; 3)umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku, terenu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej; 4)realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku i/lub terenu. 12.Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 13.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach oraz udokumentowania tych czynności. 14.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu przygotowania oferty: 1)wizja lokalna będzie mogła mieć miejsce w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-13.00, nie później niż do 3 dnia przed terminem wyznaczonym na składanie ofert; 2)o dokonanie wizji lokalnej należy zwracać się pisemnie lub faksem pod nr: 56/ 458 32 22 - sprawa numer 92/2013. Zamawiający udzieli telefonicznie lub faksem lub pisemnie odpowiedzi wskazując termin wizji lokalnej. Osoby, które będą okazywać teren / budynek są upoważnione do udostępnienia budynku i terenu w zakresie jego okazania. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania należy kierować pisemnie bezpośrednio na adres Zamawiającego. 3)dokonania wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia może dokonać przedstawiciel Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, który udostępni przed rozpoczęciem wizji lokalnej imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, oraz dowód tożsamości; 4)z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół . 15.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.23.24.60-4, 45.31.00.00-3, 90.50.00.00-2, 45.31.70.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: remont pomieszczeń piwnicznych w budynku nr 1 w kompleksie przy ul. Jagiellończyka w Grudziądzu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogólnobudowlany mistrz Jurek Adrychowski,,, ul.Słoneczna 7, 86-134 Dragacz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45721,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47297,78

  • Oferta z najniższą ceną: 47297,78 / Oferta z najwyższą ceną: 65388,02

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: remont węzłów sanitarnych oraz klatki schodowej w budynku nr 20 w kompleksie przy ul. Czwartaków 1 w Grudziądzu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Remontowo - Budowlane Jacek Wierzbicki, Mokre 87, 86-300 Grudziadz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37939,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43688,59

  • Oferta z najniższą ceną: 43688,59 / Oferta z najwyższą ceną: 43688,59

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.