eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Świadczenie usług doradztwa zawodowego w ramach realizacji projektu Nauka sekretem sukcesu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-22

Częstochowa: Świadczenie usług doradztwa zawodowego w ramach realizacji projektu Nauka sekretem sukcesu
Numer ogłoszenia: 466174 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie SA , Al. Najświętszej Maryi Panny 24 lok. 8, 42-202 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3605688, faks 34 3605747.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arr.czestochowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna, główny akcjonariusz Gmina Miasto Częstochowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług doradztwa zawodowego w ramach realizacji projektu Nauka sekretem sukcesu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług grupowego i indywidualnego doradztwa zawodowego w ramach realizacji projektu Nauka sekretem sukcesu w roku szkolnym 2012/2013 oraz 2013/2014. 2. Świadczenie usług grupowego i indywidualnego doradztwa zawodowego odbywać się będzie w następujących Szkołach: Gimnazjum im. Jana Pawła II w Kłobucku, Gimnazjum przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym im. M. Konopnickiej w Łobodnie, Gimnazjum im. Św. Jadwigi Królowej w Miedźnie, Gimnazjum przy Zespole Szkół w Ostrowach nad Okszą, Gimnazjum w Opatowie, Gimnazjum im. Stanisława Staszica w Pankach, Gimnazjum przy Zespole Szkół im. Synów Pułku w Węglowicach. 3. W zakres przedmiotu zamówienia dotyczącego świadczenia usług grupowego doradztwa zawodowego wchodzić będzie: 1) Prowadzenie zadań doradcy zawodowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U z 2010 r., Nr 228, poz. 1487); 2) Pełnienie dyżurów w Szkolnym Ośrodku Kariery prowadzonym w jednym z gimnazjów, o których mowa w ust. 2 (łącznie przewidziano 3360 godzin); 3) Prowadzenie warsztatów Jak wybrać szkołę po gimnazjum? (łącznie przewidziano 336 godzin); 4) Opieka nad uczestnikami projektu podczas wizyt studyjnych w firmach (łącznie przewidziano 784 godziny); 5) Współpraca z osobą prowadzącą indywidualne doradztwo zawodowe w danym gimnazjum; 6) Opracowywanie indywidualnych planów kariery edukacyjnej i zawodowej uczniów i uczennic (łącznie dla 400 uczniów i uczennic); 7) Stała współpraca z Koordynatorem projektu oraz Koordynatorem szkolnym; 8) Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań projektowych, m.in. potwierdzeń wykonania usługi doradczej; 9) Miesięczna sprawozdawczość z przebiegu działań realizowanych w danym gimnazjum; 10) Semestralna sprawozdawczość z przebiegu pracy Szkolnego Ośrodka Kariery; 11) Sporządzanie zestawień wskazanych przez Koordynatora projektu i/lub Specjalistę ds. rekrutacji i zamówień. 4. W zakres przedmiotu zamówienia dotyczącego świadczenia usług indywidualnego doradztwa zawodowego wchodzić będzie: 1) Prowadzenie zadań doradcy zawodowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U z 2010 r., Nr 228, poz. 1487); 2) Prowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego dla uczniów/uczennic gimnazjum (łącznie przewidziano 560 godzin); 3) Wydawanie opinii dotyczącej kształcenia ponadgimnazjalnego uczniów/uczennic, którzy skorzystali z doradztwa indywidualnego; 4) Współpraca z osobą prowadzącą grupowe doradztwo zawodowe w danym gimnazjum szczególnie przy opracowaniu indywidualnych planów kariery edukacyjnej i zawodowej uczniów i uczennic; 5) Stała współpraca z Koordynatorem projektu oraz Koordynatorem szkolnym; 6) Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań projektowych, m.in. potwierdzeń wykonania usługi doradczej; 7) Miesięczna sprawozdawczość z przebiegu działań realizowanych w danym gimnazjum; 8) Sporządzanie zestawień wskazanych przez Koordynatora projektu i/lub Specjalistę ds. rekrutacji i zamówień. 5. Zamawiający zapewnia pomieszczenia i sprzęt konieczny do realizacji zamówienia. 6. Zajęcia będą prowadzone w zależności od wyniku procesu rekrutacji. 7. Zajęcia będą prowadzone od poniedziałku do piątku w roku szkolnym 2012/2013 od momentu podpisania umowy do 30 czerwca 2013r. oraz w roku szkolnym 2013/2014 od 01 września 2013r. do 30 czerwca 2014r.; w grupach, w pomieszczeniach udostępnionych przez dyrektora Szkoły. Zajęcia będą prowadzone w godzinach między 7.30 a 16.30, w dni nauki będą mogły odbywać się w przerwach między poszczególnymi zajęciami wynikającymi z planu zajęć oraz po odbyciu wszystkich zajęć lekcyjnych w danym dniu. Dopuszcza się organizację wizyt studyjnych w firmach w soboty w roku szkolnym 2012/2013 oraz w roku szkolnym 2013/2014. 8. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 9. Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 85312320-8 Usługi doradztwa. 10. Przedmiotowe zamówienie podlega współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach realizacji projektu Nauka sekretem sukcesu. Informacje ogólne o tymże Projekcie można uzyskać w Agencji Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. 11. Wartość zamówienia nie przekracza 200 000 euro.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dot. części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI, XII, XIII i XIV - warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie: a) przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, b) przedłożonego wraz z ofertą wpisu do krajowego rejestru agencji zatrudnienia (dotyczy osób prowadzących działalność gospodarczą)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dot. części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI, XII, XIII i XIV - warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu tego rodzaju zamówień. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dot. części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI, XII, XIII i XIV - warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dot. części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI, XII, XIII i XIV - warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie: a) przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, b) przedłożonego wraz z ofertą wykazu osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do formularza oferty lub w oparciu o wzór formularza. Wykonawca winien wykazać, że w wykonaniu zamówienia na daną część zamówienia uczestniczyć będzie wymagana ilość osób (na część I - 1 osoba, na część II - 1 osoba, na część III - 1 osoba, na część IV - 1 osoba, na część V - 1 osoba, na część VI - 1 osoba, na część VII - 1 osoba, na część VIII - 1 osoba, na część IX - 1 osoba, na część X - 1 osoba, na część XI - 1 osoba, na część XII - 1 osoba, na część XIII - 1 osoba, na część XIV - 1 osoba), które posiadają kwalifikacje do pełnienia funkcji doradcy zawodowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400 z późn. zm) oraz Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U z 2010 r., Nr 228, poz. 1487). Warunkiem udziału w postępowaniu dla części I, II, III, IV, V, VI i VII jest posiadanie: - wykształcenia kierunkowego - studia pierwszego stopnia w zakresie doradztwa zawodowego lub studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego; - przygotowania pedagogicznego; - doświadczenia pedagogicznego w pracy z uczniami/uczennicami gimnazjum; - doświadczenie w prowadzeniu doradztwa zawodowego grupowego z młodzieżą w wymiarze minimum 200 godzin zajęć grupowych; - znajomości specyfiki oświatowej/systemu szkolnictwa; - dyspozycyjność. Warunkiem udziału w postępowaniu dla części VIII, IX, X, XI, XII, XIII i XIV jest posiadanie: - wykształcenia kierunkowego - studia pierwszego stopnia w zakresie doradztwa zawodowego lub studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego; - przygotowania pedagogicznego; - doświadczenia pedagogicznego w pracy z uczniami/uczennicami gimnazjum; - doświadczenie w prowadzeniu indywidualnego doradztwa zawodowego z młodzieżą w wymiarze minimum 300 godzin; - znajomości specyfiki oświatowej/systemu szkolnictwa; - dyspozycyjność.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dot. części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI, XII, XIII i XIV - warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. zespół, spółka cywilna) stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie ustanowionego przez wykonawcę - pełnomocnika oraz zakres jego umocowania oraz musi być podpisany przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli ujawnione w wypisie z właściwego rejestru handlowego lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, w oryginale lub kopii poświadczonej za Za zgodność z oryginałem przez mocodawcę lub notariusza

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arr.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. ul.Wały Dwernickiego 117/121 42-202 Częstochowa pokój 204.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2012 godzina 08:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. ul.Wały Dwernickiego 117/121 42-202 Częstochowa pokój 204.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zamówienie podlega współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach realizacji projektu Nauka sekretem sukcesu. Informacje ogólne o tymże Projekcie można uzyskać w Agencji Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.