eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Skarbowego w Chrzanowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-22

Chrzanów: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Skarbowego w Chrzanowie
Numer ogłoszenia: 466288 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Chrzanowie , ul. Garncarska 9, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 625 71 00, faks 032 6276262.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Skarbowego w Chrzanowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Skarbowego w Chrzanowie według poniżej zamieszczonego zestawienia : Przedmiot Ilość Opis przedmiotu załącznik do SIWZ numer Komputer stacjonarny 19 sztuk Załącznik nr 8.1 Monitor 6 sztuk Załącznik nr 8.2 Komputer przenośny 4 sztuki Załącznik nr 8.3 Drukarka sieciowa 1 sztuka Załącznik nr 8.4 Urządzenie wielofunkcyjne 4 sztuki Załączniki nr 8.5 Macierz dyskowa 1 sztuka Załącznik nr 8.6 Dysk twardy 4 sztuki Załącznik nr 8.7 Taśma DAT 50 sztuk Załącznik nr 8.8 Licencja Terminal Services CAL 40 sztuk Załącznik nr 8.9 Licencja Office 2010 4 sztuki Załącznik nr 8.10 1. Określone w załączniku nr do SIWZ parametry techniczne/funkcjonalne stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, jakie musi spełniać dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia, zgodnie z zakresami. 2. Wartość jednostkowa poszczególnych przedmiotów niniejszego zamówienia nie może być równa lub wyższa niż 3.500zł brutto. 3. Sprzęt komputerowy musi być fabrycznie nowy, dopuszczony do obrotu, spełniający normy CE. 4. Sprzęt komputerowy musi spełniać wymogi ustawy z dnia 14 września 2012r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz.U. z 2012r. poz. 1203) 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Garncarskiej 9 w Chrzanowie. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzona protokołem zdawczo-odbiorczym. Podpisany przez obie strony protokół zdawczo-odbiorczy bez zastrzeżeń będzie stanowił podstawę do wystawienia faktur przez Wykonawcę. W związku z różnymi źródłami finansowania przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania części przedmiotu zamówienia w celu udokumentowania transakcji odrębnymi fakturami. a. Protokół odbioru licencji powinien zawierać co najmniej: rodzaj i nazwę oprogramowania oraz rodzaj i ilość licencji, datę i miejsce przekazania . b. Protokół odbioru sprzętu komputerowego według właściwości, powinien zawierać co najmniej: nazwę urządzenia, ilość, numer fabryczny lub seryjny, datę i miejsce przekazania. 7. Wykonawca przedłoży gwarancje na sprzęt komputerowy wraz ze wszystkimi podzespołami oraz na oprogramowanie zgodnie z informacjami zamieszczonymi w opisie parametrów technicznych przedmiotu zamówienia zamieszczonym na załącznikach od 8.1 do 8.10 do SIWZ. 8. Gwarancje, wszystkie instrukcje użytkownika, broszury instalacyjne winny być dostarczone w języku polskim. 9. Serwis gwarancyjny świadczony będzie w miejscu użytkownika sprzętu u Zamawiającego. W sytuacji kiedy konieczne będzie przetransportowanie sprzętu do naprawy w warunkach warsztatowych, Wykonawca wykonuje transport na własny koszt oraz ponosi odpowiedzialność za sprzęt w fazie demontażu, transportu, naprawy oraz montażu. 10. W przypadku awarii dysk twardy zostaje u Zamawiającego a serwis dostarcza nowy dysk. 11. Zgłoszenie awarii może być dokonywane telefonicznie, poprzez email lub za pomocą faksu. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania numerów kontaktowych serwisu. 12. Serwis gwarancyjny zapewni podjęcie naprawy gwarancyjnej w czasie nie dłuższym niż dwa dni robocze od dnia zgłoszenia awarii. 13. W szczególnych przypadkach termin naprawy może ulec przedłużeniu i wynosić maksymalnie 28 dni od daty zgłoszenia awarii. W takim przypadku Wykonawca zapewni na czas naprawy dostarczenie sprzętu zastępczego równoważnego naprawianemu urządzeniu. 14. W przypadku przekroczenia terminu określonego w punkcie 13 Wykonawca wymieni wadliwy sprzęt na sprzęt równoważny, fabrycznie nowy, w terminie 14 dni licząc od upływu terminu, o którym mowa w punkcie 13. 15. W przypadku ponownego wystąpienia wady (awarii) sprzętu po wykonaniu trzech napraw Wykonawca wymieni wadliwy sprzęt na sprzęt równoważny, fabrycznie nowy , w terminie 14 dni licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego czwartej wady (awarii) 16. Naprawom gwarancyjnym nie podlega sprzęt, który uległ awarii w wyniku nieprawidłowego użytkowania sprzętu przez Zamawiającego. 17. Pod pojęciem sprzęt równoważny rozumie się sprzęt o funkcjonalności i wydajności nie gorszej niż w SIWZ oraz w złożonej ofercie. 18. W przypadku naprawy gwarancyjnej przedłuża się okres gwarancji o pełen okres niesprawności przedmiotu umowy. 19. Zamawiający zastrzega sobie prawo w okresie gwarancyjnym do samodzielnej rozbudowy i konfiguracji sprzętowej, diagnostyki poszczególnych podzespołów - udzielona gwarancja nie będzie ograniczała w rozbudowie i rekonfiguracji komputerów. (brak plomb na obudowie) 20. Dodatkowo na obudowie (w widocznym miejscu) musi zostać naniesiony w sposób trwały (np. wodoodporne naklejki) unikalny numer seryjny jednostki oraz logo producenta..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.30.00 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 pzp - załącznik nr 2 Ocena spełnienia wymienionego warunku będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów wg zasady spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 pzp - załącznik nr 2 Mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują wykonanie co najmniej dwóch dostaw sprzętu komputerowego o wartości minimalnej 100 000,00zł każda, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 (jednej) dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, okresu dostawy, nazw odbiorców oraz dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie - Załącznik nr 6 do SIWZ Ocena spełnienia wymienionego warunku będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów wg zasady spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 pzp - załącznik nr 2 Ocena spełnienia wymienionego warunku będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów wg zasady spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 pzp - załącznik nr 2 Ocena spełnienia wymienionego warunku będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów wg zasady spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 pzp - załącznik nr 2 Ocena spełnienia wymienionego warunku będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów wg zasady spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uschrzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 32-500 Chrzanów ul. Garncarska 9, w godz. 7:15 - 15:15, pok. 107..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2012 godzina 10:30, miejsce: 32-500 Chrzanów ul. Garncarska 9, pok. 106.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostarczenie przedmiotu zamówienia w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 20.12.2012r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.