eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Produkcja druków i upominków reklamowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-06

Szczecin: Produkcja druków i upominków reklamowych
Numer ogłoszenia: 46733 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Biuro Promocji i Informacji, Pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0 91 4245838, fax 091 4245875.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Produkcja druków i upominków reklamowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Druk folderów reklamowych 1. druk folderu: 1) format A3, zadruk 4+4, 2) uszlachetnienie: lakier offsetowy obustronnie na całości, 3) materiał kreda polaris matt 300 g m2, 4) introligatornia: bigowanie 2 x (składane w U), 5) naświetlenia, 6) nakład łączny 7 000 szt. ( 4 000 szt. wersja polska, 1500 szt. wersja niemiecka, 1500 szt. wersja angielska), 7) projekt przekazany przez zamawiającego w wersji elektronicznej. Część II Druki wielkoformatowe - różne 1.Banery do kaset typu banner up 1) wymiary baneru: szerokość baneru 88 cm, całkowita wysokość 212 cm, 2) widoczne pole zadruku to 88 cm x 206 cm, 3) druk jednostronny, 4) materiał winylowy o gramaturze 250 g m2, 5) nakład 6 szt banerów ( 6 rodzajów projektów), 6) pełen kolor - projekt baneru dostarcza zamawiający, 7) baner powinien być dostosowany do montażu w kasecie ( wymiar: 14 cm głębokości x 11 cm wysokości x 89 cm szerokości) typu banner up marki Mark Bric ; baner umożliwiający zamocowanie na aluminiowych listwach mocujących (górnej i dolnej) z możliwością wsunięcia w kasetę wykonaną z anodowanego satynowego aluminium; kaseta posiada: a)maszt w postaci trzech chromowanych rurek wkładanych jedna w drugą, b)szczelinę boczną i mechanizm szybkiej i łatwej wymiany baneru . 2.Banery do kaset typu banner up 1) wymiary baneru: szerokość baneru 100 cm całkowita wysokość 212 cm, 2) widoczne pole zadruku to 100 cm x 206 cm, 3) druk jednostronny, 4) materiał winylowy o gramaturze 250 g m2, 5) nakład 7 szt banerów ( 7 rodzajów projektów), 6) pełen kolor - projekt baneru dostarcza zamawiający, 7) baner powinien być dostosowany do montażu w kasecie ( wymiar: 14 cm głębokości x 11 cm wysokości x 101 cm szerokości) typu banner up marki Mark Bric; baner umożliwiający zamocowanie na aluminiowych listwach mocujących (górnej i dolnej) z możliwością wsunięcia w kasetę wykonaną z anodowanego satynowego aluminium; kaseta posiada: a)maszt w postaci trzech chromowanych rurek wkładanych jedna w drugą, b)szczelinę boczną i mechanizm szybkiej i łatwej wymiany baneru. 3.Banery na tkaninie PCV 1) wymiary: 225 cm x 415 cm, widoczne pole zadruku to 395 cm x 205 cm, 2) obszyty, dookoła oczkowany co 30 cm, 3) druk jednostronny, 4) tkanina banerowa PCV o gramaturze min. 440 g m2, 5) nakład 19 szt banerów (19 rodzajów projektów), 6) pełen kolor - projekt baneru dostarcza zamawiający. 4. Wydruki na płytach PCV: 1) płyty PCV o grubości 3 mm każda, 2) płyty jednostronnie drukowane o wymiarach: a) 0,7 m x 1,00 m (70 cm x100 cm) w ilości 7 sztuk, b) 2,00 m x 0,5 m (200 cm x 50 cm) w ilości 3 sztuk, c) 2,40 m x 1,54 m ( 240 cm x 154 cm) w ilości 4 sztuk, d) 1,54 m x 1,00 m (154 cm x100 cm) w ilości 2 sztuk, 3) płyty dwustronnie drukowane o wymiarach: a) 2,40 m x 1,00 m (240 cm x 100 cm) w ilości 4 sztuk, b) razem wszystkich płyt 20 sztuk o całkowitej powierzchni 44,96 m2 (4 496 cm), 4) pełen kolor - projekt nadruków dostarcza zamawiający. 5. Flagi na płótnie: 1) płótno flagowe o gramaturze 150g m², 2) wymiary: 4,00 m x 1,2 m (400 cm x 120 cm), 3) obszycie z tunelem górnym o szerokości 4 cm i oczkach co 50 cm wzdłuż lewej krawędzi, 4) ilość : 19 sztuk, 5) nadruk dwustronny, 6) pełen kolor - projekt nadruków dostarcza zamawiający. Część III Upominki reklamowe 1. Długopisy reklamowe 1) długopis drewniany, 2) wymiary: 12,3 cm x 1,5 cm x 1,5 cm, 3) średnica długopisu 1,5 cm, w połowie długopisu zwężenie do średnicy 9 mm, 4) nadruk na długopisie jednostronny w jednym kolorze, 5) nakład całkowity: 7 000 szt, 6) projekt znakowania długopisów przekazany przez zamawiającego w wersji elektronicznej. 