eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › Dostawy nabiału

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-15

Hrubieszów: Dostawy nabiału
Numer ogłoszenia: 467680 - 2013; data zamieszczenia: 15.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Hrubieszowie , ul. Nowa 64, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6966915, faks 084 6963354.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Służby Więziennej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy nabiału.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy nabiału zgrupowanych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) 155 w asortymencie i ilości przedstawionej poniżej: 1.Kefir - opakowanie jednostkowe do 1kg,kod cpv 155510005,ilość 530 kg.,2. Śmietana 12% opakowanie jednostkowe do 1,5kg kod cpv 155120000, ilość 2200kg,3. Twaróg półtłusty, zawartość tłuszczu w suchej masie 3,5% opakowanie jednostkowe 250g. kod cpv 155421000, ilość 3600 kg., 4. Mleko w proszku pełne o zawartości tłuszczu do 26% opakowanie jednostkowe do 25 kg, kod cpv 155117000, ilość 1200 kg., 5. Serek topiony kostka opakowanie jednostkowe 100g kod cpv 155430006, ilośc 3400 kg.Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia 1) Każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie.2) Każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub systemem HACCP; 3) Każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą. 4) Na każde żądanie zamawiającego wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi, itp. Cechy jakościowe dyskwalifikujące przedmiot zamówienia: 1) obce posmaki, 2) zapachy,3) nalot pleśni,4) fragmenty obcych ciał.Wymagania dotyczące opakowania.Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane: 1) nazwę środka spożywczego,2) dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym,3) datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia,4) dane identyfikujące producenta środka spożywczego,5) zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu,6) warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania,7) oznaczenie partii produkcji,8) klasę jakości handlowej. Wymagania stawiane Wykonawcy. W trakcie trwania umowy Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt realizacji przedmiotu zamówienia w tym za przebieg, jakość i terminowe wykonanie dostaw. Realizacja dostaw. Dostawy będą realizowane codziennie od poniedziałku do piątku do godziny 12:30, w ilościach i asortymencie uzgodnionym przez zamawiającego z dostawcą z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem. Transport dostaw zapewnia Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie po uzgodnieniu z Wykonawcą prawo do korekty zamówionych ilości poszczególnych produktów w zależności od bieżących potrzeb.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.55.10.00 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne 15.51.20.00 - Śmietana 15.54.21.00 - Ser twarogowy 15.51.17.00 - Mleko w proszku 15.54.30.00 - Sery scalone, sproszkowane, z przerostami pleśni i pozostałe sery .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożenie załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożenie załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożenie załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożenie załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożenie załącznika nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenia dodatkowe załącznik nr 3, 4 i 5

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Hrubieszowie, ul. Nowa 64, 22-500 Hrubieszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Zakład Karny w Hrubieszowie, ul. Nowa 64, sekretariat pokój nr 221 A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.