eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w obiektach O/ZUS w Nowym Sączu



Ogłoszenie z dnia 2005-09-09

POZYCJA 46804

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Nowy Sącz: przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w obiektach O/ZUS w Nowym Sączu Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu, do kontaktów: Maria Włodarczyk, ul. Sienkiewicza 77, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4437848, fax 018 4435358. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu, Iwona Paluch, ul.Sienkiewicza 77, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 440-73-20, fax 018 440-73-20, e-mail: paluchi@zus.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu, Iwona Paluch, ul.Sienkiewicza 77, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 440-73-20, fax 018 440-73-20, e-mail: paluchi@zus.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu, Iwona Paluch, ul.Sienkiewicza 77, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 440-73-20, fax 018 440-73-20, e-mail: paluchi@zus.pl. 5) Rodzaj zamawiającego:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 23. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w obiektach O/ZUS w Nowym Sączu. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Obiekt O/ZUS ul.Sienkiewicza 77 ochrona fizyczna /licencja I lub II stopnia / Dwóch licencjonowanych pracowników ochrony, w tym : -ochrona całodobowa - 1 pracownik na zmianie -W dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz od 6.30 do 15.30 -1 pracownik na zmianie Obiekt O/ZUS ul.Wyspiańskiego 2 ochrona fizyczna /licencja I lub II stopnia / Dwóch licencjonowanych pracowników ochrony, w tym : -ochrona całodobowa - 1 pracownik na zmianie -w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz od 7.00 do 15.00 - 1 pracownik na zmianie Obiekt O/ZUS I/LIMANOWA ul.Józefa Marka 21 ochrona fizyczna / licencja I lub II stopnia/ -ochrona całodobowa - 1 pracownik na zmianie Obiekt O/ZUS I/GORLICE ul.Jagiełły 14 ochrona fizyczna / licencja I lub II stopnia/ -ochrona całodobowa - 1 pracownik na zmianie Obiekt O/ZUS I/BOCHNIA ul.Kazimierza Wielkiego 48 ochrona fizyczna / licencja I lub II stopnia/ -ochrona całodobowa - 1 pracownik na zmianie , Obiekt O/ZUS Biuro Terenowe Zakopane ul.Gimnazialna 8 dozorowanie -ochrona całodobowa - 1 pracownik na zmianie. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: O/ZUS w Nowym Sączu, ul. Sienkiewicza 77, ul.Wyspiańskiego,I/Limanowej, ul. Józefa Marka 21,I/Gorlice ul.Jagiełły 14,I/Bochnia ul.Kazimierza Wielkiego 48,BT w Zakopanem ul.Gimnazjalna 8. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 764 985,60 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 02.01.2006; data zakończenia: 01.08.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 6270,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy : spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004 r. poz. 177 z późn. zm.),posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem,zatrudniają pracowników posiadających licencje pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia, w okresie ostatnich 3 lat zrealizowali z należytą starannością co najmniej 1 zamówienie na usługi o podobnym zakresie jak w niniejszym zamówieniu (poprzez zamówienie na usługi o podobnym zakresie jak w niniejszym zamówieniu należy rozumieć : prace polegające na całodobowej ochronie obiektów będących zakładami pracy),posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności;dysponują odrębnymi, niezależnymi środkami łączności, w które będą wyposażeni pracownicy przewidziani do realizacji zamówienia; dysponują środkami przymusu bezpośredniego zgodnie z przepisami ustawy o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 97r. Nr 114, poz. 740 z późn. zmianami);posiadają w dyspozycji centrum monitoringu, umożliwiające przyłączenie instalacji alarmowych zamawiającego;dysponują grupą interwencyjną w każdej miejscowości wskazanej w przedmiocie umowy (lokalizacja obiektów) z czasem reakcji max 5 minut od chwili wezwania w godzinach od 22.00-6.00 oraz 10 min w godzinach od 6.00-22.00;. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zamawiający wymaga aby zostały przedłożone dokumenty wynikające z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. ( Dz. U. Nr 71, poz. 645), określone w ust. 1 pkt. 1 - 6, W sytuacji, o których mowa w § 2 ust. 1 i 2 - dokumenty dopuszczone ww. rozporządzeniem. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zamawiający wymaga aby zostały przedłożone dokumenty wynikające z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. ( Dz. U. Nr 71, poz. 645), określone w ust. 3 pkt. 3. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Zamawiający wymaga aby zostały przedłożone dokumenty wynikające z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. ( Dz. U. Nr 71, poz. 645), określone w ust. 2 pkt. 3 i 5. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 113 - 112138 z dnia 14.06.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: TZ.220000/390/107/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 26.10.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.10.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 26.10.2005, godzina 12:00, O/ZUS w Nowym Sączu ul. Sienkiewicza 77 pok. 143.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 02.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.