2.Silikonowe opaski na rękę 1) wielkość: rozmiar standardowy, 2) opis: gumowa opaska na rękę z tłoczonym logo, 3) kolor: opaska trójkolorowa, mieszanka 3 kolorów (białego, zielonego i niebieskiego), 4) materiał: 100% silikon, waga 6g na sztukę, 5) opakowanie: pakowane zbiorczo po 50 sztuk, 6) znakowanie: tłoczone logo w jednym miejscu dostosowane do proporcji opaski, 7) projekt znakowania przekazany przez zamawiającego w wersji elektronicznej. 8) ilość: 8 000 sztuk 3. Pinsy 1) wielkość: szerokość znaczka około 30 mm x 15 mm, 2) opis: znaczki metalowe pokryte epoksydową warstwą ochronną, zapięcie srebrne typu motylek 3) opakowanie: pakowane zbiorczo na perforowanych blistrach z tektury lub pakowane indywidualnie w woreczki foliowe, 4) znakowanie: nadruk w pełnych kolorach, 5) projekt znakowania przekazany przez zamawiającego w wersji elektronicznej. 6) ilość: 3 000 sztuk. 4. Cukierki reklamowe 1) wielkość: cukierki miętowe, każdy cukierek zapakowany w osobny papierek z papieru kredowego z nadrukiem wielokolorowym, 2) kolor: kolory do uzgodnienia po podpisaniu umowy, 3) opakowanie: pakowane w paczkach po 10 kg, 4) znakowanie: dostosowane do wielkości wyrobu (cukierka), 5) projekt znakowania przekazany przez zamawiającego w wersji elektronicznej. 6) ilość: 250 kg. 5. Torby papierowe 1) papier kraft, gładki, beżowy, 2) wykończenie boczne klejone, ucho wszywane na kopertę, 3) uchwyt 20 cm, płaskie uszy, format zbliżony do wielkości 32 cm x17 cm x 40 cm, 4) znakowanie: nadruk jedno kolorowy w jednym miejscu, 5) projekt znakowania przekazany przez zamawiającego w wersji elektronicznej, 6) ilość 6 000 sztuk.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.00.00.00 - Gotowe wyroby i materiały Kod CPV wg słownika 2008: 31.30.00.00 - Drut i kabel izolowany .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 18.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz: a)o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. b)o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej w.w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2)odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.szczecin.pl/UMSzczecinBIP/chapter_11710.asp?soid=3B36975AC33644E38B59183AE7DCE1F6

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Szczecin, Pl. Armii Krajowej 1 70-456 Szczecin, Biuro Promocji i Informacji, pokój 152 w godzinach: poniedziałek od godz. 9.00 - 17.00, wtorki-piątki od godz. 7.30 do godz. 15.30.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Szczecin, Biuro Promocji i Informacji, Pl. Armii Krajowej 1, pok. nr 155.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Druk folderów reklamowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. druk folderu: 1) format A3, zadruk 4+4, 2) uszlachetnienie: lakier offsetowy obustronnie na całości, 3) materiał kreda polaris matt 300 g/m², 4) introligatornia: bigowanie 2 x (składane w U), 5) naświetlenia, 6) nakład łączny 7 000 szt. ( 4 000 szt. wersja polska, 1500 szt. wersja niemiecka, 1500 szt. wersja angielska), 7) projekt przekazany przez zamawiającego w wersji elektronicznej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Druki wielkoformatowe - różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druki wielkoformatowe - różne 1. Banery do kaset typu banner up 1) wymiary baneru: szerokość baneru 88 cm, całkowita wysokość 212 cm, 2) widoczne pole zadruku to 88 cm x 206 cm, 3) druk jednostronny, 4) materiał winylowy o gramaturze 250 g/m², 5) nakład 6 szt banerów ( 6 rodzajów projektów), 6) pełen kolor - projekt baneru dostarcza zamawiający, 7) baner powinien być dostosowany do montażu w kasecie ( wymiar: 14 cm głębokości x 11 cm wysokości x 89 cm szerokości) typu banner up marki Mark Bric ; baner umożliwiający zamocowanie na aluminiowych listwach mocujących (górnej i dolnej) z możliwością wsunięcia w kasetę wykonaną z anodowanego satynowego aluminium; kaseta posiada: a)maszt w postaci trzech chromowanych rurek wkładanych jedna w drugą, b)szczelinę boczną i mechanizm szybkiej i łatwej wymiany baneru . 