eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › prace zimowe na terenie Dzielnicy Praga Południe w sezonach 2002/2006; 2006/2007; 2007/2008



Ogłoszenie z dnia 2005-09-09

POZYCJA 46817

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: prace zimowe na terenie Dzielnicy Praga Południe w sezonach 2002/2006; 2006/2007; 2007/2008 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe, do kontaktów: Grazyna Jeżo, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8137164, fax 022 8100035, e-mail: dzp@pragapld.waw.pl, www.pragapld.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prace zimowe na terenie Dzielnicy Praga Południe w sezonach 2002/2006; 2006/2007; 2007/2008. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace zimowe na terenie Dzielnicy Praga Południe w Warszawie w sezonach 2005/2006; 2006/2007; 2007/2008 w zakresie: 1. Odśnieżania i posypywania piaskiem a gdy zajdzie tego potrzeba usuwania oblodzeń chodników przy parkach. 2. Posypywania piaskiem chodników przy parkach. 3. Odśnieżania i odladzania (bez posypywania piaskiem) jezdni. 4. Interwencyjnego odśnieżania chodników i jezdni. 5. Jednorazowego oczyszczenia po okresie zimowym. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa, teren dzielnicy Praga Południe. Kod NUTS: PL126. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówieniem objete sa chodniki i ulice na terenie dzielnicy: chodniki - 65.750 m2, trasy jezdni zimowego oczyszczania - 110.000 m2, trasy jezdni oczyszczanych po zimie - 469.839 m2. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: W sezonach 2005/2006; 2006/2007; 2007/2008 w okresach od 1 listopada do 30 kwietnia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.04.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokosci 50 000 PLN. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy 2% wartosci umowy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Uchwała Nr XLV/1088/2005 Rady m.st.Warszawy z 20.01.2005 r. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziać udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz spełniajacy warunki określone w art.22 ust.1 ww. ustawy i określone w SIWZ tj.: posiadają odpowiednie przygotowanie zawodowe; wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokosci i formie; posiadają min.2 samochody cieżarowe (piaskarki z pługiem) i 5 ciagników rolniczych (piaskarki z pługiem); posiadają bazę techniczną na terenie Warszawy lub nie dalej jak w odległosci 30 km od Warszawy; wykażą zatrudnienie min. 25 osób; wykaża, iż w okresie ostatnich trzech lat należycie wykonali co najmniej 3 prace obejmujace roboty o charakterze i złożonosci podobnej do przedmiotu zamówienia; udokumentują posiadanie ubezpieczenia OC z tytułu prowadzonej działalnosci gospodarczej. Dokumenty wymagane w postepowaniu: oświadczenie o treści określonej w art. 22.1 ustawy-Prawo zamówień publicznych,dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego; zaświadczenie z własciwego U.S.; zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS; informacje z KRK; wykaz co najmniej 3 wykonanych w ciagu ostatnich trzech lat robót + np. referencje; wykaz osób i podmiotów, które bedą wykonywać lub bedą uczestniczyC w wykonywaniu zamówienia wraz z przewidzianym dla nich zakresem robót, informacja na temat przecietnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego; wykaz narzędzi i urządzeń; wykaz obrotów, zysku oraz zobowiązań i należnosci za ostatnie 3 lata; potwierdzenie wniesienia wadium; polisa OC. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zaświadczenie z właściwego U.S.; zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS, polisa OC; wykaz obrotów, zysku oraz zobowiazań i należności za ostatnie 3 lata. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz co najmniej 3 wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat robót + np. referencje; wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z przewidzianym dla nich zakresem robót, informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego; wykaz narzędzi i urządzeń. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 39 - 37587 z dnia 24.02.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PPd/110/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 25.10.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: Kasa urzędu lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.10.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Członkowie komisji przetargowej, wykonawcy, obserwatorzy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 26.10.2005, godzina 13:00, Siedziba Zamawiającego, sala 305, III pietro.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 2008 r. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 02.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.