Ogłoszenie z dnia 2017-01-09
Ogłoszenie nr 4672 - 2017 z dnia 2017-01-09 r.
Wrocław: Dostawa Systemu Paszportyzacji i Ewidencji dla Politechniki Wrocławskiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 313826
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 31822
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska, krajowy numer identyfikacyjny
55181193009000, ul.
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
27,
50370
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
713 202 182,32, faks
713 202 143, e-mail
bzp@pwr.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bzp.pwr.edu.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa Systemu Paszportyzacji i Ewidencji dla Politechniki Wrocławskiej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/BZP/126/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Systemu Paszportyzacji i Ewidencji dla Politechniki Wrocławskiej obejmująca: a) Wykonanie Analizy Przedwdrożeniowej zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w OPZ b) Dostarczenie sprzętu, oprogramowania i licencji zgodnie z przedstawioną Ofertą; c) Wdrożenie systemu informatycznego umożliwiającego gromadzenie, aktualizowanie oraz udostępnianie danych przestrzennych i opisowych dotyczących sieci teletechnicznych na obszarze działania Politechniki Wrocławskiej, zwany dalej Systemem Paszportyzacji, zgodnym z wymaganiami określonymi w OPZ; d) Przeprowadzenie instruktażu dla administratorów i użytkowników systemu paszportyzacji; e) Dostarczenie w wersji papierowej i elektronicznej Dokumentacji Powykonawczej w tym: o Dokumentację techniczno-ruchową systemu, o Stanowiskowe instrukcje obsługi dla użytkownika na poziomie odczyt/zapis, o Stanowiskowe instrukcje obsługi dla administratora; f) Uruchomienie systemu paszportyzacji. Uwaga: Zamówienie podstawowe dotyczy branży telekomunikacyjnej. 2. Wykonanie przedmiotu umowy odbywać się będzie w następujących etapach: 1) ETAP I : o Wykonanie analizy przedwdrożeniowej, o Dostawa serwera i 3 stacji roboczych wraz z systemami operacyjnymi, o Dostawa licencji niezbędnych do wykonania funkcjonalności systemu paszportyzacji o Uruchomienie systemu do poziomu funkcjonalnego o Wykonanie testów akceptacyjnych w zakresie funkcjonalnym systemu, 2) ETAP II : o Instruktaż dla administratorów i użytkowników systemu paszportyzacji, 3) ETAP III : o Wprowadzenie przez poinstruowanych użytkowników danych do systemu dla pilotażowego odcinka sieci, 4) ETAP IV : o Testy odbiorowe (akceptacyjne, wydajnościowe), o Przekazanie Dokumentacji Powykonawczej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia wraz z niezbędnymi elementami infrastruktury sprzętowej. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i materiałami niezbędnymi do uruchomienia i użytkowania oraz musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia w Formularzu ofertowym zaoferowanego oprogramowania, charakteryzując je poprzez podanie producenta i nazwy, nr wersji oferowanego oprogramowania. W przypadku podania nazwy oprogramowania innej niż oprogramowanie gotowe dostępne na rynku (którego funkcjonalność Zamawiający jest w stanie potwierdzić za pomocą dowolnych ogólnodostępnych środków (np. foldery, katalogi, strony internetowe producenta) Wykonawca do oferty zobowiązany jest przedstawić opis oferowanego oprogramowania, który będzie zawierał opis techniczny oferowanego oprogramowania/systemu. Dostarczany sprzęt w ramach umowy musi być fabrycznie nowy, wolny od wad prawnych i fizycznych oraz będzie zgodny z normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi obowiązującymi w Polsce. Sprzęt i oprogramowanie dostarczone Zamawiającemu oraz materiały wykorzystane przy pracach montażowych będą pochodziły bezpośrednio od producenta lub z oficjalnych i autoryzowanych przez producenta kanałów dystrybucji i pochodzić z legalnego i oficjalnego kanału dystrybucji producenta. Wykonawca udziela Zamawiającemu min. 2 - letniego okresu gwarancji na urządzenia i usługi objęte zamówieniem oraz min. 2 - letniego okresu wsparcia na oprogramowanie (w tym jego aktualizację) - oceniane w kryterium oceny ofert. Szczegóły dotyczące rękojmi i gwarancji znajdują się w Załączniku nr 7 do umowy (Załącznik nr 3 do SIWZ). 5. PRAWO OPCJI: 5.1. W ramach niniejszego postępowania Zamawiającemu przysługuje prawo opcji polegające na możliwości zlecenia w ramach dodatkowych zamówień, będących zwiększeniem podstawowego i obowiązkowego zakresu przedmiotu zamówienia (objętego wynagrodzeniem "ryczałtowym"), wg zakresu wskazanego w Załączniku nr 3 do SIWZ, opisanego jako Konfiguracja opcjonalna, do kwoty Limitu - kwoty zarezerwowanej w swoim budżecie na realizację przedmiotu zamówienia. 5.2. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji - złożenie odpowiedniego zamówienia opcjonalnego. 5.3. Szczegóły dotyczące prawa opcji znajdują się w § 6 wzoru umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ oraz w OPZ. 5.4. Zamawiający w ramach prawa opcji może złożyć zamówienie w całym okresie trwania umowy. 6. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi do 18 miesięcy od dnia podpisania umowy. 6.1. Dostawy będą realizowane odpowiednio w oparciu o zamówienia, zamówienia cząstkowe lub opcjonalne w terminach wynikających z harmonogramu ustalanego każdorazowo pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. 6.2. Szczegóły dotyczące terminu wykonania i warunków realizacji zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
48000000-8
Dodatkowe kody CPV:
48820000-2,
30214000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT303000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 209100 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu systemu instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Fabrycznej przy ul. Poznańskiej 16.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH (6 ZADAŃ)
- Dostawa materiałów zużywalnych na podstawie umowy ramowej
- Wymiana nieszczelnych wymienników ciepła w dwóch agregatach wody lodowej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu przy ul. Mazowieckiej 15
- Dostawa materiałów i instrumentów stomatologicznych dla Dolnośląskiego Centrum medycznego Dolmed S.A.
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 4 ZADANIA
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.