2.Banery do kaset typu banner up 1) wymiary baneru: szerokość baneru 100 cm całkowita wysokość 212 cm, 2) widoczne pole zadruku to 100 cm x 206 cm, 3) druk jednostronny, 4) materiał winylowy o gramaturze 250 g/m², 5) nakład 7 szt banerów ( 7 rodzajów projektów), 6) pełen kolor - projekt baneru dostarcza zamawiający, 7) baner powinien być dostosowany do montażu w kasecie ( wymiar: 14 cm głębokości x 11 cm wysokości x 101 cm szerokości) typu banner up marki Mark Bric; baner umożliwiający zamocowanie na aluminiowych listwach mocujących (górnej i dolnej) z możliwością wsunięcia w kasetę wykonaną z anodowanego satynowego aluminium; kaseta posiada: a)maszt w postaci trzech chromowanych rurek wkładanych jedna w drugą, b)szczelinę boczną i mechanizm szybkiej i łatwej wymiany baneru. 3.Banery na tkaninie PCV 1) wymiary: 225 cm x 415 cm, widoczne pole zadruku to 395 cm x 205 cm, 2) obszyty, dookoła oczkowany co 30 cm, 3) druk jednostronny, 4) tkanina banerowa PCV o gramaturze min. 440 g/m², 5) nakład 19 szt banerów (19 rodzajów projektów), 6) pełen kolor - projekt baneru dostarcza zamawiający. 4. Wydruki na płytach PCV: 1) płyty PCV o grubości 3 mm każda, 2) płyty jednostronnie drukowane o wymiarach: a) 0,7 m x 1,00 m (70 cm x100 cm) w ilości 7 sztuk, b) 2,00 m x 0,5 m (200 cm x 50 cm) w ilości 3 sztuk, c) 2,40 m x 1,54 m ( 240 cm x 154 cm) w ilości 4 sztuk, d) 1,54 m x 1,00 m (154 cm x100 cm) w ilości 2 sztuk, 3) płyty dwustronnie drukowane o wymiarach: a) 2,40 m x 1,00 m (240 cm x 100 cm) w ilości 4 sztuk, b) razem wszystkich płyt 20 sztuk o całkowitej powierzchni 44,96 m² (4 496 cm), 4) pełen kolor - projekt nadruków dostarcza zamawiający. 5. Flagi na płótnie: 1) płótno flagowe o gramaturze 150g/m², 2) wymiary: 4,00 m x 1,2 m (400 cm x 120 cm), 3) obszycie z tunelem górnym o szerokości 4 cm i oczkach co 50 cm wzdłuż lewej krawędzi, 4) ilość : 19 sztuk, 5) nadruk dwustronny, 6) pełen kolor - projekt nadruków dostarcza zamawiający..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Upominki reklamowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Długopisy reklamowe 1) długopis drewniany, 2) wymiary: 12,3 cm x 1,5 cm x 1,5 cm, 3) średnica długopisu 1,5 cm, w połowie długopisu zwężenie do średnicy 9 mm, 4) nadruk na długopisie jednostronny w jednym kolorze, 5) nakład całkowity: 7 000 szt, 6) projekt znakowania długopisów przekazany przez zamawiającego w wersji elektronicznej. 2.Silikonowe opaski na rękę 1) wielkość: rozmiar standardowy, 2) opis: gumowa opaska na rękę z tłoczonym logo, 3) kolor: opaska trójkolorowa, mieszanka 3 kolorów (białego, zielonego i niebieskiego), 4) materiał: 100% silikon, waga 6g na sztukę, 5) opakowanie: pakowane zbiorczo po 50 sztuk, 6) znakowanie: tłoczone logo w jednym miejscu dostosowane do proporcji opaski, 7) projekt znakowania przekazany przez zamawiającego w wersji elektronicznej. 8) ilość: 8 000 sztuk 3. Pinsy 1) wielkość: szerokość znaczka około 30 mm x 15 mm, 2) opis: znaczki metalowe pokryte epoksydową warstwą ochronną, zapięcie srebrne typu motylek, 3) opakowanie: pakowane zbiorczo na perforowanych blistrach z tektury lub pakowane indywidualnie w woreczki foliowe, 4) znakowanie: nadruk w pełnych kolorach, 5) projekt znakowania przekazany przez zamawiającego w wersji elektronicznej. 6) ilość: 3 000 sztuk. 4. Cukierki reklamowe 1) wielkość: cukierki miętowe, każdy cukierek zapakowany w osobny papierek z papieru kredowego z nadrukiem wielokolorowym, 2) kolor: kolory do uzgodnienia po podpisaniu umowy, 3) opakowanie: pakowane w paczkach po 10 kg, 4) znakowanie: dostosowane do wielkości wyrobu (cukierka), 5) projekt znakowania przekazany przez zamawiającego w wersji elektronicznej. 6) ilość: 250 kg. 5. Torby papierowe 1) papier kraft, gładki, beżowy, 2) wykończenie boczne klejone, ucho wszywane na kopertę, 3) uchwyt 20 cm, płaskie uszy, format zbliżony do wielkości 32 cm x17 cm x 40 cm, 4) znakowanie: nadruk jedno kolorowy w jednym miejscu, 5) projekt znakowania przekazany przez zamawiającego w wersji elektronicznej, 6) ilość 6 000 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.