eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Prowadzenie specjalistycznego poradnictwa prawnego dla rodzin z dziećmi dla uczestników Projektu -Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-22

Koszalin: Prowadzenie specjalistycznego poradnictwa prawnego dla rodzin z dziećmi dla uczestników Projektu -Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej.
Numer ogłoszenia: 467548 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 414146 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34 28 455, faks (094) 34 28 455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie specjalistycznego poradnictwa prawnego dla rodzin z dziećmi dla uczestników Projektu -Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Miejsce wykonania zamówienia: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie, Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sianowie, Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobolicach. Wymagania szczegółowe: - Specjalistyczne poradnictwo prawne dla rodzin z dziećmi w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie, udzielanie pomocy prawnej poprzez porady i konsultacje prawne w zakresie prawa rodzinnego i opiekuńczego na terenie powiatu koszalińskiego, udzielnie pomocy w sporządzaniu pism procesowych do sądów, urzędów i innych podmiotów prawa w kontekście zgłaszanych problemów przez rodzinę z dziećmi, wspieranie uczestników w trakcie postępowania sądowego lub administracyjnego, wspieranie uczestników projektu w zakresie podnoszenia ich kompetencji życiowych i umiejętności społecznych, podejmowanie inicjatywy na rzecz tworzenia nowych form pomocy dla uczestników pilotażu, udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej i kierowanie się zasadami etyki zawodowej w trakcie wykonywania obowiązków służbowych, prowadzenie dokumentacji (ankiety, karta czasu pracy, kartoteka klientów), stała współpraca z zespołem zarządzającym i koordynatorem usług pomocy społecznej, wypełnianie ankiet ewaluacyjnych, sporządzanie raportu podsumowującego pracę w okresie zatrudnienia. Usługi świadczone będą w wymiarze: 720 godzin..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.14.00.00 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego- Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej Zadanie 2 Działania w zakresie wdrażania standardów pracy socjalnej i funkcjonowania instytucji pomocy i integracji społecznej Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KANCELARIA RADCY PRAWNEGO MACIEJ FLENS 75-613 Koszalin, ul. Zwycięstwa 140, lok.322, Koszalin, ul. Zwycięstwa 140, lok.322, 75-613 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 72000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.