eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2005-09-09

POZYCJA 46771

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań - Stare Miasto, do kontaktów: mgr Halina Majchrzak - Kierownik Apteki tel. 061 85 85 784 mgr Anna Rajewska Pielęgniarka ds. Epidemiologii tel. 061 85 85 654, ul. Szkolna 8/12, 61-833 Poznań, woj. wielkopolskie, fax 061 858-56-23, e-mail: zamowienia@szpital-strusia.poznan.pl, www.szpital-strusia.pozna.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań - Stare Miasto Sekcja Zamówień Publicznych, Krystyna Frydrych tel./fax 061 85 85 623, ul. Szkolna 8/12, 61-833 Poznan, woj. wielkopolskie, tel. 061 85 85 623, fax 061 85 85 623, e-mail: zamowienia@szpital-strusia.poznan.pl, www.szpital-strusia.poznan.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 27 pakietów(części):I-opatrunki zwykłe,II-gaza w składkach,III-opaski gipsowe,IV-podkłady podgipsowe,V-przylepce niejałowe,VI-przylepce specjalistyczne,VII-opatrunek do mocowania kaniul,VIII-opatrunek do wkłóć centr.IX-X-folie chirurg.XI-XIV-opatrunki do leczenia ran trudnogojących się,XV-XVI-opatrunki do leczenia odleżyn,XVII-kompresy gazowe,XVIII-kompresy gazowe z nitką radiacyjną,XIX-serwety gazowe z nitką radiacyjną,XX-gaza jałowa kopertowana,XXI-setony jałowe z gazy,XXII-kompres gazowy z wkładem bibułowym,XXIII-kompres wysokochłonny,XXIV-komprez włókninowy,XXV-opatrunki włoknin.XXVI-elast.siatki opatr.XXVII-chusta trójkątna włókninowa. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba zmamawiającego. Kod NUTS: -. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): -. 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: wartość szacunkowa zamówienia - 300.000,-PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium dla całego zamówienia wynosi 2.511,-PLN (wadium zostało podzielone na poszczególne pakiety - części zamówienia). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: termin płatności faktur za poszczególne dostawy - 30 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: oświadfczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 1 i 2 tejże ustawy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: odpisa z KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz posiadanie koncesji lub innego dokumentu potwierdzającego uprawnienia wykonawcy do hurtowego obrotu m ateriałami opatrunkowymi. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: odpowiednie zaświadczenia z urzędu skarbowego i ZUS. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: nie dot. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: nie dot. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/3213/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 25.10.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem lub gotówką w kasie, po uprzednim złożeniu wniosku o SIWZ. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.10.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 03.09.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 25.10.2005, godzina 12:00, siedziba zamawiającego (Sekcja Zamówień Publicznych, wejście J, pok. 5).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 02.09.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): -. 2) Krótki opis: Opatrunki zwykłe niejałowe. 3) Zakres lub wartość: Lignina w arkuszach, opaski elastyczne, opaski dziane, wata opatrunkowa 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.11.2005; termin dostawy: 30.11.2006. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): -. 2) Krótki opis: Gaza w składkach 100m x 120 cm. 3) Zakres lub wartość: 4000 m 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.11.2005; termin dostawy: 30.11.2006. CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: opaski gipsowe. 3) Zakres lub wartość: 12 cm x 3 m x 2 szt. - 440 op. 14 cm x 3 m x 2 szt. - 560 op. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.11.2005; termin dostawy: 30.11.2006. CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: podkłady podgipsowe syntetyczne. 3) Zakres lub wartość: 10 cm x 3 m - 800 szt. 6 cm x 3 m - 360 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.11.2005; termin dostawy: 30.11.2006. CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: przylepce niejałowe. 3) Zakres lub wartość: - włókninowe z wkładem chłonnym 6 cmx 1 m - 1000 szt. - przeznaczone do mocowania opatrunków 5 cm x 5 m - 2800 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.11.2005; termin dostawy: 30.11.2006. CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: przylepce specjalistyczne. 3) Zakres lub wartość: elastyczna taśma samoprzylepna w rozm 5cm x 10m oraz 20cm x 10 - w ilości 1740 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.11.2005; termin dostawy: 30.11.2006. CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: opatrunek do mocowania kaniul. 3) Zakres lub wartość: 20 000 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.11.2005; termin dostawy: 30.11.2006. CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: opatrunek do wkłóć centralnych. 3) Zakres lub wartość: 10cm x 14 cm x 50 szt. - 40 op. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.11.2005; termin dostawy: 30.11.2006. CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: folia chirurgiczna. 