eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwierzyce › Remont drogi gminnej Bystrzyca - Wola w m. Bystrzyca

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-06

Iwierzyce: Remont drogi gminnej Bystrzyca - Wola w m. Bystrzyca
Numer ogłoszenia: 46625 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Iwierzyce , Iwierzyce 80, 39-124 Iwierzyce, woj. podkarpackie, tel. 017 7455950, faks 017 2221444.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.iwierzyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej Bystrzyca - Wola w m. Bystrzyca.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie rzeczowym projektu (dł. 1530 m) zakłada się następujące roboty: -wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno ?bitumiczną asfaltową na całej powierzchni jezdni o szerokości 5,5 - 3,5 m przy średniej grubości wyrównania 4cm (100 kg/m2), -wykonanie w-wy ścieralnej gr. 4 cm z mieszanki min-bit. asfaltowej standard II, -regulację poboczy ziemnych drogi poprzez ścięcie względnie uzupełnienie ich, nadanie odpowiednich spadków i zagęszczenie oraz utwardzenie kruszywem łamanym na szerokości 0,75 m -wykonanie barier ochronnych stalowych, -wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, -częściowe odmulenie rowów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł Oferent pod rygorem nieważności oferty wnosi wadium w w/w wysokościach, najpóźniej do terminu składania ofert i dołącza oryginał lub poświadczoną kopię potwierdzenia wniesienia wadium do oferty. Wadium może być wnoszone w: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Oferent sam wybiera sobie formę wadium. W przypadku wyboru pieniężnej formy, wadium należy wpłacać w kasie Urzędu Gminy, (kasa czynna codziennie w godz. 730 - 1400 ), lub przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Sędziszowie Młp., Odział w Iwierzycach, na Nr 87 9172 1013 0260 0202 2000 0020 Urząd Gminy Iwierzyce, z dopiskiem; Wadium na zadanie:Remont drogi gminnej Bystrzyca - Wola w m. Bystrzyca Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. do dnia 29-04-2009 r.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1i 2, spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełnić niżej wymienione warunki: 1) Wypełnić druk OFERTY, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego, udzielić co najmniej trzy letniej gwarancji. Wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 2) Wypełnić kosztorys ofertowy (integralna część oferty), który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, poprzez sprawdzenie złożonych przez wykonawcę stosownych oświadczeń i dokumentów: -oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 Pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp - zał. Nr 1 do SIWZ -zaakceptowany projekt umowy (poprzez podpis) - zał. nr 2 do SIWZ -oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; -aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; -oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego zaświadczenia z właściwego ZUS wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: -przedstawić wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. W przypadku osób kierujących robotami wymagane jest wykazanie co najmniej dwóch osób. Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień (osób kierujących). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie (zał. Nr 3) -przedstawić wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie (zał. nr 4); -przedstawić wykaz inwestycji (od trzech do pięciu) wykonanych w ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanych stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zastały wykonane należycie (zał. nr 5);.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.iwierzyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Iwierzce, 39-124 Iwierzyce 80 - pokój nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Iwierzce, 39-124 Iwierzyce 80 - sekretariat urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.