eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfino › zakup i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informacyjnego dla Urzędu Miasta i Gminy w Gryfinie (usługi projektowania i wdrożenia oprogramowania oraz licencje na oprogramowanie wraz z instalacją oprogramowania oraz dostawy sprzętu komputerowego i modułów awa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2006-09-07

POZYCJA 46725

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi Gryfino: Zakup i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informacyjnego dla Urzędu Miasta i Gminy w Gryfinie (usługi projektowania i wdrożenia oprogramowania oraz licencje na oprogramowanie wraz z instalacją oprogramowania oraz dostawy sprzętu komputerowego i modułó Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Gryfino, do kontaktów: Beata Pluskota, Krzysztof Wernikowski, Sławomir Chyliński, ul. 1 Maja 16, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4162011 wew. 216, fax 091 4162702, e-mail: organizacyjny@gryfino.pl. Adresy internetowe Ogólny adres zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Nr 143 poz. 30111 z 08.06.2006 Wartość zamówienia (bez VAT): 158815 EUR.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informacyjnego dla Urzędu Miasta i Gminy w Gryfinie (usługi projektowania i wdrożenia oprogramowania oraz licencje na oprogramowanie wraz z instalacją oprogramowania oraz dostawy sprzętu komputerowego i modułó. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 72. Główne miejsce świadczenia usług: Urząd Miasta i Gminy w Gryfinie, ul. 1 Maja 16, 74-100 Gryfino. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego dla Urzędu Miasta i Gminy w Gryfinie usługi projektowania i wdrożenia oprogramowania oraz licencje na oprogramowanie wraz z instalacją oprogramowania oraz dostawy sprzętu komputerowego i modułów awaryjnego zasilania elektrycznego wraz z instalacją: A. Oprogramowanie: a) system zintegrowany obsługi urzędu - 80 użytkowników (CPV: 72263000-6 Usługi wdrażania oprogramowania), b) system elektronicznego obiegu dokumentów - 80 użytkowników (CPV: 72263000-6 Usługi wdrażania oprogramowania) wraz z uruchomieniem usług kwalifikowanego podpisu elektronicznego - 30 zestawów (CPV: 74113210-9 Usługi uwierzytelniania podpisu elektronicznego), c) portal WWW wraz z opracowaniem map cyfrowych i baz danych GIS (Wrota Gryfina, Intranet, internetowy system informacji geograficznej) (CPV: 72263000-6 Usługi wdrażania oprogramowania). B. Oprogramowanie standardowe: a) licencje na serwerowe systemy operacyjne 4 szt., licencje równoczesnego dostępu do każdego z serwerowych systemów operacyjnych 80 szt.; licencje na serwery baz danych 4 szt., licencje równoczesnego dostępu do każdej z serwerowych baz danych 80 szt. (30242100-8 Licencje na oprogramowanie) b) licencje na oprogramowanie do tworzenia i modyfikacji map cyfrowych - 2 szt., licencje na oprogramowanie do przeglądania i wizualizacji map cyfrowych - 4 szt., licencje na oprogramowanie do tworzenia serwisów WWW i obróbki grafiki 1 komplet, licencje na system zabezpieczeń dla serwera webowego 1 szt. (30242100-8 Licencje na oprogramowanie), C. Sprzęt Komputerowy: a) sprzęt komputerowy: serwery kasetowe typu Blade - 4 szt. z obudową i osprzętem (CPV: 30260000-9 Serwery), pamięć masowa - 1 szt. (CPV: 30233141-1 Dyskowy system przechowywania), biblioteka taśmowa - 1 szt. (CPV: 30233160-0 Jednostki pamięci taśmowej), szafa montażowa dla serwerów i pamięci masowej i biblioteki taśmowej (CPV: 32424000-1 Infrastruktura sieciowa), rozbudowa systemu zasilania awaryjnego - 1 szt., dostawa i montaż urządzenia awaryjnego zasilania energetycznego - 1 szt. (CPV: 31682530-4 Awaryjne urządzenia energetyczne) 1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Oryginalny kod CPV: 74.11.32.10 - Usługi uwierzytelniania podpisu elektronicznego Kod CPV wg słownika 2008: 79.13.21.00 - Usługi uwierzytelniania podpisu elektronicznego Oryginalny kod CPV: 30.24.21.00 - Oprogramowanie antywirusowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego Oryginalny kod CPV: 30.23.31.41 - Dyskowy system przechowywania Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) Oryginalny kod CPV: 30.23.31.60 - Jednostki pamięci taśmowej Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.31.60 - Jednostki pamięci taśmowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część nr: 1 Nazwa: V. 1 Data udzielenia zamówienia: 21.07.2006. 2) Liczba otrzymanych ofert: 1. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konsorcjum: Winuel S.A., HANSLIK Laboratorium Oprogramowania Software Laboratory Renata Hanslik, REKORD Systemy Informatyczne Sp. z o.o., ul. Strzegomska 56a, 53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3563000, fax 071 3563001, www.winuel.com.pl. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 695 500 Oferta z najniższą ceną: 695 500 / oferta z najwyższą ceną: 695 500 Waluta: PLN Część nr: Nazwa: V. 1 Data udzielenia zamówienia: 2) Liczba otrzymanych ofert: 0. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: . 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN Część nr: 3 Nazwa: V. 1 Data udzielenia zamówienia: 2) Liczba otrzymanych ofert: 0. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: , woj. śląskie. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; ZPORR - Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.