eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Przystosowanie budynku przy ul. Buszczyńskich 11 na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 11 w Toruniu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-20

Ogłoszenie nr 46633 - 2017 z dnia 2017-03-20 r.

Toruń: Przystosowanie budynku przy ul. Buszczyńskich 11 na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 11 w Toruniu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 18064


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, krajowy numer identyfikacyjny 59690300000, ul. ul. Wały gen. Sikorskiego  8, 87100   Toruń, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 566 118 713, faks 566 118 622, e-mail bzp@um.torun.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przystosowanie budynku przy ul. Buszczyńskich 11 na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 11 w Toruniu.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

8/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. przystosowanie budynku przy ul. Buszczyńskich 11 na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 11 w Toruniu. 2. Przedmiot zamówieia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: 1) roboty budowlane (m.in. roboty adaptacyjne i remontowe ścian, stropów, posadzek, dachu, stolarki drzwiowej i p.poż., prace budowlane wykończeniowe, dostawa i montaż windy dla osób niepełnosprawnych, inne roboty towarzyszące); 2) termomodernizacja istniejącego budynku: demontaż istniejących okładzin ściennych, wymiana wpustów dachowych i obróbek blacharskich, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie stropodachu, krycie dachu papą termozgrzewalną, docieplenie ścian metodą lekką-mokrą, wymiana doświetlaczy piwnicznych, inne roboty towarzyszące; 3) wykonanie wiaty śmietnika, remont nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm i 6 cm; 4) budowa placu zabaw z nawierzchnią bezpieczną wyposażonego w zestaw zabawowy składający się z 4 wież, karuzelę tarczową, huśtawkę jednoosobową, huśtawkę wagową, karuzelę dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych, zestaw zabawowy dostosowany dla osób poruszających się na wózkach, huśtawkę jednoosobową dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych; 5) roboty zewnętrzne: remont schodów zewnętrznych, montaż systemowych doświetlaczy okien piwnicznych, wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, remont zadaszeń nad wejściami, remont tarasu i schodów zewnętrznych, chodników i dojść do budynku; 6) wykonanie sieci kanalizacji deszczowej odwodnienia doświetlaczy; 7) wymiana instalacji C.O.; 8) instalacje elektryczne (oświetlenia, gniazd wtykowych, odmrażania rynien, odgromowa, przebudowa układu zasilania); 9) instalacja fotowoltaiczna; 10) system telewizji dozorowej CCTV, system oddymiania, okablowanie strukturalne LAN, system przyzywowy, montaż szafy dystrybucyjnej, instalacja wideo domofonowa; 11) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek. Uwaga: z zakresu realizacji wyłącza się następujące elementy: 1) zakup wyposażenia dla nowych oddziałów przedszkolnych, 2) zakup i montaż wyposażenia kuchni w systemie cateringowym. 3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane przez firmę "SMART Architekci Szymon Mazurek"; części składowe dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wymienione w załączniku nr 1 do umowy) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin terenu budowy. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych 5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy. Termin realizacji zamówienia: - rozpoczęcie: z dniem zawarcia umowy - zakończenie: Etap I (tj. całość zadania, z wyłączeniem wykonania opaski budynku): 16. 08. 2017 r. Etap II (tj. wykonanie opaski budynku): 30. 11. 2017 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111291-4, 45330000-9, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2243902
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Usługowo Handlowa Instal System Marlena Zielińska, 87-123 Dobrzejewice, Kawęczyn 99B,  ,  Kawęczyn 99B,  87-123,  Dobrzejewice,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1977773
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1977773
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2398000
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.