3) Zakres lub wartość: roz. 15cm x 28 cm oraz 30 cm x 28 cm (tolerancja 3 cm) - w ilości 720 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.11.2005; termin dostawy: 30.11.2006. CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: folia chirurgiczna do zabiegów kardiochirurgicznych. 3) Zakres lub wartość: 45 cm x 55 cm - 1000 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.11.2005; termin dostawy: 30.11.2006. CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: opatrunek do leczenia ran trudnogojących się. 3) Zakres lub wartość: nasączony 10% maścią jodowa - 300 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.11.2005; termin dostawy: 30.11.2006. CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: opatrunek hydrożelowy do leczenia ran trudnogojących sie. 3) Zakres lub wartość: 120 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.11.2005; termin dostawy: 30.11.2006. CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: opatrunek chłonny z węglem aktywnym do leczenia ran trudnogojących się. 3) Zakres lub wartość: 150 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.11.2005; termin dostawy: 30.11.2006. CZĘŚĆ Nr: 14 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: opatrunekchłonny kolisty do leczenia ran głębokich trudnogojących sie. 3) Zakres lub wartość: opak. a 10 szt. - 60 op. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.11.2005; termin dostawy: 30.11.2006. CZĘŚĆ Nr: 15 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: opatrunki z folii poliuretanowej do leczenia m.in. odleżyn. 3) Zakres lub wartość: 6cm x 7 cm x 100 szt. - 100 szt./1 op. 10cm x 12cm x 50 szt. - 100 szt./2op. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.11.2005; termin dostawy: 30.11.2006. CZĘŚĆ Nr: 16 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: opatrunki hudrokoloidowe do leczenia m.in. odleżyn. 3) Zakres lub wartość: 10cm x 10 cm - 60 szt. 15cm x 15 cm - 50 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.11.2005; termin dostawy: 30.11.2006. CZĘŚĆ Nr: 17 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: kompresy z gazy 17-nitkowej. 3) Zakres lub wartość: 12-warstwowe 7,5cm x 7,5 cm x 100 szt. - 2 450 op. 12 warstwowe 10cm x 10cm x 100 szt. - 2 700 op. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.11.2005; termin dostawy: 30.11.2006. CZĘŚĆ Nr: 18 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: kompresy z gazy 17-nitkowej z nitką radiacyjną. 3) Zakres lub wartość: 16 warstwowy 7,5cm x 7,5 cm x 100 szt. - 30 op. 16 warstwowy 10cm x 20 cm x 100 szt. - 10 op. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.11.2005; termin dostawy: 30.11.2006. CZĘŚĆ Nr: 19 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: serwety z gazy 17-nitkowej z nitką radiacyjną. 3) Zakres lub wartość: 8-warstwowe 45cm x 45 cm - 4000 szt. 4-warstwowe 45cm x 30 cm - 6000 szt. 4-warstwowe 30cm x 30 cm - 10000 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.11.2005; termin dostawy: 30.11.2006. CZĘŚĆ Nr: 20 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: gaza 17-nitkowa kopertowana. 3) Zakres lub wartość: 50cm x 50 cm - 700 szt. 100cm x 100cm - 300 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.11.2005; termin dostawy: 30.11.2006. CZĘŚĆ Nr: 21 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: setony jałowe z gazy 17-nitkowej. 3) Zakres lub wartość: 4-warstwowe w rozm. 1cm; 2cm; 5cm x 200 cm - 100 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.11.2005; termin dostawy: 30.11.2006. CZĘŚĆ Nr: 22 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: kompres z gazy 17-nitkowej z wkładem bibułowym. 3) Zakres lub wartość: 4-warstwowy 7,5cm x 15cm x 100 szt. - 580 op. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.11.2005; termin dostawy: 30.11.2006. CZĘŚĆ Nr: 23 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: kompres wysokochłonny. 3) Zakres lub wartość: 10cm x 20 cm x 20 szt. - 300 op. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.11.2005; termin dostawy: 30.11.2006. CZĘŚĆ Nr: 24 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: kompres włókninowy. 3) Zakres lub wartość: 4-warstwowy 5cm x 5cm x 100 szt. - 5 420 op. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.11.2005; termin dostawy: 30.11.2006. CZĘŚĆ Nr: 25 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: opatrunki włókninowe z wkładem wysokochłonnym. 3) Zakres lub wartość: hypoalergiczne, jałowe w rozm. 5cm x 7,5cm x 100 szt. - 9 op. 10cm x 20cm x 50 szt. - 100 op. 10cm x 25cm x 25 szt. - 190 op. 10cm x 35cm x 25 szt. - 96 o 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.11.2005; termin dostawy: 30.11.2006. CZĘŚĆ Nr: 26 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: elastyczne siatki opatrunkowe. 3) Zakres lub wartość: 4 - 4,5cm x 10m - 10 szt. 5-6cm x 10m - 10 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.11.2005; termin dostawy: 30.11.2006. CZĘŚĆ Nr: 27 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: chusta trójkątna włókninowa. 3) Zakres lub wartość: 150 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.11.2005; termin dostawy: 30.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.