eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi opracowania analizy potrzeb rynku, strategii komercjalizacji oraz wyceny technologii dla Uniwersyteckiego Ośrodka Transferu Technologii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Żwirki i Wigury 93 w ramach projektu -Inkubator innowacyjności

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-01-08

Warszawa: Usługi opracowania analizy potrzeb rynku, strategii komercjalizacji oraz wyceny technologii dla Uniwersyteckiego Ośrodka Transferu Technologii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Żwirki i Wigury 93 w ramach projektu : -Inkubator innowacyjności
Numer ogłoszenia: 4680 - 2015; data zamieszczenia: 08.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski Uniwersytecki Ośrodek Transferu Technologii , Ul. Żwirki i Wigury 93, 02-089 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 554 07 30, faks 22 554 07 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uott.uw.edu.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.uott.uw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi opracowania analizy potrzeb rynku, strategii komercjalizacji oraz wyceny technologii dla Uniwersyteckiego Ośrodka Transferu Technologii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Żwirki i Wigury 93 w ramach projektu : -Inkubator innowacyjności.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi opracowania analizy potrzeb rynku, strategii komercjalizacji oraz wyceny technologii dla Uniwersyteckiego Ośrodka Transferu Technologii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Żwirki i Wigury 93 w ramach projektu : -Inkubator innowacyjności.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.12.00.00-1, 79.00.00.00-4, 79.31.14.00-1, 72.22.10.00-0, 79.31.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że zrealizował z najwyższą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi zasadami najlepszej praktyki zawodowej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Minimum 5 analiz potrzeb rynku Część 2 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że zrealizował z najwyższą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi zasadami najlepszej praktyki zawodowej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Minimum 5 strategii komercjalizacji w co najmniej jednej z następujących dziedzin: chemia, biologia, medycyna, farmacja, biotechnologia, fizyka, matematyka, informatyka. Część 3 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że zrealizował najwyższą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi zasadami najlepszej praktyki zawodowej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Minimum 10 wycen technologii w co najmniej jednej z następujących dziedzin: chemia, biologia, medycyna, farmacja, biotechnologia, fizyka, matematyka, informatyka.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca dysponuje osobami, które posiadają: - dla części 1 minimum tytuł magistra w co najmniej jednej z następujących dziedzin: ekonomia, chemia, biologia, medycyna, farmacja, biotechnologia, fizyka, matematyka, informatyka - dla części 2 minimum tytuł magistra w co najmniej jednej z następujących dziedzin: chemia, biologia, medycyna, farmacja, biotechnologia, fizyka, matematyka, informatyka -dla części 3 minimum tytuł magistra w co najmniej jednej z następujących dziedzin: ekonomia, chemia, biologia, medycyna, farmacja, biotechnologia, fizyka, matematyka, informatyka

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Część 1 - potwierdzenia wykonania 5 analiz potrzeb rynku ( list referencyjny, kopia protokołu odbioru, itd..) Część 2 - potwierdzenia wykonania minimum 5 strategii komercjalizacji w co najmniej jednej z następujących dziedzin: chemia, biologia, medycyna, farmacja, biotechnologia, fizyka, matematyka, informatyka (np. list referencyjny, kopia protokołu odbioru, itd.) Część 3 - potwierdzenia wykonania minimum 10 wycen technologii w co najmniej jednej z następujących dziedzin: chemia, biologia, medycyna, farmacja, biotechnologia, fizyka, matematyka, informatyka (np. list referencyjny, kopia protokołu odbioru, itd).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin realizacji - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uott.uw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Żwirki i Wigury 93 02-089 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2015 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytecki Ośrodek Transferu Technologii 02-089 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 93, pokój 3058.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Inkubator Innowacyjności finansowany jest ze środków finansowych na naukę w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (Poddziałanie 1.1.3).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie analizy potrzeb rynku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie analizy potrzeb rynku, która będzie mieć na celu identyfikację potrzeb i oczekiwań przedsiębiorców wobec naukowców i wybór konkretnych tematów badań naukowych lub prac rozwojowych w realizacji pracy badawczej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.00.00-0, 79.31.14.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie strategii komercjalizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie strategii komercjalizacji na wybranych rynkach dla minimum jednego projektu (maksymalnie 20 projektów ) z zakresu chemii, biologii, medycyny, farmacji, biotechnologii, inżynierii , mechaniki, fizyki, informatyki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.12.00.00-1, 79.00.00.00-4, 72.22.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie wyceny technologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie wyceny technologii na danych polach eksploatacji dla minimum jednego projektu maksymalnie 30 projektów ) z zakresu chemii, biologii, medycyny, farmacji, biotechnologii, mechatroniki , mechaniki, fizyki, informatyki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.10.00-0, 79.11.00.00-1, 79.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.